Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-08, 00:35   #41
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?

Jeg er flink til å holde orden, og jeg er god på prakstiske ting, skru, snekre, male og sy.

I tillegg er jeg sterk.

Jeg er også flink til å ta ordet, holde tale eller innlegg om emner jeg brenenr for.

Gammel 18-08-08, 00:36   #42
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hm. Ja. Hvor skal jeg begynne?

Nå ser jeg at du kom på noe etterhvert - men min første tanke er at du sikkert er morsommere enn de fleste?

- Jeg er flink til å bruke humor i ulike situasjoner og får stadig tilbakemeldinger på at det blir satt pris på. (Skal innrømmes at jeg kan være en smule paranoid på om jeg bruker humor for mye - men klamrer meg til at tilbakemeldingene betyr at det posjoneres ut i greie doser.)

-Jeg er flink til å raskt få et overblikk og å se ting fra fugleperspektiv. Og jeg er flink til å forklare for andre (noe som er en fordel når man er lærer )

-Jeg er deltagende, blid og engasjert når jeg er sammen med andre. Prøver å motvirke Polyanna-effekten med en dæsj ironi&sarkasme med jevne mellomrom. Også er jeg flink til å ordlegge meg muntlig.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og forresten er jeg flink til å tolerere/ignorere rot og til å f.eks. greie å lage mat på et veldig rotete kjøkken.

Blir stadig imponert over på hvor liten plass på kjøkkenbenken jeg trenger på å skjære opp en paprika og over hvor høye tårn av oppvask det går ann å lage!

Gammel 18-08-08, 00:37   #43
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Jeg er flink til å holde orden, og jeg er god på prakstiske ting, skru, snekre, male og sy.

Min ultimate motpol. Tipper du er en god husmor også.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:40   #44
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

(for at Joika skal få sammenheng, og fordi det er sunt å skryte av seg selv)

Jeg er også flink til å snakke med mennesker, løse problemer og være diplomatisk. (In IRL, that is.) Og så husker jeg tall.

Tall ja. Der ser man.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:43   #45
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er god på å spise STORE porsjoner mat. Dessverre.

Og så er jeg visstnok god til å forklare komplisert medisin på en enkel og lettfattelig måte. Har jeg hørt, men det kan jo være jug.

Og så er jeg god til å montere elektriske greier. Lamper, dimmebrytere... (Ja, altså, jeg er ikke elektriker-flink altså. Men jeg klarer å montere flere ting som venninnene mine får elektriker til å gjøre, og da føler jeg meg litt sånn småkry. Sikkert fordi det er ganske så langt fra fagfeltet mitt, og jeg ikke er så veldig handy ellers.)

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:44   #46
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg er svært god til å planlegge, og det kommer godt med i arbeidet som sykepleier. Jeg har faktisk ikke behøvd å jobbe overtid på mange år....

Ellers har jeg en fin sangstemme....

Sist redigert av Go\jenta : 18-08-08 kl 16:26.
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:49   #47
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Jeg er flink til å holde orden....
...Jeg er også flink til å ta ordet, holde tale eller innlegg om emner jeg brenenr for.

Jeg er litt som Gullet. Jeg er god på å ha oversikt, orden og få ting unna. Jeg er også god til å se de store sammenhengene og til å tenke logisk.

Jeg er kanskje litt over gjennomsnittet når det gjelder husarbeid, håndarbeid og baking.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:52   #48
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Jeg er flink til mye jeg
Jeg er faktisk en av Norges beste.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:52   #49
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er flink til å lage mat og noen ganger slår jeg til på bakefronten også, selv om jeg der foretrekker pose/pakkekaker.

Jeg er også flinkere enn alle vennnen mine i islandsk.

Ja, og så har jeg veldig god hukommelse og øye for detaljer som er veldig praktisk i jobben min, i tillegg har jeg lite skamvett og pruter til tider ganske rått.

Gammel 18-08-08, 00:58   #50
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

*Jeg er flink til å reklamere på ting jeg ikke er fornøyd med!
:misunnelig på Forbrukerkverulanten sitt nick:
*Jeg er flink til å ha system i kaoset mitt, vet hvor tingene er stort sett
*Jeg er god på multitasking (praktisk både hjemme og på jobb)
*Jeg er god til å danse swing og rock'n'roll

Sist redigert av Mirasol : 18-08-08 kl 01:13.
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 01:03   #51
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg er god til å sy, bake, organisere hjemme, god til å ta dialekter på andre språk ( litt stolt av den.), go til å lytte og en god venn tror jeg.. håper jeg...

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 01:12   #52
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Ja!

Det var et ja/nei-spørsmål, var det ikke?

Gammel 18-08-08, 01:14   #53
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Jeg er god til å sy, bake, organisere hjemme, god til å ta dialekter på andre språk ( litt stolt av den.), go til å lytte og en god venn tror jeg.. håper jeg...

Shamu!!!

Gammel 18-08-08, 01:16   #54
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Shamu!!!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 02:43   #55
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er svært flink til å drikke vin i badekaret. Jeg har faktisk fått bekreftet fra annet hold at det er en av mine fremste egenskaper.

Dessuten kan jeg være flink til å lukeparkere dersom jeg kjenner bilen (og dét til tross for at jeg ikke har bil selv). En gang stoppet en mann opp for å spørre om jeg trengte hjelp til å komme meg ut. Han ble morsom i ansiktet da jeg kunne avsløre at jeg akkurat hadde parkert (og det var en perfekt, rett parkering, med like stor avstand foran og bak, ca fem centimeter til hver bil).

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 08:22   #56
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg er god til å synge.
Og jeg er, etter sigende, en svært god skuespiller også.

I tillegg skriver jeg knakende gode noveller og dikt.
*finnes ikke beskjeden*

Så at Elinblu sa hun var en god korrekturleser - det er jeg også.
Norskkunnskapene mine ligger høyt, min bookingmann tilkaller meg hver gang han har skrevet en mail, så alt skal kunne gå rett for seg.

I tillegg har jeg en imponerende (og til tider irriterende, både for andre og for meg) evne til å huske sangtekster, filmreplikker, filmtitler, regissører og andre irrelevante fakta.

Gammel 18-08-08, 08:29   #57
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har fin sangstemme, har jeg hørt. Og så er jeg flink til å danse.
Jeg er også litt sånn handy-woman. Har blant annet revet ned fliser og plater på eget bad, skiftet ut biter av stenderverket som var råttent og lagt på plater og fliser igjen, helt selv.
Og så har jeg godt språkøre.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er flink med folk. Jeg kommer svært lett i kontakt med folk, jeg blir om oftest godt likt, og jeg liker mennesker.

Samme her.

Sist redigert av malena : 18-08-08 kl 09:36. Årsak: Kom på noe mer. :blush:
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 09:13   #58
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er god på å lese fort, og få med meg innholdet. Jeg er veldig god på bursdager, og sender fortsatt meldinger til de jeg gikk sammen med på ungdomskolen på dagen de har bursdag. Og jeg er god på bilnummer og mopednummer..

Gammel 18-08-08, 09:25   #59
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?

Jeg er veldig språksterk på alle områder – jeg har både «språkøre» (plukker opp lyder, intonasjon, ord og vendinger à la papegøye), sterk systemforståelse og god aktiv språkbruksevne både muntlig og skriftlig. Det er nok min største forse. Men jeg er også generelt god til å analysere, og forstår derfor nye ting fort. Ellers er jeg flink til å legge planer og gjennomføre dem, og er en av de mest effektive skippertakerne jeg vet om. Og så er jeg veldig god til å prioritere: viktig = full gass, mindre viktig = total ignorering.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 09:33   #60
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er fæl på å være ironisk..... Og sikkert sarkastisk og. På tirsdag møter jeg de nye elevene mine og da må jeg passe meg litt.... heldigvis er jeg ikke dum, så jeg bruker det ikke på elever med mindre jeg kjenner de VELDIG godt. Andre voksne folk får derimot gjennomgå.

Dette kunne jeg nesten ha skrevet selv-alt sammen Vet ikke om det er en positiv egenskap å være sakastisk/ ironisk? Galgenhumor er vel nært beslektet med disse, og det trenger jeg mye av i jobben min. ( Har samme jobb som deg Anne C..)
Ellers er jeg god på å skrive sanger/dikt

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.