Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Julestjerne, en glitrende avsporing ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-08, 08:03   #41
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julestjerne, en glittrende avsporing ...

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Alt dere tenker over!

Jeg har sjelden mange julestjerner, synes evt de hvite er penest.

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Er det så rart å tenke på det?

Jeg var innom plantasjen i dag, det bugnet av glitter-sprayede julestjerner. Jeg lurer jo på hvem i all verden som kjøper dem. Det er for meg uforståelig.

Regn ut selv da... dersom det bugner hos Plantasjen så vet de jo at de har kjøpere. Med andre ord er det noe folk flest liker.

FP-ere er som vanlig ikke som folk flest

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg tipper jeg tenker på mye rarere ting altså.
Men jeg har aldri tenkt over det med glitter på slike planter.

Dette synes jeg kan være litt fint:

Ja det var jo nydelig guniss.

Gammel 25-11-08, 08:06   #42
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julestjerne, en glitrende avsporing ...

Her går det i hvite amaryllis.

Gammel 25-11-08, 09:01   #43
Solblomst
Passiv

Standard

Hvite eller røde amaryllis. Uten glitter.

Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 09:16   #44
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Julestjerner er vel for så vidt ok, men foretrekkes uten glitter. Tulipaner er da vårblomster. Man drar ikke vårblomster inn i julestria. Det er som å spise ribbe i juli.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 09:22   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glitter på blomster/plantetr funker like greit som uten i jula syns jeg.

Jeg har et litt slitsomt forhold til alle planter. Glitter eller ei.

Jeg liker ikke planter inn i huset. Men jeg får meg heller ikke til å kaste dem om de fortsatt lever. Og jeg får ikke til å ta livet av de med vilje. Så jeg anbefaler virkelig ingen å kjøpe planter til meg. Jeg får skikkelig vondt i sjela av dem.

Blomster går fint. De er fine, men dør fort. Passer bra.

Gammel 25-11-08, 09:37   #46
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Glitter på blomster/plantetr funker like greit som uten i jula syns jeg.

Jeg har et litt slitsomt forhold til alle planter. Glitter eller ei.

Jeg liker ikke planter inn i huset. Men jeg får meg heller ikke til å kaste dem om de fortsatt lever. Og jeg får ikke til å ta livet av de med vilje. Så jeg anbefaler virkelig ingen å kjøpe planter til meg. Jeg får skikkelig vondt i sjela av dem.

Blomster går fint. De er fine, men dør fort. Passer bra.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 09:45   #47
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg liker julestjerner i grupper. Det er den eneste blomsten jeg har med farge på faktisk. Og jeg blir ikke lei den hellr.

Dette kan henge sammen med at jeg er en anerkjent blomster-morder. Alt av planter drepes så fort de kommer i hus. Enten drukner jeg dem, eller så tørster jeg dem ut. Eller den kjente kombiløsningen.

Men julestjernene kjøpes inn lille julaften, settes i gruppe pent på disken ved spisestua også står de der og ser fine ut helt til ca andre juledag. Da dør de.

Svibler er nydelige, men minste gullungen blir syk av dem, så de kan vi ikke ha mer.

Amaryllis har jeg ikke hatt før, men den var pen. Lukter den sterkt? Kanskje prøve en sånn i år hvis den kan tåles av minsten. (Minsten er ikke allergiker i utgangspunktet, men han blir skikkelig syk hvis vi har juletre eller svibel i hus).

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.