|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Fant ei dame på nett som sydde og solgte etuier. Hatt masse glede av dem. Bestilte to, så har jeg til rundpinnene også.
![]() |
#42 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Åh. Jeg er en sucker for folk som tenker. :ingeniør: Disse så helt geniale ut, men er US sizes lik våre? Jeg gidder aldri å strikke annet enn barneklær, så 8 og oppover er temmelig lite aktuelt. Og det er jo nettopp det å skippe strømpepinner som hadde vært det geniale.
![]() |
#44 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?En planke, 10 hull. Pinnene sorteres etter størrelse. Den skal etterhvert henges opp.
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?
Helt genialt for sokker og armer og babyklær og sånt. Du slipper å bruke strømpepinner, men bruker bare én rundpinne hele veien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
geskjeftig
|
Man har snorene og pinnene hver for seg, og så skrur man sammen ønsket lengde snor og ønsket pinnestørrelse. Så slipper man å ha 3-4 forskjellige lengder av hver forskjellig pinnestørrelse, man har bare 3-4 snorer i forskjellige lengder, og ett sett med pinner i hver størrelse.
Jepp.
![]() |
#48 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?i strikkevesker, en for rundpinner og en med små rom for strøpepinner. Jeg fikk de i en håndarbeidsklubb når jeg ble medlem der, kanskje jeg må verve noen så flere kan få?
![]() |
#52 |
Livsnyter
|
Ahhh, skjønner. Så smart da.
Supert! Hvordan får jeg det? Noe hemmelig jeg må gjøre først? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Men altså, de fleste har jo ledige stikkontakter sånn passelig fordelt rundt omkring i huset? Etter det jeg kan se så må de må da være veldig godt egnet som pinneholdere? :teste: |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
geskjeftig
|
Du må bare vente på at den forberedende ammetåka letter så jeg husker på å sende deg adressen.
![]() |
#56 |
prøver å være tål***ig
|
jeg vil gjerne ha prikk også ?
![]() |
#57 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Overalt. Og jeg ender alltid opp med å kjøpe nye for hvert prosjekt fordi jeg ikke får summet meg til å anskaffe meg en sånn strikkepinnemåler... Gjorde nettopp en innsats for å samle dem i et eget nett.
![]() |
![]() |
#58 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg har laget mitt eget system for oppbevaring av rundpinner - inspirert av denne løsningen hos The Purl Bee.. Funker bærre lækkert - rent bortsett fra at jeg trenger flere plastlommer som kan lukkes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
sangfugl
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg har ikke strikkepinner. Det løser problemet.
![]() |
#60 |
geskjeftig
|
Jeg har samme system som Bobbelur.
![]() |
|
|