|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når må du stå opp? | |||
| Før 05:30 |
|
2 | 0,88% |
| 05:30 |
|
9 | 3,98% |
| 05:45 |
|
13 | 5,75% |
| 06:00 |
|
33 | 14,60% |
| 06:15 |
|
41 | 18,14% |
| 06:30 |
|
43 | 19,03% |
| 06:45 |
|
33 | 14,60% |
| 07:00 |
|
28 | 12,39% |
| 07:15 |
|
14 | 6,19% |
| 07:30 |
|
7 | 3,10% |
| 07:45 |
|
1 | 0,44% |
| 08:00 |
|
0 | 0% |
| Etter 08:00 |
|
2 | 0,88% |
| Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Klokka ringer en gang mellom 06.00 og 06.15, men det er ikke alltid jeg kommer meg opp da.
|
|
|
#42 |
|
Leser
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?I teorien 06.00, i praksis ... vel, jeg bruker ofte å våkne med mobilen (som jeg bruker til vekkeklokke) knuget i neven.
|
|
|
#43 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?En av oss er oppe 05.45 og vekker den andre etterpå.
|
|
|
#45 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Opp kl 0630, ja. Som regel trøtt som en strømpe og sleper meg ut av senga og inn i dusjen.
|
|
|
|
#46 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg har vekkerklokken på 6 og står opp mellom 6 og 6.30. Dersom jeg skal levere jentene går jeg hjemmefra ca 7.45 og er på jobb litt før 9. Dersom jeg ikke skal levere går jeg hjemmefra 7.15 og er på jobb 7.30-7.45. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?0530, vanligvis. Jeg kler meg og ett eller to barn før jeg tar bussen 0634. Temmern smører matpakker om kvelden, og leverer i barnehagen om morgenen.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Mannen 0615, jeg ca. 0645, ideelt sett. Nå morgenammer jeg fortsatt, så morgenen begynner mykt og kosete og godt en eller annen gang fra halv 7, og så står jeg opp når han er ferdig og vil på potta.
|
|
|
#49 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?
Det forutsetter at jeg har dusjet kvelden før og at frokost spises på jobb/i barnehagen. Den største utfordringen er trafikken. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Når jeg skal på skolen har vi late morgener. Begynner ikke før 09.00. |
|
|
|
#51 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Når jeg jobber står jeg opp kl.06.00. Nå som jeg ikke jobber står jeg opp kl.07.15 for å vekke Christian og ordne med frokost og matpakke til han så han kommer seg avgårde på skolen. Han begynner kl.08.15 hver dag.
|
|
|
#52 |
|
helt grønn
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
![]() |
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Kommer an på hvilken vakt jeg har...
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Altfor sent. Jeg begynner i teorien på jobb kl. 10, men sjefen ga meg i et anfall av galskap beskjed om at det var en ish-tid, og så lenge jeg fikk jobben min gjort... Jadda. Når jeg ikke har barn hjemme kan jeg fort sove til 09 selv om vekkerklokka står på halv åtte, jeg er en snoozaddict. Da har jeg det litt travelt siden banen tar en halvtime. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
intro
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Hjelpe meg, så tidlig dere står opp!
|
|
|
|
#55 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg svarte 6.45, ut fra det jeg tror det vil være. Vi må nok lage oss et system på ting etter sommeren. Jeg liker å dusje om morgenen, og står da opp først for å rekke noen minutter alene der. De to minste kan spise i barnehagen, men eldste bør vel spise før SFO? Eller kan de spise der? Vi skal levere 7.40 i barnehagen, 7.55 på SFO, 8.10 på jernbanestasjonen, og så kjører jeg bort på jobb til meg selv til 8.30. Jobber 80%. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
flisespikker
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Hvis jeg skal levere står jeg opp litt før syv, dusjer, spiser frokost med Poden og lager matpakker til ham; vi går omtrent åtte, Poden er på skolen omtrent halv ni og jeg er på jobb før ni.
|
|
|
#59 |
|
Jag har ju hjärna.
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: på pendlertoget
![]() |
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?
Du mener sånn, eh, før tolv og sånn, ikke sant? (Jeg må opp et kvarter før deg. Blærgh.) |
|
|
|
|
|
#60 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Problemet her er ikke å stå opp i rett tid, men å legge seg i rett tid. Eller, dvs, det første blir et problem når det siste ikke går som det skal.. Jeg er oppe 05.45 eller 06.00, alt ettersom om det er min tur eller ikke til å gå i dusjen først (vi tar annen hver dag, hvert minutt ekstra i sengen teller). Uansett er det et kvarter for seint, vi klarer sjelden å komme tidsnok på jobb.
|
![]() |
|
|