|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Epikur
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenen
Er Adrienne dritings hver fredag?
![]() |
#42 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenJeg er opplært hjemme til at man ikke ringer til folk før 10 eller etter 22, og at man heller ikke ringer på hos noen eller leker ute før det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenRinger ikke til folk før 09.00 iallefall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenEr det en svært viktig beskjed gjelder selvsagt ikke noen grenser (da mener jeg viktig, i form av den haster svært), ellers synes jeg ringing før 9 i ukene og før 10 på søndag er tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenFor å gi kjappe beskjeder som gjelder dagen, ringer jeg fra klokka 7. Får også jobbrelaterte telefoner fra samme tid. De er uhyre korte, da, mellom kaffekopp og tannpuss og matpakkesmøring og sånt. Offentlige kontorer ringer jeg innenfor åpningstid, naturlig nok. Skravling hører hjemme på ettermiddag og kveld, med mindre man har fri og vet at den andre parten også har fri. Men da tar man hensyn til at vedkommende har fri og kanskje vil slappe av litt og venter til 11-12 med å ringe, syns jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Passiv
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenFolk som kjenner "mønsteret" mitt må gjerne ringe tidlig, men jeg ville blitt overrasket om noen ringte kl 07 altså... Uansett bør det vel være presserende å ta den telefonen akkurat da om man ringer så tidlig. Selv ringer jeg ugjerne til folk om morgenen, man vet jo aldri sikkert om de har stått opp (eller om de har fått "morra seg" |
![]() |
![]() |
#48 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenEg ville ikkje ringt før ti på kvardagar og elleve i helgene, med mindre det var veldig viktig. eller avtalt på førehand. Eg trur ingen som kjenner meg ville prøvd å skravla med meg før eg nærmer meg lunsjtid, uansett. Men sms synes eg er greitt, reknar med at folk har lyden av om telefonen er med på soverommet.
![]() |
#49 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenJeg ringer aldri folk før 10 om morgenen, så fremt det ikke er folk jeg vet jeg kan ringe til så tidlig. Og ikke kveld etter 21.
![]() |
#51 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Signerer denne. Med mindre det er krise og kjempeviktig.
![]() |
#52 |
Einsam
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenDet kommer vel litt an på. I jobbsammenheng kvier jeg meg litt for å ringe mange før kl 9, men noen ringer jeg glatt kl 8, men da gjerne på jobbtelefonen, om jeg har det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Hertuginne
|
Jeg tror nok Polyanna mente stupings som i stup trøtt og ligger og halvsover til Nytt på nytt.
![]() |
#55 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenJeg får hjertebank dersom noen ringer mellom 23 og 09. Da er jeg sikker på at noe grusomt har skjedd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Fola Blakken
|
Vi er rørende enige.
![]() |
![]() |
#57 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenI jobbsammenheng er det greit etter 8-9 når folk er på jobb, tlf. min våkner ikke for uvedkommende dvs. alle andre en bhg,sfo,skole og gubben før 11 og i helga ern ikke på før jeg er våken og drukket kaffe...Til allmen beskyttelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|