|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er flink til å holde orden, og jeg er god på prakstiske ting, skru, snekre, male og sy.
|
|
|
#42 |
|
By the Sea
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?
Nå ser jeg at du kom på noe etterhvert - men min første tanke er at du sikkert er morsommere enn de fleste?
|
|
|
#44 |
|
Pauset
|
Tall ja. Der ser man. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er god på å spise STORE porsjoner mat. Dessverre.
|
|
|
|
#46 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er svært god til å planlegge, og det kommer godt med i arbeidet som sykepleier. Jeg har faktisk ikke behøvd å jobbe overtid på mange år....
Snuppene mine født -99 -02 og -05 Sist redigert av Go\jenta : 18-08-08 kl 16:26. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
© All rights reserved
|
Jeg er litt som Gullet. Jeg er god på å ha oversikt, orden og få ting unna. Jeg er også god til å se de store sammenhengene og til å tenke logisk. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er flink til mye jeg |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ute på tur
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er flink til å lage mat og noen ganger slår jeg til på bakefronten også, selv om jeg der foretrekker pose/pakkekaker.
|
|
|
#50 |
|
En Som Trener
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?*Jeg er flink til å reklamere på ting jeg ikke er fornøyd med!
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08 Sist redigert av Mirasol : 18-08-08 kl 01:13. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er god til å sy, bake, organisere hjemme, god til å ta dialekter på andre språk (
|
|
|
#52 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Ja!
|
|
|
#53 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
|
|
|
#55 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er svært flink til å drikke vin i badekaret. Jeg har faktisk fått bekreftet fra annet hold at det er en av mine fremste egenskaper. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er god til å synge.
|
|
|
|
#57 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg har fin sangstemme, har jeg hørt. Og så er jeg flink til å danse.
Samme her.
Gutta 2003 og 2005 Sist redigert av malena : 18-08-08 kl 09:36. Årsak: Kom på noe mer. :blush: |
|
|
|
|
|
#58 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er god på å lese fort, og få med meg innholdet. Jeg er veldig god på bursdager, og sender fortsatt meldinger til de jeg gikk sammen med på ungdomskolen på dagen de har bursdag. Og jeg er god på bilnummer og mopednummer..
|
|
|
#59 |
|
kamerat
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg er veldig språksterk på alle områder – jeg har både «språkøre» (plukker opp lyder, intonasjon, ord og vendinger à la papegøye), sterk systemforståelse og god aktiv språkbruksevne både muntlig og skriftlig. Det er nok min største forse. Men jeg er også generelt god til å analysere, og forstår derfor nye ting fort. Ellers er jeg flink til å legge planer og gjennomføre dem, og er en av de mest effektive skippertakerne jeg vet om. Og så er jeg veldig god til å prioritere: viktig = full gass, mindre viktig = total ignorering.
|
|
|
#60 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Dette kunne jeg nesten ha skrevet selv-alt sammen |
|
|
|
![]() |
|
|