|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Det er mye humor som kan være støtende, selvsagt. Det er en grunn til at jeg ikke liker OJ også for eksempel. :snerpe: Jeg har sett for mange nær meg slite med UFB-tilværelsen til at jeg synes det er noe gøy å tulle med slikt.
|
|
|
#45 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg syns den er morsom. Og T-skjorten i seg selv var kul.
|
|
|
#46 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?
Tja, jeg syns ikke UFB-biten er særlig interessant her i det hele tatt, og har i utgangspunktet ingenting i mot t-skjorter som kan provosere, støte eller såre noen. Jeg har sikkert noen som kan kvalifiserer til det selv. Min motvilje mot denne bunner i at jeg syns den er uhyre plump, umorsom og udelikat, og jeg ville virkelig ikke vist meg i, eller sammen med, en slik. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Men ærlig talt det må da være mye værre for UFB'ere å høre entusiastiske foreldre fortelle vhor fantastisk det er å ha barn, og det ville de aldri unnvært osv, osv. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg syns ikke den var støtende, men jeg synes det er utrolig harry med menn som skryter av kjønnsorganene eller forplantningsevnen sin*, så jeg hadde nok sett på bæreren av t-skjorten som temmelig patetisk. Sist redigert av Teofelia : 27-10-08 kl 14:48. Årsak: Lagt til viktig presisering |
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?@Benmurphy: Det er vel ikke så vanskelig å forstå at akkurat denne typen "humor", (nei, jeg falt ikke helt for den, det finnes da så mange bedre t-skjortetekster der ute) kan være hakket kjipere for UFB-ere enn gjennomsnittet? Og i såfall er det jo interessant. For de. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Mother of Dragons
|
På den andre siden, om det hadde stått noe som var enda mer plumpt som «Jeg har kjempelang tiss!» så hadde det blitt en veldig søt t-skjorte.
|
|
|
#54 |
|
Borte
|
Ikke jeg heller.
|
|
|
#55 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ah, er vi på vei til meta-dimensjonen? |
|
|
|
|
|
#57 |
|
ctrl+z
|
Nemlig. "Jeg har schjempelang tiss" hadde vært en klassiker!
|
|
|
#58 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg håper ikke mannen min ville brukt den, men det er fordi den "teit". Hadde vi hatt nære venner med UFB hadde vi selvsagt ikke brukt den av den grunn heller. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Sånn passe sane
|
Må man alltid sammenligne med det som er verre om man synes den aktuelle saken er ille nok?
|
|
|
#60 |
|
Bedreviter
|
Men da skjønner jeg i alle fall ikke vitsen? Hvor kult er det å reklamere med at man har foretatt sædkvalitetsprøve, liksom? |
|
|
|
![]() |
|
|