|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor mye penger legger dere i gave til hvert enkelt av barna deres? | |||
| Under 200 kr |
|
1 | 0,76% |
| 200-500 kr |
|
27 | 20,61% |
| 500-1000kr |
|
55 | 41,98% |
| 1000-1500 kr |
|
29 | 22,14% |
| 1500 - 2500 kr |
|
18 | 13,74% |
| Over 2500 kr |
|
1 | 0,76% |
| Deltakere: 131. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Ingen fast sum. I fjor fikk han en bok til et par hundre. I år får han antakelig ski.
|
|
|
#43 |
|
nygift
|
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Har ikke noe fast beløp, men det kommer alltid over 1500 kr.
|
|
|
|
#44 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Mine barn får gaver for mellom 1700-1800 kr hver. Dette inkluderer to gaver fra oss, gave fra søsken og julenissegave. Jeg kjøper få gaver til andre i familien, og barna mine mottar stortsett bare gaver fra besteforeldre + et par onkler/tanter. Så jeg velger å bruke mere på egne barn. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?De er så små ennå, og får alt de trenger ellers i løpet av året, så jeg ser ingen grunn til å lage de store gavehaugene. De har mer enn nok med å pakke ut fra resten av familien. Jeg regner med at vi finner en liten souvernir å pakke inn når vi kommer dit vi skal feire jul.
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Rundt 2000. (1 barn)
|
|
|
#47 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Det kommer an på hva de trenger. Men i år blir det Nintendo DS Lite til storesøster. Mellombror har jeg ikke peiling på og Lillesøster får ikke så mye i år. Hun skjønner det ike likevel og det vet jeg å utnytte.
|
|
|
#48 |
|
Hvor: østfold
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Vi ser an hva de trenger og ønsker seg. Til nå har vi ligget litt i underkant av 500 kroner i presang til ungene.
|
|
|
|
#50 |
|
Ustabil
|
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Jeg savnet alternativet "vet ikke". |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Max 500 kr.
|
|
|
#52 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Mine får for rundt 500-1000.
|
|
|
#53 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Stemte 200-500, men det kan fort bli både mer og mindre.
|
|
|
#54 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Vi har alltid som mål å kjøpe billige gaver til ungene, men ender alltid opp med at vi bruker bortimot tusenlappen på hver av dem.
|
|
|
#55 |
|
Einsam
|
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Det har variert veldig, men har holdt oss under tusen kroner. I år blir det mest på eldste, men jeg tror minste heller får litt ekstra på konto enn noe unødvendig. Når de har vært veldig små, har de fått penger begge. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Har ikke noe fast sum egentlig, men pleier være rundt 2000 pr barn. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?
Det er helt sant. Snuppa på 6 har ombestemt seg når det gjelder julegaveønske, istedet for Nintendo DS til 1500 kroner vil hun mye heller ha Littlest Pet Shop figurer til 30-40 kroner eller deromkring. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Ca 500-1000 kr til de to eldste. Tvillingene får nok ikke like mye i år.
|
![]() |
| Emneord |
| julegaver |
|
|