|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Har fått viljen sin
|
Godt å høre. Så lenge jeg forhindrer at lillesøsters første sko har flammer på sidene, neongule lisser eller blinker når hun går, spiller det egentlig ingen rolle. Det er vel dessuten en liten fare for at utvalget ikke er spesielt stort. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
intro
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?Jeg synes dessverre det har vært skuffende dårlig hjelp å få til barnesko, også hos Grændsen og Sko-Hagen - de fleste ansatte jeg har truffet på, har lite peiling og virker veldig lite interessert. Jeg har fått en følelse av å være skikkelig brysom når jeg har spurt hvilke modeller som er høye over vrista etc.
|
|
|
|
#49 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?Aller best utvalg har de i barneavdelingen på SkoHagen i bogstadveien, de har vognvennlig ankomst fra Hjemlsgate, rundt bygget. Flinke folk og absolutt størst utvalg i hele byen.
|
|
|
#51 |
|
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?Det beste utvalget i Superfit, som jeg vet om, er på Barnas Hus på Alnabru.
|
|
|
#53 |
|
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?Jeg har opplevd veldig god service der, på dagen, når det ikke er helg. Det som er suverent der er at de har godt utvalg innenfor hver størrelse. Det er betalingsplasser rett utenfor, men de er ofte opptatt, men du finner alltid plass i bakgatene i nærheten, maks 2-3 minutter unna.
|
|
|
#54 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?Jeg synes også de er veldig flinke på Agnar Hagen. Men de stakkars damene der er til tider overarbeidet, og da blir ofte smilet borte, selv om de vet hva de snakker om.
|
|
|
#56 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvor lang er foten hennes da? Det kan lønne seg å måle på forhånd i tillegg til at de prøver. Knerten slo seg HELT vrang da vi var i skobutikk og vi måtte dra hjem med uforettet sak. Da er det kjekt å ha målt på forhånd. Fra lengste tå til bak hælen.
|
|
|
#60 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hehe, det måler omtrent min storbente tass på 2 år!
Tror heller det ja!
|
![]() |
|
|