|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?
Nei.
|
|
|
#2 |
|
One of These Days
|
Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg har også knit picks sine rundpinner. De beste pinnene jeg har strikket med. Foreløpig ligger de i mappene de kom med, men har planer om at de skal få sitt eget strikkepinneetui med tiden. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg har de i sånne små plastposer som du kan lukke igjen. Sånne de er i når man kjøper dem. Du får kjøpt sånne poser løst også. Også har jeg posene oppi en boks. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Litt rundt omkring og det resulterer i at jeg aldri finner riktige pinner når jeg trenger det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg hadde for en tid siden et illebefinnende av kreativitet, og sydde meg en mappe til å ha strikkepinnene i. Den har helt klart forbedringspotensiale, men hittil så duger den bra. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Fant ei dame på nett som sydde og solgte etuier. Hatt masse glede av dem. Bestilte to, så har jeg til rundpinnene også.
|
|
|
#9 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?En planke, 10 hull. Pinnene sorteres etter størrelse. Den skal etterhvert henges opp.
|
|
|
#13 |
|
<*(((<
|
Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Men altså, de fleste har jo ledige stikkontakter sånn passelig fordelt rundt omkring i huset? Etter det jeg kan se så må de må da være veldig godt egnet som pinneholdere? :teste: |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ferdig!
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Overalt. Og jeg ender alltid opp med å kjøpe nye for hvert prosjekt fordi jeg ikke får summet meg til å anskaffe meg en sånn strikkepinnemåler... Gjorde nettopp en innsats for å samle dem i et eget nett.
|
|
|
|
#16 |
|
...we have cookies
|
Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg har laget mitt eget system for oppbevaring av rundpinner - inspirert av denne løsningen hos The Purl Bee.. Funker bærre lækkert - rent bortsett fra at jeg trenger flere plastlommer som kan lukkes. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
geskjeftig
|
Jeg har samme system som Bobbelur.
|
|
|
#18 |
|
sangfugl
|
Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg har ikke strikkepinner. Det løser problemet.
|
|
|
#19 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
No har eg jobba meg gjennom heile tråden, og endeleg kom det ein eg kunne signere! Har (nesten) alle strikkepinnar altså?
|
|
|
#20 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
![]() |
Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg har alle strikkepinnene i en liten kasse. Hulter til bulter. Noen av dem ligger i etuiet de var i når de ble kjøpt. Jeg synes det hørtes lurt ut med cd mappe. God ide. |
|
|
|
![]() |
|
|