Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva slags musikk liker du IKKE?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-08, 11:53   #41
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags musikk liker du IKKE?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg misliker ellers det meste som mangler melodi, noe som kan sies om mye av musikken nå til dags. :gammel:

Klassisk gamlisungdom, Elinblu!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg skjønner pokker'n ta ikke hvordan dere kan si at dere ikke liker jazz. Dere er klar over hvor forskjellige jazzsjangrene er? Ella Fitzgerald og fusionjazz er ikke klin likt, lissom.

Klart jazzsjangrene er forskjellige?
What's your point, honey?
It ALL sucks!

Gammel 28-10-08, 11:54   #42
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Klart jazzsjangrene er forskjellige?
What's your point, honey?
It ALL sucks!

Sukk. Da eier du jo bare ikke smak. :tsktsktsk: Eller, god smak.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 11:59   #43
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Får stikke fram halsen og si at jeg derimot faktisk liker Nightwish. Og Madrugada. Samt Hedningarna, Ym:Stammen og mye annet rart som har rå, enkel, rytme, trøkk og melodi.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 12:18   #44
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Sukk. Da eier du jo bare ikke smak. :tsktsktsk: Eller, god smak.

"Alle har smak - men noen har bedre smak enn andre" :Animal Farm reference:

Gammel 28-10-08, 12:37   #45
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Åge Aleksandersen, danseband og (kvinnelige) operasangere.

Gammel 28-10-08, 14:00   #46
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Danseband er det verste jeg hører på, han jeg bor i sammen med er en svoren fan.

Gammel 28-10-08, 14:13   #47
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Danseband tenkte jeg ikke på å ta med en gang, tanken på å skulle like sånn musikk er bare for fjern.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 19:07   #48
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg liker egentlig alle slags sjangere, men sliter med danseband og er ikke så veldig begeistret for jazz.

Gammel 28-10-08, 19:14   #49
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg misliker det meste av norsk musikk.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 19:15   #50
Left
Passiv

Standard

Country trøkkstopp høkkertmusikk som Heidi Hauge m.fl
Jeg liker jazz, om den ikke blir så tung at jeg ikke skjønner et pøkk.
Danseband er fælt

Ellers tror jeg at jeg kan høre på det meste - alt til sin tid.

Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 19:23   #51
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er en fornærmelse at rap i det hele tatt kalles musikk av noen.

Tecno/dance/trance hva pokker det heter. Intetsigende og meningsløst.

Det meste annet kan jeg finne noe forsonende ved, så lenge det er melodiøst på en eller anne måte, men når det handler bare om rytme og ikke om musikk, så kan det virkelig være det samme.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 20:03   #52
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Får stikke fram halsen og si at jeg derimot faktisk liker Nightwish. Og Madrugada. Samt Hedningarna, Ym:Stammen og mye annet rart som har rå, enkel, rytme, trøkk og melodi.

Hedningarna

Gammel 28-10-08, 20:16   #53
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Ja det kom jeg til å tenke på etter å ha kikket på "hva hører på tråden"...

Jeg liker ikke Nightwish...er verken fugl eller fisk liksom.

Interference:

Det går så bra så!
Hver sin smak eller noe.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes det er en fornærmelse at rap i det hele tatt kalles musikk av noen.

Tecno/dance/trance hva pokker det heter. Intetsigende og meningsløst.

Legge til dansband, bling bling r&b, listepop a la my boobs are ok (aner ikke hvaslags sjanger slikt kommer innunder, kroppsfokuserte bimboer som ikke kan synge kanskje?) osv.
Jan Eggum, Herborg Kråkevik, Odd Nordstoga og deres like er så grusomt å høre på at jeg får nesten fysisk vondt.
Åh, kan egentlig nevne i fleng, men stopper her, foreløpig.

Sist redigert av Interference : 28-10-08 kl 20:29.
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 20:18   #54
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Rammstein og annen fytterakkernmusikk.

Jeg elsker Rammstein, Nightwish også. Hater det meste av jazz, danseband og Heidi Hauge-køntri.

Gammel 28-10-08, 20:30   #55
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg glemte å nevne køntri. *grøsse*
Jazz skjønner jeg meg ikke på, så jeg kan ikke si at jeg hater det, men jeg liker det heller ikke. Det vil si, det jeg har hørt selvsagt, jeg skal ikke være bastant å påstå at all jazz suger, men all jazz jeg har hørt er veldig nær.

Gammel 28-10-08, 20:34   #56
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker god gammel Nashville-country, men den der "køntrien" HH og co holder på med, er aldeles redselsfull!

Gammel 28-10-08, 20:34   #57
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Danseband og Opera sliter jeg med, samt nyere amerikansk "R&B".
Også er det enkeltband innenfor genre som jeg liker som gir meg brekningfornemmelser. The Smiths, Coldplay og Madrugada er vel de største synderne her.

Får helt vondt i hjertet.....fantastiske The Smiths.
De to andre derimot, de kan du får billig av meg!

Gammel 28-10-08, 20:37   #58
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Heidi Hauge, Liv Marit Wedvig, Ann Taylor og søstrene Eikås er grusomt, klarer ikke å beskrive hvor fælt det er med ord. Denne viser det jeg føler når gubben setter på dette

Gammel 28-10-08, 20:43   #59
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg liker god gammel Nashville-country, men den der "køntrien" HH og co holder på med, er aldeles redselsfull!

Enig.
Skal det være country, skal det være skikkelig country.
Holder det å nevne The Man in Black ...?

Gammel 28-10-08, 20:43   #60
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg klarer ikke helt stemmen til Maria Mena... men liker tekstene hennes og syns hun er en flott person. Så vil like stemmen hennes også...

Ellers klarer jeg ikke stemmen til Nelly Furtado (skrives det sånn??) men her også... liker tekstene så vil like stemmen...

Og seff Mariah Carey... iiiik! Digga henne vilt i 1993 da... There's a hero... if you search inside your... oh god.

Lynni Trekrem, håper hun færr til Mexico og blir der..

Higglyby sangen. Hate it!

All synging på små einstein...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.