|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du pen håndskrift?Å, nei, langt i fra, men jeg prøver å skrive såpass forståelig at andre skjønner hva jeg formidler. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Sv: Har du pen håndskrift?Ja, jeg syns jeg har ganske pen håndskrift.
|
|
|
#3 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Har du pen håndskrift?Den har vel blitt litt rufsete med årene, men i yngre dager hadde jeg veldig pen håndskrift. Det ble til og med kommentert av en lærer en gang: "at du som er venstrehendt kan skrive så pent!" Hvis jeg konsentrerer meg litt, kan jeg skrive penere enn mange med høyre også.
|
|
|
#5 |
|
*_*
|
Sv: Har du pen håndskrift?Ja, i grunn. Har mange varianter, da - og ikke alle er like pene (forelesningsnotar, for eksempel, ser ofte helt forjævlig ut), men den peneste skrifta kan vel kvalifisere til "pen".
|
|
|
|
#6 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du pen håndskrift?Nei, jeg skriver som en gris. Bortsett fra innimellom, da kan jeg skrive pent. Og så kommer det an på hvilken kulepenn jeg bruker.
|
|
|
|
#9 |
|
Hertuginne
|
Sv: Har du pen håndskrift?Nei, det gjør jeg virkelig ikke. Og har heller aldri gjort, det var en kommentar som var gjenganger i karakterboken min, fra første klasse og hele tiden til jeg var ferdig i niende, og det var at jeg godt kunne bruke mer tid på å skrive pent. Problemet mitt er at hjernen tenker altfor fort til at jeg kan bruke tid på å få håndskrifta pen.
|
|
|
#10 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Har du pen håndskrift?Jeg skriver ikke pent, nei. Har en slurvete og stygg håndskrift, selv når jeg konsentrerer meg. Og når jeg skriver fort er den nesten uleselig, bare spør Juste |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ute på tur
|
Sv: Har du pen håndskrift?Nei. Jeg byttet skoler så mange ganger på grunnskoletrinnet at det ble bare tull, de ulike skolene hadde ulike skrivestiler og det endte opp med at jeg bare skrev et sammensurium av ulike skriftstiler. Nå skriver jeg litt italic, men mest bare blokkbokstaver...
|
|
|
#13 |
|
Hertuginne
|
Sv: Har du pen håndskrift?Her er min, på den nederst linjen prøvde jeg å ta meg sammen, men selv det gikk dårlig. På den øverste konsentrerte jeg meg nok mer enn vanlig, for da jeg prøvde for andre gang ble det så uleselig at det ikke var verdt å ta bilde av.
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins Sist redigert av Adrienne : 08-12-08 kl 23:32. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du pen håndskrift?Før skrev jeg alltid "perfekt". Var veldig opptatt av håndskrift. Men da var det jo som regel noen som skulle lese det jeg hadde skrevet også (lærere, venninner etc.) Nå rabler jeg bare - det meste er mine egne notater - huskelapper og sånt.
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
Sv: Har du pen håndskrift?Ja, det har jeg, men det fordrer bruk av god penn, jeg skriver som en gris med kulepenn og andre som krever hardt trykk. Med filt- eller fontenepenner skriver jeg pent, og med kalligrafipenner skriver jeg skikkelig fint.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du pen håndskrift?
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg bruker også helst "tegnepenner" - og har egentlig mest lyst til å scanne inn en notatside - hvilken som helst notatside - fra studietiden. Bauche tegner og forklarer, for å si det sånn.
|
|
|
#18 |
|
Mother of Dragons
|
Gjør det!
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har du pen håndskrift?Jeg skriver virkelig ikke pent, selv om det har blitt bedre med årene.
|
|
|
#20 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har du pen håndskrift?Jeg skriver helt grusomt... |
|
|
|