|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forumJeg er litt forskjellig på forskjellige fora og pleier sjelden å forlange å bli slettet når jeg drar. I noen fora har jeg fornavnet mitt som nick, ellers er det for det meste kie. På NM er jeg fortsatt innom, men merker jo at de færreste der nå vet hvem jeg er.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1. har ikke bedt om å bli slettet, men jeg vet ikke om de sletter inaktive medlemmer etter en tid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Erfaren
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum
1. Nei
![]() |
#44 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1. Har dere slettet dere som bruker på det andre forumet (eller de andre forumene) ?
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07) Sist redigert av Noba : 19-11-08 kl 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Er frisk!
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum
1) Nei
![]() |
#46 |
Metallica!!
|
![]() |
#47 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
#48 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forumHeldigvis har jeg sluppet å oppleve det blandt mennesker jeg kjenner godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1. Ikke slettet meg fra SM og NM. Er litt aktiv på SM.
![]() |
![]() |
|
|