|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagers åpningstiderÅpent 7.30-15.30. Helt greit for vårt bruk. Min er fra 9-14 eller fra |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagers åpningstiderC sin barnehage åpner 7.30 og stenger 16.30. Det samme gjør barnehagen jeg jobber i, og dermed kan jeg verken ha tidligvakter eller seinvakter. Det er mulig å søke om utvidet åpningstid, og det har jeg fått, en dag i uka er de åpne til 17. Så jeg er stort sett fornøyd. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Barnehagers åpningstiderSnuppas bhg. åpner vel 7.15 tror jeg, eller 7.30, har aldri levert henne så tidlig så jeg husker ikke helt. Også stenger den 17. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
Sv: Barnehagers åpningstiderMan kan uansett aldri tilfredstille alle, og åpningstidene er etter hva som lønner seg,alt er etter penger. Det er ingen lønnsom bedrift og å ha en barnehage. Vi har åpent fra 7-17 nå men skal til høsten igjen holde åpent fra 0645 til 1715. Vet ikke helt hva jeg syns om det men. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagers åpningstiderSnuppas barnehage er åpen fra 0730-1645. Det fungerer supert for oss, for vi har fleksitid begge to. Hun er i barnehagen fra ca 0830-1600. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Barnehagers åpningstider0645-1715. Helt utmerket, både når vi begge er i jobb, og nå når jeg er i permisjon.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Barnehagers åpningstiderBarnehagene til gutta mine er åpne fra kl. 07 til 17 begge to.
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Barnehagers åpningstider07.30 -16.30
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Barnehagers åpningstiderHvordan er åpningstidene i deres barnehage? 7.30-17.00 Men må ikke gå før 7.45 eller komme etter 16.45 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Barnehagers åpningstiderBarnehagen vår er åpen fra 7.30 til 16.30, og for meg er det helt greit for jeg jobber i samme barnehage. Men hadde jeg jobbet et annet sted kunne det fort blitt litt stress. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Viser tenner
|
Sv: Barnehagers åpningstider
Barnehagen er åpen fra 07.15 - 16.30, og for oss fungerer det fint. Da jeg jobbet som sykepleier savnet jeg tidligere åpning, men vi fikk ordnet oss slik at det gikk.
|
|
|
#14 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Barnehagers åpningstiderBhg åpner kl 7. Eller de er der halv 7. Så de som begynenr kl 7 får levert før de skal på jobb. Men de fleste som bruker vår bhg jobber 8-15.45 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Barnehagers åpningstiderJeg bor i en liten by, så heldigvis har jeg ikke lang reisevei til jobb. Den eneste gangen vi har levert 0730 var når jeg hadde hatt rier hele natta (med nr 2) og satt i bilen utafor barnehagen og ventet på at den skulle åpne.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Barnehagers åpningstiderVår barnehage er åpen fra 0745 til 1615. Barnet må hentes innen 16.00.
|
|
|
#18 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Barnehagers åpningstider
Barnehagen er åpen fra 07.30 til 16.45.
|
|
|
#19 |
|
Javel
|
Sv: Barnehagers åpningstiderHer har barnhagen åpent fra 0730-1630.
|
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Barnehagers åpningstiderHos oss er det også 0730-1630. Jeg skulle kanskje ønske at de hadde åpent litt lengre. Nå sniker jeg meg ut døren 1545, det hadde vært veldig OK å sitte til 1600. Jeg har nemlig oppdaget at kontoret på mystisk vis tømmer seg noen minutter over 1600. Nå er jeg den som går tidlig.
|
![]() |
|
|