|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Jeg tror det blir playstation 2 jeg. Den er latterlig billig nå som PS3 er på trappene, og jeg vet at han har knallyst på Buzzespillene. Blir bra for ungene også det, med alle de kule spillene som finnes. X-box er dønn kjedelig i sammenligning... |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Etter at jeg i den der NRK-testen i går først ble PLIKTPARTNEREN, så har jeg tenkt å revurdere det der med julegaver. |
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Siden han fylte året nå den 3 des så fikk han Thomson widescreen 20" tv som også ble julepresang... Dette har VI plassert på kjøkkenet nå |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Jeg har funnet den perfekte gave. Men siden jeg er litt usikker på om han leser her eller ikke, så vil jeg ikke røpe det her.
![]() |
#6 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Han er vanskelig å finne på til. Men han ønsker seg et par bøker, og det skal han få. Ellers står det klær på listen. Men det må han være med og handle selv. Så det blir trolig ikke så superspennende...
![]() |
#8 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Mannen min ønsker seg en ferdig Kanuttemasteroppgave til jul.
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?
![]() |
#10 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Jeg har kjøpt sesong 1 av Rome på DVD. Men jeg skal finne på noe mer, men jeg vet ikke helt hva det skal være, enda.
![]() |
#11 |
trøtt
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Vi har de siste årene latt være å gi hverandre gaver og bruker heller pengene på en felles ting vi har lyst på begge to. Nå skal vi straks gå til innkjøp av en steamdusj og den er ikke akkurat gratis. Det blir dermed gaven vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Mannen min får en opplevelsestur i gave til jul. Jobber med et par alternativer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Han ønsker seg en skikkelig kniv, går en del i skogen. Og en tykk genser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Her får han noe så kjedelig som en laservater med stenderfinner. og kansje et par gode slipperser.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?
Stenderfinder er en super gave. Ami-mannen ønsker seg en slik også. Og jeg som har bestilt crocs til ham...
![]() |
|
|