Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Har du smakt på årets julemarsipan?
Ja, selvfølgelig. 8 7,84%
Jeg har marsipan liggende, men venter med å smake. 0 0%
Kan man få kjøpt julemarsipan allerede?? 6 5,88%
Nei, jeg liker ikke marsipan. 17 16,67%
Nei, jeg har ikke smakt på den enda, men gjør det nok snart. 18 17,65%
Nei, jeg har ikke smakt på den enda, og gjør det ikke før desember. 44 43,14%
Jeg skulle så gjerne, men kan ikke spise marsipan. 3 2,94%
Annet 4 3,92%
Dustepoll 2 1,96%
Deltakere: 102. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-08, 22:56   #41
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: har du smakt på årets julemarsipan?

Jeg syns ikke Nidar og Freia sin julemarsipan er noe god, så det er ikke noe offer å holde seg unna. Men, bortsett fra det, så gjør jeg minst mulig juleting før det nærmer seg advent, for å spare på julefølelsen.

Gammel 08-10-08, 23:00   #42
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Nei. Det er et prinsipp å ikke spise julemarsipan før 1. desember. Det ser imidlertid veldig godt ut ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 23:02   #43
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har ikke gått i den fella enda. Jeg skal nok fint klare meg uten til desember, det er da så mye god sjokolade å spise i mellomtiden!

Gammel 08-10-08, 23:08   #44
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg elsker marsipan og måtte stålsette meg litt da jeg var og handlet i sted. Denne butikken hadde for sikkerhets skyld plassert julemarsipanen oppe på kassen. Jadda, viljestyrke kom til meg. Men jeg må vente litt til før jeg stareter fråtsingen tenker jeg. Jeg liker ikke å starte med slike juleting før i desember.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 23:49   #45
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Nei, men sikkert snart.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 23:50   #46
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, og det er ikke noe stort offer å holde seg unna. Marsipan er ikke godt!

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 11:39   #47
Hjemmemamma
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Troms
Hjemmemamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Spiser kun marsipan når det er marsipankake. Klarer ikke å tygge i meg en diger klump med marsipan...

Hjemmemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 11:59   #48
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bestemt meg for ikke å kjøpe julemarsipan før 1. desember. Men om jeg blir tilbudt en bit så spørs det om jeg klarer å si nei før denne datoen.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 12:01   #49
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en godtegris av dimensjoner, men marsipan er ikke av mine største svakheter. Derfor har jeg ikke kjøpt julemarsipan enda. Jeg kommer nok til å gjøre det, men ikke før det faktisk er jul. Vi skal feire jul hjemme hos oss i år, så da må det liksom være på plass.

Gammel 09-10-08, 12:04   #50
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Man spiser da ikke marsipan i oktober?! :sjokkert: Nei, jeg venter til desember som alle normale mennesker gjør.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.