Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Retur til Bokklubben

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-09, 17:22   #41
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retur til Bokklubben

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Bare sånn for å teste, er du helt sikker på at du har fått mulighet til å avbestille boken i det hele tatt. Meg selv, og flere jeg kjenner, har opplevd i høst å få tilsendt bøker som visstnok skal ha vært hovedboktilbud, men som ikke har vært det, og som vi da ikke har hatt mulighet til å avbestille. Første boken betalte jeg, i den tro at det var min feil og boken var egentlig ganske interessant, men andre gangen sjekket jeg grundig og fant ut at det ikke var min feil. Etter det har det skjedd enda en gang, og jeg er en smule irritert på den pokkers bokklubben. Nå venter jeg bare på at jeg skal få svar fra kundeservicen deres ang. siste boken (for ikke pokker om jeg betaler returporto selv) så skal jeg melde meg ut.

Det har jeg lurt på! Når bøkene rant inn i desember regnet jeg nesten med at jeg hadde slumset med avbestillingene akkurat i flytteperioden vår, men trodde jeg hadde fått med meg alt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 18:48   #42
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har samme erfaring som Angelique og Divine. Det endte med at jeg tok kontakt med forbrukerombudet etter å ha prøvd å få tak i dem via mail og pr.telefon i ca 3 mnder. Dette etter å ha returnert en pakke som de sendte feil, og jeg sendte den tilbake innen tidsfristen også. Mye surr ja - og veldig dårlig kundeservice!

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 19:01   #43
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Bokklubben suger i kundebehandling. Jeg har fått giro på de produktene jeg bestilte med gavekortet i desember, de sendte ut en og en pakke, tok porto på de, vanlig pris osv. jeg har sendt mail på mail uten å høre ett pip. Nå sender jeg saken til tv 2 hjelper deg. Det har de også fått beskjed om for 2 uker siden men allikevel ikke hørt noen ting.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 19:27   #44
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg oppdaga ein finurlig liten ting for ei tid tilbake. Eg er medlemm av fleire bokklubber og det som var hovedbok i eine klubben, kom som hovebok i den andre litt seinare. Og det fekk eg ikkje alltid med meg. Eg hadde jo avbestilt trudde eg.

Gammel 17-01-09, 19:54   #45
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bokklubben har fortsatt ikke sendt meg noen av varene jeg bestilte for gavekort i forfjor høst. De svarer ikke på mailer ang. saken så jeg har gitt opp. Det var varer for nesten tusen kroner.

Bokklubben svarte heller ikke meg når jeg prøvde å kontakte dem ang. purring på en bok jeg hadde sendt tilbake 6 mnd tidligere. Tilslutt fikk jeg svar om at jeg kunne glemme saken, denne gangen. Akkurat som det blir noen flere ganger. Meldte meg ut av de klubbene vi var medlem av og tviler på at jeg blir medlem der igjen.

Gammel 17-01-09, 20:08   #46
Tusenogtredve
Klar til innsats

Tusenogtredve sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Bokklubben suger i kundebehandling. Jeg har fått giro på de produktene jeg bestilte med gavekortet i desember, de sendte ut en og en pakke, tok porto på de, vanlig pris osv. jeg har sendt mail på mail uten å høre ett pip.

Det gjorde de på mine velkomstgaver også. Jeg slapp porto, da. De har ikke svart på 4 e-poster. :telefonskrekk:

Gammel 17-01-09, 21:24   #47
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært medlem i bokklubben i mange år, og har vært fornøyd med servicen hele tiden - helt fram til nå i år.

Hos meg sletta de to gavekort før utløp, uten forklaring. Så når jeg skulle bestille på gavekorta kom bestillingen med vedlagt giro på MASSE penger i stedet. Da jeg klaget fikk jeg ikke svar. Klaget igjen, og da fikk jeg etter hvert svar - om at de ikke kunne se at jeg hadde henvendt meg til dem tidligere. Og at jeg hadde brukt opp de gavekorta jeg hadde. Jeg svarte dem igjen, med kopi fra gavekortoversikten på siden min, der mine to resterende gavekort fremdeles sto oppført. Fikk ikke svar, bare purring på betaling av bøkene jeg hadde bestilt. :furie:

I tillegg har de da sendt flere bøker som jeg i hvert fall ikke kan huske at jeg har fått hovedbokvarsel om. Nå har jeg meldt meg ut av alle klubbene utenom to, og hopper nok av de siste temmelig raskt også.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 21:30   #48
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Via noen kanaler vet jeg at de er absolutt i egen håpløs klasse når det gjelder inkasso, og hva de sender til inkasso.

Hvor du har dette fra skulle jeg gjerne likt å visst. Jeg burde vel ikke stikke nesa ut, men som tidligere ansatt vet jeg nok mer om dette enn de fleste her. Fjoråret var ekstremt spesielt pga omlegging til nytt system og utrolig masse rot i den forbindelsen. Og det er ikke en fast rutine at de ikke svarer på e-post. Men pga mye rot har det blitt altfor lange ventetider på den fronten. Ja, de har mistet masse kunder og rykte pga rot - men de har nok klart å gjøre noe bra også siden de har klart å beholde en ok kundemasse og til og med får stadig nye kunder.

Men jeg vil ikke være medlem av noen bokklubber. Jeg er lite flink til å huske og avbestille og også sende bøker i retur. Og jeg liker bedre å selv sjekke rundt på nettet etter de bøkene jeg er interessert i og bestille dem fra en nettbutikk heller. Og man kan jo holde et øye med hva som er hovedbøkene i bokklubben, hvis man liker det tilbudet, og bestille dem uavhengig av å være medlem.

Gammel 18-01-09, 14:14   #49
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har fortsatt ikke kontroll og en stakkars kundeservicedame ble offer for min vrede i forrige uke, etter at jeg fikk et utrolig frekt og ukorrekt svar på en av mine henvendelser. De har virkelig ikke kontroll på systemene sine, og det er jo virkelig synd på de ansatte på kundeservice som må lide for dette. Men nå holder jeg på å forfatte et klagebrev, med dokumentasjon på at de har sendt meg bøker jeg ikke skulle hatt og har tenkt å sende det til bokklubben med kopi til forbrukerrådet. Faktum er at de har drevet med negativt salg, og det er ikke lov.

Gammel 18-01-09, 15:16   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ingenting. Nå åpnet jeg bokpakken jeg har fått, og der ligger en bok som heter "Vente blinke". Men jeg har avbestilt 2 bøker i måneden siden jeg ble innmeldt. Var det TRE hovedbok-tilbud i desember?? Når skulle denne vært avbestilt da? Jeg har jo vært helt manisk på dette med avbestillinger, og har avbestilt hver gang mailen er kommet, med EN gang. Nå er jeg jo selvsagt utmeldt og har ikke tilgang til min side lenger, men de siste bøkene jeg avbestilte var:

02.11.08 - Jeg skal vise dere frykten
18.11.08 - Kalde hjerter
14.12.08 - Meg eier ingen
26.12.08 - En plass i solen

Da må det vel ha vært den som var i begynnelsen av januar, som jeg har oversett? Jeg skjønner ikke hvordan jeg har fått det til. Fader altså. Kan jeg sende den tilbake og betale portoen selv, feks?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.