Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En skjeggete tråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Skjeggete spørsmål (til menn og kvinner)
Jeg har skjegg 8 5,56%
Mannen min har skjegg 26 18,06%
Mannen min har ikke skjegg 73 50,69%
Mannen min har ikke skjegg, men jeg skulle ønske han hadde det 2 1,39%
Jeg liker skjegg 31 21,53%
Jeg liker mannen best uten skjegg 79 54,86%
Jeg liker meg selv best med skjegg 4 2,78%
Jeg liker meg selv best uten skjegg 58 40,28%
Mannen har skjegg, pappa hadde skjegg 10 6,94%
Mannen har ikke skjegg, pappa hadde skjegg 23 15,97%
Pappa hadde ikke skjegg, mannen har skjegg 18 12,50%
Mannen har ikke skjegg, pappa hadde ikke skjegg 50 34,72%
Begge har hatt periodevis skegg 8 5,56%
En av de har hatt periodevis skjegg og den andre ikke. 20 13,89%
Fine pollen! 63 43,75%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 144. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-08, 15:50   #41
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En skjeggete tråd

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg tror mannen min ikke hadde skjegg da vi møttes, men nå har han det…tror jeg… jeg ble plutselig litt usikker hvordan det er akkurat nå.

Jeg foretrekker ham med skjegg. Tror jeg.

Gammel 09-09-08, 15:53   #42
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: En skjeggete tråd

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg tror mannen min ikke hadde skjegg da vi møttes, men nå har han det…tror jeg… jeg ble plutselig litt usikker hvordan det er akkurat nå.

Jeg foretrekker ham med skjegg. Tror jeg.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 15:54   #43
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: En skjeggete tråd

(Oh, sånn går det når man quoter også blir avbrutt så det tar litt tid å poste. Slående likheter på innleggene. )

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 15:58   #44
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øyh, hvorfor får ikke jeg stemme på om pappa hadde skjegg?

Jeg har vanligvis 3-7 dagers skjeggstubber, og kvalifiserer muligens til «Jeg har skjegg», så jeg stemte dette. Også fordi det ikke var noe valg å stemme at jeg ikke har skjegg, og jeg liker å trykke på ting. Egentlig har jeg ikke 3-7 dagersskjegg heller, jeg har bare dårlig personlig hygiene.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 16:07   #45
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min har (et lite og kort) skjegg. Jeg har ikke, mulig det er etter faren min, for han har heller aldri hatt skjegg.

Jeg liker egentlig ikke skjegg, og syns langt og heldekkende skjegg er veldig lite tiltrekkende. Så jeg hadde jo aldri sett for meg å finne en mann med skjegg. Men jeg liker mannen min, med skjegget og alt, og det passer liksom på ham.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 16:16   #46
Thalia
Nysgjerrig

Medlem siden: Mar 2008
Thalia er litt kulThalia er litt kul
Standard

Jeg liker ikke skjegg. Pappa har aldri hatt skjegg, hverken mannen eller ekskjærester har hatt skjegg.

Kjenner jeg i det hele tatt noen med skjegg? Har jeg litt skjeggskrekk, mon tro?

Gammel 09-09-08, 16:16   #47
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Pappa er av den gamle skolen som alltid har vært glattbarbert og synes skjegg ser ustelt ut.
Tredagersstubb er uaktuelt og vitner om sløve slubberter med ønske om å protestere mot samfunnet.

Mannen har periodevis fippskjegg - ikke helskjegg! - og en liten bart.
Da er han rålekker og ligner litt (...) på Zappa.

Gammel 09-09-08, 16:30   #48
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Pappa hadde ikke skjegg, mannen har skjegg

Pappa har aldri hatt skjegg, ikke tror jeg han hadde fått til om han prøvde. Han kan barbere seg med viskelær.

Mannen har skjegg og trimmer det ofte så det holder seg pent. Kort, men ikke så kort at det stikker, og ikke for langt. Jeg liker han best med det, han får så stort hode uten

Gammel 09-09-08, 16:45   #49
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Mannen min har ikke skjegg.
Jeg liker mannen best uten skjegg.
Jeg liker meg selv best uten skjegg.
Fine pollen!

Skjegg? Det er jo bare i veien, klør og stikker når det minst passer.

Gammel 09-09-08, 16:52   #50
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker ikke skjegg og synes det er et fåtall av de som har skjegg som faktisk kler det. Og når jeg tenker skjegg, er det helskjegg. Flipp under haka ol tenker jeg ikke på som skjegg.

:grøsser av Haakon Magnus:

Jeg er derfor sjeleglad for at sambo ikke har skjegg. Det er kun når han er lat og har et par dagers stubber.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 17:10   #51
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det bare meg som synes at skjegg når virker som et fryktelig rart ord? :forlestpåskjegg:

Gammel 09-09-08, 17:17   #52
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er noen dagers gamle skjeggstubber skjegg?

Gammel 09-09-08, 17:21   #53
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Er noen dagers gamle skjeggstubber skjegg?

Det kommer vel an på hvor kjapt skjegget vokser, og hvor mange dager det er snakk om. Hvis noen har det hele tiden, altså stusser/klipper det til "noen dagers lengde", er jeg nok mer tilbøyelig til å kalle det "skjegg". Hvis han glattbarberer seg hver fjerde dag, ville jeg neppe si at han har skjegg dagen før han barberer seg.

Gammel 09-09-08, 17:21   #54
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det kommer vel an på hvor kjapt skjegget vokser, og hvor mange dager det er snakk om. Hvis noen har det hele tiden, altså stusser/klipper det til "noen dagers lengde", er jeg nok mer tilbøyelig til å kalle det "skjegg" enn om han glattbarberer seg hver fjerde dag, liksom.

Ja ...

Lagde ny poll, jeg.

Gammel 09-09-08, 18:18   #55
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Mannen min har skjegg
Jeg liker mannen best uten skjegg
Jeg liker meg selv best uten skjegg
Pappa hadde ikke skjegg, mannen har skjegg (svigerfar hadde helsjegg og bart de siste 25 årene)
Fine pollen!

Gammel 09-09-08, 18:22   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor i alle dager ble det av "Hadde jeg hatt en mann kunne han gjerne hatt skjeggstubb"-alternativet? :myser:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 18:35   #57
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ett skjegg på haka.
Mannen har ikke skjegg, han hadde heller ikke kledd det.
Min far har hatt bart, og en periode helskjegg. Har ikke nå lengre, hverken bart eller skjegg.

Gammel 09-09-08, 18:49   #58
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes skjeggstubb kan være fint, men av en eller annen grunn ser det så ustelt ut på mannen her i huset. Han er dog for lat til å barbere seg hver dag.

Helskjegg er jeg vanligvis ikke glad i, men noen ganger er det fint. (Aragorn )

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 19:55   #59
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Sambo har skjegg, for ein gongs skuld. Det hadde vore fint hadde han stussa det litt oftare. Pappa hadde ikkje skjegg. Eg irriterer meg over at eg ikkje tenkte på å stemma at eg liker meg sjølv best utan skjegg, eg skal tenkja meg betre om neste gong!

Gammel 09-09-08, 20:12   #60
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker skjeggstubb! Det passer min mann veldig bra.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.