Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Anonyme innlegg?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-08, 14:34   #41
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anonyme innlegg?

Jeg vet. :tsktsktsk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 11:16   #42
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mulig jeg har for høye tanker om den gjengse FP'er, men jeg kan liksom ikke se for meg at det vil kunne grumse seg til på samme måten her inne.
Men kanskje jeg tar feil - at FP'ere flest er som gjennomsnitts NM'eren, og rett og slett bare forstiller seg når de viser seg fra sin oppegående og reflekterte side?

Gammel 17-08-08, 12:15   #43
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det er mulig jeg har for høye tanker om den gjengse FP'er, men jeg kan liksom ikke se for meg at det vil kunne grumse seg til på samme måten her inne.
Men kanskje jeg tar feil - at FP'ere flest er som gjennomsnitts NM'eren, og rett og slett bare forstiller seg når de viser seg fra sin oppegående og reflekterte side?

Nå må du ikke overvurdere oss. Pinlige er den eneste grunnen til at jeg av og til stikker innom det andre forumet du vet. Særlig når jeg kjeder meg.
(Men det var gøyere før, då alt man skrev kom rett frem uten moderering. )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 12:16   #44
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med tanke på hvor slem jeg har vært med anonyme sjeler, så ønsker jeg ingen slikt sted her.

Gammel 17-08-08, 12:17   #45
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Det er ikke den gjengse FPer, eller NMer for den saks skyld, som utgjør problemet ifm anonym posting. Det er nok en relativt liten gruppe som finner slikt ekstra festlig, og denne lille gruppen ødelegger for alle de som ønsker å bruke et slikt tilbud konstruktivt. Selv anonymiteten et nick og en hotmail-konto gir går til hodet på enkelte, også her på FP.

Som jeg nevnte så vurderer vi et alternativ.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 12:25   #46
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er nok en relativt liten gruppe som finner slikt ekstra festlig, og denne lille gruppen ødelegger for alle de som ønsker å bruke et slikt tilbud konstruktivt.

Jah. Det tror jeg også.

Gammel 17-08-08, 12:33   #47
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:fniser av Liven:

Gammel 17-08-08, 12:37   #48
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Forøvig får man jo en del gode svar inne på NM når man poster anonymt.

En god del av de som er her er også på NM.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 12:39   #49
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Problemet med "pinlige" her, er at FP ikke har den nazimoddinga som NM bedriver, og da tror jeg det blir mye mer gruff enn nytte. Til og med mer gruff enn underholdning.

Gammel 17-08-08, 12:49   #50
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig i at det burde være mulighet for det her. Men mener også at slike innlegg burde godkjennes manuelt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 13:00   #51
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

FP og NM er to vidt forskjellige forum, jeg tror på ingen måte at et evt. hemmelig underforum her vil utvikle seg å bli som NMs pinlige.

Så høye tanker har ikke jeg om mine medforumister.
Jeg er fornøyd med beslutningen om å ikke innføre et anonymt underforum.

Gammel 17-08-08, 13:35   #52
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Med tanke på hvor slem jeg har vært med anonyme sjeler, så ønsker jeg ingen slikt sted her.

Jah. Det tror jeg også.

I det selvreflekterende hjørnet i dag, Liven?

Gammel 17-08-08, 13:43   #53
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å nei, la oss slippe "Pinlige følelser og vanskelige spørsmål". Jeg savner definitivt ikke "Kan jeg virkelig bli gravid når min mann hadde utløsning inni meg rundt eggløsningstider? Det skjedde bare en gang." Hvis hvem som helst kan skrive anonymt så vil det lett kunne bli NM-pinlige2 ut av et slikt underforum, selv her på FP.

Gammel 17-08-08, 14:00   #54
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

I det selvreflekterende hjørnet i dag, Liven?

Jeg er faktisk ofte selvreflekterende og innrømmer glatt svakheter. (Om dette kan kalles svakheter da.)

Gammel 17-08-08, 14:15   #55
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Jeg er faktisk ofte selvreflekterende og innrømmer glatt svakheter. (Om dette kan kalles svakheter da.)

Selv er jeg ikke så innmari slem med anonyme på "pinlige" - men i motsetning til "det er da bare å feie over gulvene med kluten"-Liven, er jeg en ordentlig sjuske. "Bare å feie over gulvene"?? Det er uoverkommelig, sier jeg deg - uoverkommelig!!

Litt på siden av debatten. Men det var godt å få sagt det.

Gammel 17-08-08, 14:29   #56
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke det blir NM-tilstander på FP selv om man åpner for at medlemmene kan skrive fra seg uten å gjøre seg til kjenne. De fleste er riktignok anonyme fra før, men etterhvert som tiden går, blir man på en måte kjent med hverandre og redselen for at man skal kunne bli gjenkjent er større etterhvert som man deler mer.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 14:32   #57
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Pøh. Det er da bare å slenge inn noen skrivefeil, så er man ugjenkjennelig :sådetså:

Gammel 17-08-08, 16:45   #58
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Selv er jeg ikke så innmari slem med anonyme på "pinlige" - men i motsetning til "det er da bare å feie over gulvene med kluten"-Liven, er jeg en ordentlig sjuske. "Bare å feie over gulvene"?? Det er uoverkommelig, sier jeg deg - uoverkommelig!!

Litt på siden av debatten. Men det var godt å få sagt det.

:tsktsk: Høy musikk, og gulvvasken går som en lek. Daglig.

Gammel 17-08-08, 17:53   #59
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:tsktsk: Høy musikk, og gulvvasken går som en lek. Daglig.

Du er velkommen hit for å demonstrere så ofte du vil. Vi har masse bra musikk.

Gammel 17-08-08, 17:58   #60
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tror ikke det blir NM-tilstander på FP selv om man åpner for at medlemmene kan skrive fra seg uten å gjøre seg til kjenne. De fleste er riktignok anonyme fra før, men etterhvert som tiden går, blir man på en måte kjent med hverandre og redselen for at man skal kunne bli gjenkjent er større etterhvert som man deler mer.

Jeg er rimelig overbevist om at det vil komme grupper fra andre forum for å "ha det morro" dersom vi oppretter et slikt forum. Man må ikke glemme at vi er berømte der ute.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.