Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 12:45   #41
Svaggen
Aktiv

Svaggen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Har vært innom diverse nettsider linket til herfra, og har til nå sett to Odd Molly plagg jeg liker. Begge var temmelig overpriset etter min mening.
Resten av plaggene var ikke min stil i det hele tatt.

Gammel 22-11-06, 12:45   #42
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Det er mye fint fra OM, men må nok vinne i lotto før jeg kan gå å kjøpe noen av de plaggene.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:59   #43
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Vi kan jo ha litt sånn "vi som er for Crocs her og. Så alle kan føle seg hjemme!

JA det syntes jeg
Så kunne vi diskutert de forskjellige modellen osv

Gammel 22-11-06, 13:02   #44
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

JA det syntes jeg
Så kunne vi diskutert de forskjellige modellen osv

Har ikke jeg da. Men ser jo at de må være utrolig gode. Bare tok i en engang. De veier jo INGENTING!!

Man kan vel diskutere om de er pene, men de vinner så mye på komfort tror jeg at man legger godvilja til.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 13:19   #45
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Har ikke jeg da. Men ser jo at de må være utrolig gode. Bare tok i en engang. De veier jo INGENTING!!

Man kan vel diskutere om de er pene, men de vinner så mye på komfort tror jeg at man legger godvilja til.

Ja det var nettopp det jeg gjorde
Syntes de var så ugglybuggly at jeg ikke helt visst om jeg skulle bruke de engang da jeg fikk de

Men nå er de elsket!!
Det beste er at de ikke sklir på vått gulv når jeg feks gjør retn, det gjør det fleste andr "husmorsko" og jeg er mega klønete

Gammel 22-11-06, 13:21   #46
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror faktisk jeg skal ha meg husmorsko. Håper det hjelper!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 13:39   #47
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Gammel 22-11-06, 14:52   #48
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Har sett et par fine plagg (men veldig mye som ikke er min smak i det hele tatt), men uansett så er det nok dessverre ikke min prisklasse.

Signerer her jeg.

Gammel 22-11-06, 15:53   #49
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Har sett endel Odd Molly klær jeg gjerne kunne tenkt meg jeg.
Men prisen er for stiv synes jeg.
Så derfor er det ikke noen slike plagg her i huset.

Gammel 22-11-06, 16:21   #50
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det lille jeg har sett av O M, så liker jeg det ikke. Men så er jeg ikke veldig in heller da...

Men jeg har Crocks da...

Gammel 22-11-06, 16:25   #51
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har aldri hørt om denne Odd Molly før.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 16:25   #52
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Liker dem heller ikke, og klærne er overpriset så til de grader.

Men jeg har jo ikke sett ALLE plaggene de har heller da.
Hadde sikkert funnet et par plagg som hadde vært fine.
Når jeg handler klær så ser jeg først på merket.
Er det et dyrt merke, gidder jeg ikke gå inn i butikken en gang.
Pga jeg synes det er tullete å bruke så sinnsykt mye penger på en bukse, når man kan få mange flotte bukser til samme prisen andre steder.

Et plagg er aldri så fint og fantastisk at jeg vil bruke så mye penger på det.

Men hva andre gjør er ikke min busenisse.
Smaken og meninger er som baken, nemlig delt.

Signerer denne.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 17:00   #53
Stillongs
Aktiv

Stillongs sin avatar

Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Jeg aner ikke hva dere snakker om en gang.

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 17:17   #54
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Jeg liker OM; de har mye fint.
Men så var det prisen da; den liker jeg ikke.

Gammel 22-11-06, 17:23   #55
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ganske likegyldig til Odd Molly.

Gammel 22-11-06, 19:45   #56
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Også krig og fred og religion og politikk og sånn.

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Anser meg selv for å være veldig oppegående når det kommer til mote og fashion (jeg jobber med det), men OM klær kommer ikke inn i mitt skap.

Mote og fashion, er ikke det strengt tatt det samme, bare sånn på to forskjellige språk? Sorry, kunne ikke dy meg.

Gammel 22-11-06, 19:55   #57
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Oisann! Trodde jeg var dene eneste her inne utem OM klær, men ser til min glede at jeg er i godt selskap.

Synes jo de har noe fint, men også endel jeg ikke liker. Og så er det selvfølgelig prisen.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 19:56   #58
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men korleis kan en vurdere om klær er fine eller ikkje utfrå prisen?

Hadde OM-klær vore finare om dei var billigare?

Gammel 22-11-06, 20:00   #59
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Men korleis kan en vurdere om klær er fine eller ikkje utfrå prisen?

Hadde OM-klær vore finare om dei var billigare?

Godt poeng!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:01   #60
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Trenger ikke gjøre opprør, de passer uansett ikke til meg

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.