|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Jeg er en rar blanding. Noen ting prøver jeg å akseptere med meg selv, andre ting jobber jeg med. Det er vel litt den tankegangen jeg bruker i forhold til ungene våre også. Greit, de er født med lopper i blodet, men det betyr ikke at de får lov til å løpe rundt, hoppe i sofaen eller ødelegge ting. De må for eksempel lære seg å sitte stille på en stol mens vi spiser middag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Jeg er nok en d, selv om jeg desverre nok forandres til en a innimellom når jeg er uenig med (eller sinna på) mannen.
![]() |
#43 |
Leser
|
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?
Aha! Dette er et typisk spørsmål som b) mennesker stiller.
![]() |
#44 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?PK?? Hva mener du, Him? |
![]() |
![]() |
#45 |
Leser
|
PK er en forkortelse for Politisk Korrekt.
![]() |
#46 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#47 |
Ustabil
|
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Jeg blir så usikker på hva man legger i "feil" så jeg har ikke greid å svare. Jeg GJØR feil, og det er jeg verken flau eller noe annet over, da er jeg åpen om at jeg har gjort en feil, og rydder opp i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Ustabil
|
Ut i fra denne definisjonen er jeg ubeskjeden nok til å si at jeg ikke har feil. Rettere sagt, ingen feil som jeg selv vektlegger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Eg er vel ein d. Nokre feil har eg gitt opp å gjera noko med, som manglande stadsans, andre jobbar eg vel med når eg ikkje får sova om nettene.
![]() |
#51 |
Epikur
|
![]() |
#52 |
Borte
|
![]() |
#53 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Jeg er en d, men det er først etter at jeg ble såkalt voksen. I mine yngre dager var jeg vel heller en a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Må desverre si det samme selv. Jeg vil derfor sette meg selv i kategori d fordi jeg er klar over denne feilen som både gjør mitt og ungenes liv mer stress enn nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Yes, we can!!
|
Jeg HAR feil, ja. Jeg har også sider som gir seg både positive og negative utslag, men det at jeg svimer sånn som jeg gjør, syns jeg er en "feil". For å si det sånn, dersom noen hadde tilbudt meg et risikofritt hjerneinngrep eller dop for å fikse det, så hadde jeg gjort det. Det er ufattelig plagsomt for både meg og mine omgivelser. Men jeg syns ikke det er så lett å JOBBE med det, liksom. Jeg bestilte en gang en bok, da. "Lær deg å huske bedre". Jeg ble veldig overrasket da den kom i posten. Og så rotet jeg den bort. Og så ble jeg veldig overrasket over at jeg hadde den da jeg fant den igjen. Og jeg har enda ikke husket å lese den.
![]() |
#57 |
Leser
|
Og det er jo strålende.
Morsomt for meg å lese, en av mine sterkeste sider er utvilsomt at jeg har en ekstremt god hukommelse. Men jeg synes ikke det er udelt positivt heller. Jeg glemmer feks aldri hva folk har gjort. Mannen min ligner mye mer på deg, og han er utvilsomt en mye mer "tilgivende natur" enn meg. (Nå må jeg jo si at jeg ikke vet om jeg vil kalle det tilgivelse når det egentlig er forglemmelse, men ... Jo, jeg må vel være såpass raus.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 14-08-08 kl 09:24. Årsak: Avsluttet parantesen |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gal kattedame
|
Kan signere deg i dag Snippa, du sa akkurat hva jeg tenkte.
![]() |
#59 |
flisespikker
|
Det er nettopp det.
![]() |
|
|