Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-08, 18:20   #41
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum

Jeg er litt forskjellig på forskjellige fora og pleier sjelden å forlange å bli slettet når jeg drar. I noen fora har jeg fornavnet mitt som nick, ellers er det for det meste kie. På NM er jeg fortsatt innom, men merker jo at de færreste der nå vet hvem jeg er.

Jeg har også hatt et annet nick på SM. Jeg ville ta del i "nygravid-fellesskapet" uten å oute meg som vordende seksbarnsmor. Nicket på SM er ikke i bruk lenger siden jeg mistet. Det var forsåvidt veldig ok å være anonym da også. Jeg slapp dumme og sårende kommentarer da det skjedde. Noe jeg satte stor pris på.

For min del vil jeg nok derfor si at det er greit at folk gjenkjenner meg når jeg har andre nick, men at det er fint om folk har i bakhodet at det kan være en grunn for det og ikke outer det videre uten å i alle fall høre med meg først om det er greit.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 18:36   #42
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

1. har ikke bedt om å bli slettet, men jeg vet ikke om de sletter inaktive medlemmer etter en tid?
2. har ikke samme nick, følte at tiden for nytt nick er når man entrer nytt forum
3. jeg har ikke noe stort behov for å bli gjenkjent, men er heller ikke viktig å ikke bli det

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 18:37   #43
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

1. Har dere slettet dere som bruker på det andre forumet (eller de andre forumene) ?
  2. Bruker dere samme nick?
  3. Vil dere helst ikke bli gjenkjent fra tidligere forum, eller er det tvert i mot? (går litt inn i forrige spørsmål...)

1. Nei
2. Ja
3. Det går helt fint, du!

Gammel 19-11-08, 18:48   #44
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

1. Har dere slettet dere som bruker på det andre forumet (eller de andre forumene) ?
Nei, jeg er fortsatt registrert på både SG, SM og NM. På NM er jeg så og si aldri, men på SG er jeg innom nesten daglig. Må heie på de kjente fra tiden da jeg var aktiv der, som fortsatt sliter med å bli gravide. Når de endelig blir gravide må jeg jo følge med dem på SM så derfor sletter jeg meg ikke der heller.

Ja. Var Abon før, men nå har jeg byttet til Noba over alt.

3. Vil dere helst ikke bli gjenkjent fra tidligere forum, eller er det tvert i mot? (går litt inn i forrige spørsmål...)
Gjør meg ikke noe å bli gjenkjent, jeg er ikke akkurat så aktiv andre steder enn her.

Sist redigert av Noba : 19-11-08 kl 21:01.
Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 20:56   #45
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

1) Nei
2) Ja
3) Vil gjerne bli gjenkjent

Gammel 19-11-08, 20:58   #46
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

1. Har dere slettet dere som bruker på det andre forumet (eller de andre forumene) ? Nei, er fortsatt registrert på SG, SM og NM. Er innom å følger med på gamle kjente.
  2. Bruker dere samme nick? Ja, er for mye dill å finne på nytt nick.
  3. Vil dere helst ikke bli gjenkjent fra tidligere forum, eller er det tvert i mot? (går litt inn i forrige spørsmål...) Det gjør meg ingenting å bli gjennkjent fra tidligere forum, kan være koselig det.

Gammel 19-11-08, 21:01   #47
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Har dere slettet dere som bruker på det andre forumet (eller de andre forumene) ? Nei.
  2. Bruker dere samme nick? Ja.
  3. Vil dere helst ikke bli gjenkjent fra tidligere forum, eller er det tvert i mot? (går litt inn i forrige spørsmål...) Jeg bruker jo samme nick, så jeg bryr meg ikke så veldig om å bli gjenkjent, nei.

Gammel 19-11-08, 21:50   #48
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Heldigvis har jeg sluppet å oppleve det blandt mennesker jeg kjenner godt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 21:53   #49
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

1. Ikke slettet meg fra SM og NM. Er litt aktiv på SM.
2. Samme nick, men vurderer å bytte her.
3. Gjør ike noe om jeg blir igjenkjent, jeg er jo den samme både her og der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:04.