Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-09, 21:48   #1
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Avsporing - hvem ville vi ikke like å finne ut at vi kjente her?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Nei det har jeg absolutt ikke. Han stalker meg her inne og jeg synes ikke noe om det i det hele tatt.
Det er derfor jeg ikke er veldig åpen om ting og tang her inne.

Jeg visste ikke hvordan ledelsen forholdt seg til det før jeg leste svaret til Skilpadda nå.

Enda godt slikt blir sett på.

Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 21:56   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjefen, (les rektor) fremfor alt. (Spesielt med tanke på at jeg "henger" her en del når jeg egentlig har "hjemmekontor." ) Nå har hun rimelig store problemer med å videresende mail, så jeg anser det som svært lite sannsynlig at hun er en ivrig bruker av div. nettfora.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 10:53   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er rimelig trygg på at hvis eksen eller slekta hans dukker opp her så ville de ikke kjenne meg igjen siden verden ser veldig annerledes ut fra den siden.

Ellers tror jeg ikke jeg har sagt noe stygt om noen - som jeg ikke kan stå for.

Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 11:04   #4
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er rimelig trygg på at hvis eksen eller slekta hans dukker opp her så ville de ikke kjenne meg igjen siden verden ser veldig annerledes ut fra den siden.

Ellers tror jeg ikke jeg har sagt noe stygt om noen - som jeg ikke kan stå for.

Men ofte er det vel andre ting som gjør at man blir igjenkjent? Antall barn, alder, kjønn, bosted, familiesituasjon o.l.? Jeg har i hvertfall opplevd at det er svært lite som skal til. Det er ikke stilen på innleggene, for å si det sånn.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 11:33   #5
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke taklet det om moren min var her inne.
Hun er kontrollerende på en "jeg vil jo bare alles beste, så om bare alle gjør som jeg sier hele tiden vil det gå bra med dere alle sammen"måte - og henne trenger jeg fristeder fra.

Ellers er jeg så anonym som mulig, for jeg er mer åpen om private saker her enn jeg er irl, og det har vært utrolig verdifullt for meg.

Jeg har likevel ikke skrevet noe om meg selv som jeg ikke kunne takle at andre visste, selvfølgelig. Men jeg kommer helt klart til å fortsette å holde en lav profil når det gjelder opplsysninger som gjør meg lett gjenkjennelig.

Gammel 31-01-09, 11:03   #6
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror ikke jeg utleverer mer enn det som er greit. Kan hende svigerfamilien hadde blitt litt småsure for ett og annet, og kanskje også gamlelæreren til HE, men ellers holder jeg igjen når jeg skriver. Jeg ville nok ikke blitt så glad om jeg visste det var elevforeldre (utenom den jeg allerede vet om) eller kolleger her, for dette er en friplass for meg, og da tror jeg ikke jeg kunne ha slappet helt av med å skrive.

Forumvenner som har blitt RL-venner er koselig. Og RL venner som dukker opp på forum er også hyggelig.

Sist redigert av Kaija : 31-01-09 kl 11:11.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 12:03   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tre.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 12:04   #8
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har tre.

Det tror jeg ikke en meter på. I alle fall ikke på samme forum. Du er altfor ordentlig.

Gammel 31-01-09, 12:05   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det tror jeg ikke en meter på. I alle fall ikke på samme forum. Du er altfor ordentlig.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 18:43   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

To forskjellige nick? Er det greit, da?

Jeg synes det er greit nok hvis man gidder. Jeg vil tro at hvis jeg skulle finne på å være to karakterer her inne med en viss aktivitet så skulle det ikke tatt lang tid før opptil flere skjønte det. :karakteristiske skrivefeil:

Men hvis en misjonærkone med hele familien her inne av en eller annen grunn vil spørre om gruppesex med innslag av dyr, finner ut at det får bli med et annet nick så kan jeg jo ha en viss forståelse for det.

Det med nick altså - ikke nødvendigvis det med dyr. :lurer på om det merkes på innleggene at jeg har hatt helt fri til bare meg selv i hele dag og har brukt anledningen til å drikke rødvin:

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Men ofte er det vel andre ting som gjør at man blir igjenkjent? Antall barn, alder, kjønn, bosted, familiesituasjon o.l.? Jeg har i hvertfall opplevd at det er svært lite som skal til. Det er ikke stilen på innleggene, for å si det sånn.

Ække så nøye om svigerinnen eller andre skulle kjent meg igjen heller. Jeg har ikke sagt noe noe sted som jeg ikke kan stå for. Det er mer det at jeg tror hun ville kjent meg igjen kun hvis jeg hadde nicket psykohurpe og kun skrev om hvordan man kan lure menn til å gifte seg med en bare for å utnytte dem.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har tre.

Aldri i verden?

Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 20:24   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To forskjellige nick? Er det greit, da?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg synes det er greit nok hvis man gidder.

Det er ikke lov til å være registrert med mer enn ett nick. Vi (=forumledelsen) har snakket innimellom om mulige ordninger for å få postet ting man ikke vil ha knyttet nicket sitt til, forkastet ideen om anonyme postinger, men snakket om muligheten for en slags "postkasse" man kan skrive innlegg til, som så rent teknisk/formelt blir postet av en av moddene. Vi har ikke laget noe underforum eller system for det foreløbig, men dersom det skulle være aktuelt, er det helt greit om noen sender en PM til en av oss, og så kan vi ta på oss å poste det i et passende underforum. (Man må da riktignok "røpe" seg overfor en modde.)

Gammel 31-01-09, 20:26   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er ikke lov til å være registrert med mer enn ett nick. Vi (=forumledelsen) har snakket innimellom om mulige ordninger for å få postet ting man ikke vil ha knyttet nicket sitt til, forkastet ideen om anonyme postinger, men snakket om muligheten for en slags "postkasse" man kan skrive innlegg til, som så rent teknisk/formelt blir postet av en av moddene. Vi har ikke laget noe underforum eller system for det foreløbig, men dersom det skulle være aktuelt, er det helt greit om noen sender en PM til en av oss, og så kan vi ta på oss å poste det i et passende underforum. (Man må da riktignok "røpe" seg overfor en modde.)

Da registrerer jeg at det har sjedd igjen.

Jeg hadde en slags oppfatning, men så sa Skilpadda noe, og simsalabim så var jeg helt enig med henne. Det verste er at jeg ikke syne det gjør noe engang - jeg liker logikken hennes bedre enn min egen som regel.

Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 12:18   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apropos dette med å skrive ting man ikke liker at alle ville sett. Tar man ikke høyde for hvem man tror naturlig sett ville komme innom her? Så lenge ikke hele forumet og alt som er skrevet her går an å google, så gir jeg en god beng i hva jeg skriver innenfor de lukkede områdene. Det må vel være lov å skrive ting man ikke vil si til den ene personen, selv om man generelt helt greit kan si det til andre? Dessuten er det lettere, ganske ofte, å diskutere situasjoner med mennesker som ikke er helt innpå deg. Genialt på forum.

Nei, jeg syns virkelig ikke at "internett er offentlig" er et bra nok argument i alle sammenhenger, iallfall så lenge man er fullstendig klar over det.

Gammel 31-01-09, 12:22   #14
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg står for det jeg skriver, og har ingen problemer med å støte på kjentfolk her inne, eller andre steder.

Men, jeg vet at noen i min familie "smugleser" her inne, og det er de velkommen til å gjøre. At de ikke har venner IRL, og må gå etter oss som har det, får være deres problem, helt latterlig i mine øyne. Utrolig barnslig.

Ting jeg ikke vil utlevere, tas på et annet, meget lite privat forum hvor jeg vet hvem alle er, selv om jeg ikke kjenner alle IRL

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 12:23   #15
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Svigermor først og fremst.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 18:37   #16
Skvetten
Passiv

Standard

Ingen.

Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 21:49   #17
Emil's mamma
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Emil's mamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er jo helt ny her inne, så det er godt mulig at det er noen jeg kjenner RL her, har foreløpig ikke skrevet så mye at jeg bekymrer meg for at noen kjente skal lese.

Ser forresten at her er flere brukere med samme nick, og mulig også andre brukere, men med annet nick, som jeg kjenner igjen fra et annet forum.

Emil's mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 22:21   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo mange her som har blitt venner IRL, men som jeg ikke kjente fra før. Det synes jeg er helt uproblematisk. Det som er ekstra deilig er når de ikke bare jatter med alt jeg skriver, men stiller gode og korrekte spørsmål.

Jeg vet at to av svigerinnene mine er mye på nett og på fora, men tror ikke de er her. Uansett legger jeg ikke ut stort de ikke burde lese. Jeg vet at mannen min leser litt her, men det er greit. Problemer om ham som jeg tar opp her vet han som regel om at jeg tar opp, og er diskusjoner som har blitt fastlåst som vi ønsker å få sett fra en annen vinkel.

Gammel 02-02-09, 21:53   #19
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil vel helst slippe å oppdage at x`ens nye samboer holder til her inne. Ellers er jeg ikke så lettskremt.

Gammel 02-02-09, 23:03   #20
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Det måtte vært en av eksene. Eller han kan vel ikke karakteriseres som en eks egentlig, men nesten.
Ikke at jeg bekymrer meg.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.