|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Noen som kan forklare Sara Bernard?
For å gjøre beslutningen vanskeligere, så synes jeg faktisk at smørkrem er MYE bedre. Trøffelkrem er rett og slett litt nedtur synes jeg.
|
|
|
#2 |
|
Fjott
|
Helt enig.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Jeg er overbevist! |
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Jeg sier som smilefjes at trøffelkremen trenger ikke bli veldig søt. Jeg lager den med bare 70 % kokesjokolade og fløte, uten sukker i - den er mye mindre søt enn smørkrem, synes jeg. Og så trekker jeg dem med mørk sjokolade også, så det er egentlig bare bunnene som smaker ordentlig søtt.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som kan forklare Sara Bernard?De funker fint rett ut av fryseren - blir som en mini-iskake. |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som kan forklare Sara Bernard?Angående det med trøffelkremen: Jeg brukte jo bare 1 ss sukrin sånn ca, og 86% sjokolade i den, så den ble sterk på smak, men ikke veldig søt. Hadde jeg brukt søtere sjokolade kan det nok godt være jeg ville vært enig i at det ville blitt for søtt. Også hadde jeg jo forsåvidt smør i trøffelkremen også. |
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som kan forklare Sara Bernard?Maxilmilia - det hadde jeg ikke hatt hjerte til nei. Med mindre du kan tilpasse oppskriften til en versjon han kan tåle? |
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Noen som kan forklare Sara Bernard?Jeg har testet ut litt flere ja.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som kan forklare Sara Bernard?Jeg burde ha hørt på Padda og Pingis. :kvalm: Smørkremen ble for mektig, selv for en søtmons som meg. Håper jeg endrer mening i morgen, med en kopp sterk kaffe ved siden av, og uten å ha prøvesmakt masse på forhånd. Hvis ikke så må jeg nok lage kremvarianten også, uten sukker og med mørk sjokolade. |
|
|
|
#11 |
|
Kald på føttene
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som kan forklare Sarah Bernhardt?Jeg ser etter noen dager nå at selv om jeg likte begge så er det de med kremen som ser ut til å måtte ha livvakt i fryseren hvis vi skal ha igjen noen til jul. De kan jo spises rett fra fryseren, så blir det som iskake. |
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Noen som kan forklare Sarah Bernhardt?
I know.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som kan forklare Sarah Bernhardt?
Kunne du ha argumentert for det littegrann før, tror du? |
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som kan forklare Sarah Bernhardt?Men det gikk fint å spise de med smørkrem rett fra fryseren også. :søtsaka: |
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som kan forklare Sarah Bernhardt?Åh! Sist redigert av Kneazle : 11-12-08 kl 15:14. |
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som kan forklare Sarah Bernhardt?Hihi - jatakk, begge deler her. |
|
![]() |
| Emneord |
| sarah bernhardt |