Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Har du plæstikk-juletre?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Har du plæstikk-juletre?
Ja, det er så flott med gjenbruk av juletrær! 63 42,00%
Nei, jeg liker støvsuge. 80 53,33%
Jeg har et i backup, i tilfelle jeg ikke finner "det perfekte tre". 1 0,67%
Har ikke juletre. 6 4,00%
Deltakere: 150. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 23:15   #41
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er vel praktisk mulig.

*håper ikke mannen leser på FP*

500 lys er i grunnen nok synes jeg, men jeg ser for meg at mannen kan være uenig.

Åja, det var 500 ja. Det blir kanskje vel mange! Vi har 80 lys nå, og jeg ønsker meg 100, da hadde det vært helt perfekt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:16   #42
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hehe. Her var hvertfall gleden enorm hos knerten som ikke ennå er fyllt 2 når han fikk være med å pynte treet, så jeg skal nyte det så lenge jeg kan.

Den gleden kan dere fint ødelegge ved å være litt oppfinnsomme. Knus kuler, velt treet og kjeft høylydt på alle innsektene.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:17   #43
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.930
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det kvalifiserer ikke.
Jeg har nemlig det også. Men det var ikke nok for kravstor femåring.

Vi skal ha et levende juletre og altså!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:26   #44
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Niks. Mannen støvsuger.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:27   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Vi har plasttre fordi jeg har helt hetta for at noen insekter skal bli med det ekte juletreet inn.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:28   #46
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Spørsmålene er i mine øyne selvmotsigende.

Jeg anser ikke plastikk som å spare miljøet, tvert imot.

Vi har miljøvennlige ekte grantrær, kortreiste sådanne.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:30   #47
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Nei.
Kjøper edelgran, det drysser ikke.



Gleder meg til å få lukten av deilig edelgran inn i huset.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:32   #48
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Jeg svarte ikke i den mangelfulle pollen.
Jeg vurderer å kjøpe plastikktre fordi jeg antagelig har utviklet allergi mot de dumme trærne. Og igrunnen er jeg glad for å ha en unnskyldning for å la være å følge den merkelige tradisjonen det er å hugge trær, dra dem inn i stua, bekle dem på alle mulige merkelige vis for å la det visne til glad julesang.
I år slipper jeg å velge for vi skal bort hele jula.

  Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:32   #49
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Spørsmålene er i mine øyne selvmotsigende.

Jeg anser ikke plastikk som å spare miljøet, tvert imot.

Vi har miljøvennlige ekte grantrær, kortreiste sådanne.



Ventet på den der.
Må si jeg ikke helt har undersøkt hvordan mitt tre er laget, men jeg mener det er resirkulerbart.. *måsjekke*

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:33   #50
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Nei. Aldri vurdert plæstikk.
Ikkje kan eg sjå at me er miljøsvin heller.
Lukta av juletreet er halve poenget med juletre syns eg.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:33   #51
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg anser ikke plastikk som å spare miljøet, tvert imot.
.

Vi har hatt vårt i mist 10 år. Det er gjenbruk.
Det er ikke alle stueplantene som liker bartrær i huset. Gummiplanten har overlevd etter at vi kjøpte plasttre.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:37   #52
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Sparer du miljøet.....?

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/1.6346505

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:39   #53
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Oi da.
http://www.nationen.no/nyhet/article1380029.ece

Siterer:

H, Sp og SV sier nei til plast

Det er først og fremst kvinner over 50 i småbyer som har en hang til å velge plast. Det er flest plastkjøpere i Nord-Norge og Trøndelag, men bare 8 prosent av sørlendingene vil ha noe annet enn naturlige, grønne, glitrende trær i stua.
Statistikken avslører også at Arbeiderpartiets og Fremskrittspartiets velgere er de ivrigste plastkjøperne, mens ytterst få av Høyres, SVs og Senterpartiets velgere vil ha noe annet enn naturlige trær.





Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:41   #54
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Jeg er miljøvennlig.
Jeg som trodde jeg var svinet med mitt ekte juletre.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:41   #55
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:42   #56
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg er miljøvennlig.
Jeg som trodde jeg var svinet med mitt ekte juletre.

Samme her. Vårt tre er veldig kortreist og gratis til og med.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:43   #57
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Nytt og bra argument:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/t...mark/1.4236538

*bytter taktikk*

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:45   #58
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nytt og bra argument:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/t...mark/1.4236538

*bytter taktikk*

Ingen allergikere her i hus. Ingen allergikere som kommer på besøk heller.
:vrir meg unna:

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:46   #59
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nytt og bra argument:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/t...mark/1.4236538

*bytter taktikk*

Blir berre hengande på den linken eg, kjem ikkje fram noko.
Kva står det der?.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:47   #60
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Ingen allergikere her i hus. Ingen allergikere som kommer på besøk heller.
:vrir meg unna:


Allergi ja, nei her er det ingen allergikere som kjem på besøk så det treng me ikkje tenke på.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no