Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Metallica 17. juni 2009!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-08, 13:26   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Metallica 17. juni 2009!

Fikk ikke vi heller. Møkk.

Vi har vurdert både Køben og stockholm, men det blir liksom litt mer prosjekt. Og så har vi jo ny baby på de tider og da er det ikke så lett å dra så langt..

Gammel 20-10-08, 13:32   #2
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Da ble det visst Metallica i Køben gitt. Gjett om det blir tidenes bursdagsgave til storesøster da! Mamma og Storesøster skal rocke Køben

Gammel 20-10-08, 13:27   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spektrum har tidligere lagt ut et visst antall billetter til kjøp på showdagen, litt for å unngå de ville svartebørsbillettene foran der. Kan hende de gjør det denne gangen også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 13:39   #4
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Spektrum har tidligere lagt ut et visst antall billetter til kjøp på showdagen, litt for å unngå de ville svartebørsbillettene foran der. Kan hende de gjør det denne gangen også.

Jepp, vi håper de gjør det nå også.

Gammel 20-10-08, 14:02   #5
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Billetter samme dagen er ikke noe å satse på for oss, da vi ikke bor i Oslo. Har tenkt på Køben siden det er midt i ferien og alt, men frykter det blir for dyrt. Når man lever på budsjett er det ikke bare å skvise inn 1500 i billetter, 2000 i fly, 2000 i hotell, mat etc. Her kunne vi jo tatt toget eller lavprisbuss og bodd hos kjentfolk.

Uff, nei nå må jeg slutte å sutre og tenke på dette

Gammel 20-10-08, 15:09   #6
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Dette ble for fristende, så jeg bestemte meg nettopp for at dette får være en investering i forholdet. For det trenger vi!

Så jeg har billetter til Metallica! 27. juli i Køben! Juhu!

Også er det hemmelig for mannen inntil videre. Overraskelse!

Gammel 20-10-08, 15:13   #7
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Dette ble for fristende, så jeg bestemte meg nettopp for at dette får være en investering i forholdet. For det trenger vi!

Så jeg har billetter til Metallica! 27. juli i Køben! Juhu!

Også er det hemmelig for mannen inntil videre. Overraskelse!

Ahh, da ses vi kanskje Jeg bestilte hotell gjennom cooptilbudet også jeg nå, for det blir sikkert rimelig fullt etterhvert. 26 juli 09-28 juli 09 kroner 1390, tror jeg det var...ikke verst

Gammel 20-10-08, 15:15   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg fortsatt vilt og vettløst.

Gammel 20-10-08, 15:17   #9
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Jeg gleder meg fortsatt vilt og vettløst.

Ja, nå begynner det å løsne her også....gleder meg sånn til å se storesøster åpne gaven sin på torsdag!

Gammel 20-10-08, 16:12   #10
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ikke nevne navn, eller utpeke noen spesielle, men noen jeg bor med skal få juling når han kommer hjem fra jobb.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 16:20   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er bitter som fy. Hvorfor i huleste feilinformerte de på hjemmesiden, drittbilettservice? Er det mulighet for at Metallica slenger ut en ekstrakonsert? De har en tendens til å gjøre det, har de ikke?

Gammel 20-10-08, 16:28   #12
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg er bitter som fy. Hvorfor i huleste feilinformerte de på hjemmesiden, drittbilettservice? Er det mulighet for at Metallica slenger ut en ekstrakonsert? De har en tendens til å gjøre det, har de ikke?

De gjorde i alle fall det i Danmark.

Gammel 20-10-08, 22:12   #13
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det spekuleres i dette på andre forum har jeg sett. Det er vist ledige dager før neste konsert på programmet.

Gammel 21-10-08, 00:56   #14
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ble ikke billetter på meg heller....til tross for iherdig innsats og slekta i full dugnad....

Gammel 21-10-08, 08:12   #15
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Da er hotell bestilt her også, så nå er det bare å glemme hele greia! Jupp, jeg skal prøve å holde dette hemmelig for mannen helt til vi setter bilen i gir og triller sørover

Gammel 21-10-08, 08:14   #16
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Da er hotell bestilt her også, så nå er det bare å glemme hele greia! Jupp, jeg skal prøve å holde dette hemmelig for mannen helt til vi setter bilen i gir og triller sørover

Går det an å vente sååå lenge med å si noe?? Jeg har vanskelig for å ti stille her, og storesøster har bursdag til helgen

Gammel 20-10-08, 18:11   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Hmpf. Men jeg gjetter på at det ikke blir noe av "Hero of the day", "Ronnie" eller ""King Nothing" denne gangen heller.

Jeje. Jeg gir nå beng. :fortsatt lykkelig:

Gammel 20-10-08, 19:23   #18
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Hmpf. Men jeg gjetter på at det ikke blir noe av "Hero of the day", "Ronnie" eller ""King Nothing" denne gangen heller.

Jeje. Jeg gir nå beng. :fortsatt lykkelig:

Ah, jeg lever fortsatt på King Nothing'en jeg hørte i.. 2003? Var så mye pyro at jeg, som satt laaaangt unna, følte at øyenbryna ble svidd av

Gammel 20-10-08, 19:44   #19
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Ble ingen billetter på oss heller.

Gammel 20-10-08, 19:15   #20
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Æsj, ingen billetter på meg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.