Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ville dere helst vært, tannlege eller gynekolog?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du heller vært tannlege eller gynekolog?
Tannlege 37 32,74%
Gynekolog 62 54,87%
Begge deler er helt ok - ingen preferanse 14 12,39%
Deltakere: 113. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-08, 00:36   #41
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville dere helst vært, tannlege eller gynekolog?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det slo meg ellers at det kunne være morsomt å se på korrelasjonen mellom svarene på disse to undersøkelsene?

Å fy.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 00:41   #42
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Det slo meg ellers at det kunne være morsomt å se på korrelasjonen mellom svarene på disse to undersøkelsene?

Burde stått spinoff da i alle fall...

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 00:44   #43
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lurer på om jeg må være fryktelig overtrøtt her nå, men dette fikk til å le så tårene spruter.

Gammel 04-10-08, 00:44   #44
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Etter å ha flirt meg gjennom tråden må jeg innrømme at jeg vet ikke.
Tannleger tjener jo bra, greit når man er alene.
Men jeg føler liksom ikke at jeg har noen hobbysadist gener heller.

Gynokolog hørtes helt greit ut helt til esme kom med utfloddamene.
(sammen med noe fra en annen tråd om ei soms krapte vekk gammel utflod med neglen)
Råtne tenner og dårlig ånde innbiller jeg meg at lukter MYE bedre en halvråttent underliv.............

Gammel 04-10-08, 00:47   #45
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Etter å ha flirt meg gjennom tråden må jeg innrømme at jeg vet ikke.
Tannleger tjener jo bra, greit når man er alene.
Men jeg føler liksom ikke at jeg har noen hobbysadist gener heller.

Gynokolog hørtes helt greit ut helt til esme kom med utfloddamene.
(sammen med noe fra en annen tråd om ei soms krapte vekk gammel utflod med neglen)
Råtne tenner og dårlig ånde innbiller jeg meg at lukter MYE bedre en halvråttent underliv.............

Sur høne lukter ikke godt kan jeg si deg : har satt noen vagitorier på gamle damer oppigjennom årene:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 01:17   #46
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Definitivt tannlege......

Gammel 04-10-08, 01:19   #47
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gynekolog. Har mye mer lyst til å være lege enn tannlege.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 01:27   #48
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er altså en veldig luktende gynekolog. Eh. Den kan jo tolkes på flere måter.

Gammel 04-10-08, 01:31   #49
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Gynekolog!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 01:33   #50
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Helt klart tannlege, men så foretrekker jeg også å være hos tannlegen fremfor gynekologen.

Gammel 04-10-08, 05:43   #51
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hoppet jo av tannlegestudiet for å bli dåktor så da vel svaret ganske obvious. Selv om jeg ikke ville vært gynekolog heller. Signerer esme og høyner med "Damer med kroniske smerter og/eller kløe "der nede"".

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 09:14   #52
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hørt så mye forferdelig om undersøkelser av kvinners underliv av en venn som er lege (som nå har spesialisert seg bort fra alt som heter underliv og ekkelheter ) at jeg nok ville valgt tannlege.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 11:44   #53
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Utfloddamene?

Jeg synes ikke gynekolog og tannlege stiller i samme liga. Gi meg en tannlege og en fotpleier - da skal jeg slite. Gynekolog høres finfint ut.

Jeg kan godt være både tannlege og gynekolog, men fotpleier? Aldri!

Gammel 04-10-08, 11:57   #54
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Hadde ikke spilt noen rolle for meg.

Gammel 04-10-08, 12:51   #55
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Helt klart gynekolog. Da kunne jeg spesialisert meg på svangerskap/fødsel og ufrivillig barnløshet.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 12:51   #56
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg kan godt være både tannlege og gynekolog, men fotpleier? Aldri!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 12:54   #57
Left
Passiv

Standard

Gynekologi. Uten tvil.

Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 13:09   #58
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

iiisj skrape på tenner lukta av svidd bein borring smerter aaaaaaarg tannlege alldri, er en svoren hobbygynekolog så det er et klart valg.

Hvordan utfører du hobbyen din?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 13:14   #59
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp. Ingen av delene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 13:16   #60
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:veldig ubehagelige indre bilder:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.