Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bambino Snack'n'sip cup - ikke kjøp de!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-08, 15:35   #41
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bambino Snack'n'sip cup - ikke kjøp de!

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Vi elsker tutekoppen fra Tupperware. Klarer ikke å finne bilde av den.

Jeg likte også den godt, helt til hullet i tuten ble stadig større og større, og det bare ble søl av den. Hvor lenge har du brukt din?

Gammel 07-12-08, 22:36   #42
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Jeg likte også den godt, helt til hullet i tuten ble stadig større og større, og det bare ble søl av den. Hvor lenge har du brukt din?

Vi har vel hatt fire-fem stykker, i tja.. to og et halvt år kanskje? To av tutene har blitt ødelagt, og en av håndtakene har knekt. På den nye modellen som vist på bildet over her så har de endret tuten, jeg håper det betyr at den ikke blir så lett ødelagt.

Gammel 07-12-08, 22:49   #43
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Takk maimor! Vi har den gamle utgaven som lettere ble ødelagt. Da den ble tatt av markedet var det nesten så jeg gråt. Heldigvis har de kommet med en ny og forbedret versjon. Poden på snart fire bruker de koppene fortsatt faktisk.

Så de har endret den altså? Kanskje jeg må kjøpe en ny når jeg skal på party den 15/12! :lurer: Jeg har den gamle lilla og gule koppen, og den er etter storesøster. Der fikk jeg vel ny tut 4 ganger tror jeg, hun puttet jo fingeren ned i det morsomme hullet i midten! Lillesøster har ikke skjønt det enda, men det kommer!

Gammel 07-12-08, 22:53   #44
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er endret slik at det står litt opp rundt hullet i tuten. Antar at det da er vanskelig å tygge på tuten slik at hullet utvides. Jeg har også hatt de lilla og gule. (Fargesammensetningen på de nye var forresten helt merkelig? Ja, ja. De blir nok kjøpt når Pjokken blir litt større allikevel.)

Gammel 08-12-08, 11:39   #45
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Ta kontakt med en Tupperwarevertinne og klag, da får du nytt lokk av den forbedrede typen. Det er etter det jeg skjønner livstidsgaranti på Tupperwareproduktene. Jeg fikk byttet lokk nå i sommer; da hadde ikke koppen vært i bruk på 1,5 år, men det var jo kjekt å få byttet uansett.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 11:46   #46
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Ta kontakt med en Tupperwarevertinne og klag, da får du nytt lokk av den forbedrede typen. Det er etter det jeg skjønner livstidsgaranti på Tupperwareproduktene. Jeg fikk byttet lokk nå i sommer; da hadde ikke koppen vært i bruk på 1,5 år, men det var jo kjekt å få byttet uansett.

Takk for tipset! Jeg har sendt e-post til henne, og håper jeg får nye lokk da.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.