|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?
|
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Sjefen, (les rektor) fremfor alt. (Spesielt med tanke på at jeg "henger" her en del når jeg egentlig har "hjemmekontor." |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Jeg er rimelig trygg på at hvis eksen eller slekta hans dukker opp her så ville de ikke kjenne meg igjen siden verden ser veldig annerledes ut fra den siden. |
|
|
|
#4 |
|
seru
|
Men ofte er det vel andre ting som gjør at man blir igjenkjent? Antall barn, alder, kjønn, bosted, familiesituasjon o.l.? Jeg har i hvertfall opplevd at det er svært lite som skal til. Det er ikke stilen på innleggene, for å si det sånn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Jeg hadde ikke taklet det om moren min var her inne.
|
|
|
#6 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Jeg tror ikke jeg utleverer mer enn det som er greit. Kan hende svigerfamilien hadde blitt litt småsure for ett og annet, og kanskje også gamlelæreren til HE, men ellers holder jeg igjen når jeg skriver. Jeg ville nok ikke blitt så glad om jeg visste det var elevforeldre (utenom den jeg allerede vet om) eller kolleger her, for dette er en friplass for meg, og da tror jeg ikke jeg kunne ha slappet helt av med å skrive. Sist redigert av Kaija : 31-01-09 kl 11:11. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Jeg synes det er greit nok hvis man gidder. Jeg vil tro at hvis jeg skulle finne på å være to karakterer her inne med en viss aktivitet så skulle det ikke tatt lang tid før opptil flere skjønte det. :karakteristiske skrivefeil:
Ække så nøye om svigerinnen eller andre skulle kjent meg igjen heller. Jeg har ikke sagt noe noe sted som jeg ikke kan stå for. Det er mer det at jeg tror hun ville kjent meg igjen kun hvis jeg hadde nicket psykohurpe og kun skrev om hvordan man kan lure menn til å gifte seg med en bare for å utnytte dem.
Aldri i verden? |
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Det er ikke lov til å være registrert med mer enn ett nick. Vi (=forumledelsen) har snakket innimellom om mulige ordninger for å få postet ting man ikke vil ha knyttet nicket sitt til, forkastet ideen om anonyme postinger, men snakket om muligheten for en slags "postkasse" man kan skrive innlegg til, som så rent teknisk/formelt blir postet av en av moddene. Vi har ikke laget noe underforum eller system for det foreløbig, men dersom det skulle være aktuelt, er det helt greit om noen sender en PM til en av oss, og så kan vi ta på oss å poste det i et passende underforum. (Man må da riktignok "røpe" seg overfor en modde.)
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Da registrerer jeg at det har sjedd igjen. |
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Apropos dette med å skrive ting man ikke liker at alle ville sett. Tar man ikke høyde for hvem man tror naturlig sett ville komme innom her? Så lenge ikke hele forumet og alt som er skrevet her går an å google, så gir jeg en god beng i hva jeg skriver innenfor de lukkede områdene. Det må vel være lov å skrive ting man ikke vil si til den ene personen, selv om man generelt helt greit kan si det til andre? Dessuten er det lettere, ganske ofte, å diskutere situasjoner med mennesker som ikke er helt innpå deg. Genialt på forum.
|
|
|
#14 |
|
Einsam
|
Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Jeg står for det jeg skriver, og har ingen problemer med å støte på kjentfolk her inne, eller andre steder. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Ingen. |
|
|
|
#17 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Jeg er jo helt ny her inne, så det er godt mulig at det er noen jeg kjenner RL her, har foreløpig ikke skrevet så mye at jeg bekymrer meg for at noen kjente skal lese. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Det er jo mange her som har blitt venner IRL, men som jeg ikke kjente fra før. Det synes jeg er helt uproblematisk. Det som er ekstra deilig er når de ikke bare jatter med alt jeg skriver, men stiller gode og korrekte spørsmål.
|
|
|
|
#19 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Jeg vil vel helst slippe å oppdage at x`ens nye samboer holder til her inne. Ellers er jeg ikke så lettskremt.
|
|
|
#20 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?Det måtte vært en av eksene. Eller han kan vel ikke karakteriseres som en eks egentlig, men nesten. |
|
|
|
![]() |
|
|