|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvilken ukedag passer best for ukehandling | |||
| mandag |
|
9 | 10,23% |
| tirsdag |
|
7 | 7,95% |
| onsdag |
|
1 | 1,14% |
| torsdag |
|
28 | 31,82% |
| fredag |
|
16 | 18,18% |
| lørdag |
|
4 | 4,55% |
| Aner ikke, men vil gjerne se |
|
17 | 19,32% |
| Ukehandle? Hæ? |
|
6 | 6,82% |
| Deltakere: 88. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag er best å ukehandle på?Vi drar også med nesten hele familien, kun eldste som ikke gidder.
|
|
|
#46 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag er best å ukehandle på?Hvis barna skal være med (noe som ofte skjer) er det enten tidlig lørdags morgen eller lørdags ettermiddag. Hvis vi oppdager fredags ettermiddag at vi mangler en god del pålegg mm, hender det at jeg tar handlingen da. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvilken dag er best å ukehandle på?Torsdag synes jeg er greiest. Det er mannen som pleier å handle (etter at vi har skrevet liste sammen), og han bruker utrolig lang tid.
|
|
|
#49 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvilken dag er best å ukehandle på?Fredag. Da handler man samtidig brus og digg til helgen, og slipper å ha det stående i skapet i flere dager før man kan spise det. Det hadde nemlig ikke fungert hos meg.
|
|
|
|
#50 |
|
Epikur
|
Sv: Hvilken dag er best å ukehandle på?Torsdag er best, da handler man godsaker til helgen og fornuftsmat til uken. Men sist ble det lørdag (
|
|
|
#51 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken dag er best å ukehandle på?Jeg handler oftest torsdag eller lørdag.
|
|
|
#52 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag er best å ukehandle på?Jeg har alltid med begge ungene. Eldste syns det er så moro og løpe rundt og finne ting.
|
|
|
#53 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag er best å ukehandle på?Jeg foretrekker forresten å handle alene. Er LilleVenn og LøveMannen med, tar det fort lang tid og blir veldig dyrt... |
|
|
|
|
|
#54 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvilken dag er best å ukehandle på?
Nei ikke rart de ikke lager kø i kassa da, ølsalget slutter jo kl 20! :spikker:
|
|
|
#55 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: Hvilken dag er best å ukehandle på?Jeg synes det er best handle på torsdagen, da er det ikke fullt så mye folk. Men så har jeg noen fridager innimellom også jeg hvor jeg kan handle i ro og mak |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken dag er best å ukehandle på?Mandag er den verste dagen. Da har de aldri noen varer igjen i hyllene.
|
|
|
#57 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Hvilken dag er best å ukehandle på?Inspirert av denne tråden har vi besluttet å legge om handlemønsteret i Tåttiheimen. (Og det har ingenting å gjøre med at det gikk hull på en potetgullpose i går kveld.
|
|
|
#58 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvilken dag er best å ukehandle på?Ikke mandag eller fredag. Tirsdag er nye varer kommet inn, så da er det liten kø og stort utvalg. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken dag er best å ukehandle på?Torsdag ettermiddag er en fin handledag på Meny, Mandarin. Deilig å få varene i hus før helga (fredagen blir bedre når man slipper å gå på handletur) og det er lite folk torsdag. Jeg suplerer av og til med melk og evt frukt på mandagen. Ikke alltid vi spiser hva jeg trodde. |
|
|
|
![]() |
|
|