Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvis jeg var hiv-positiv ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-08, 23:56   #41
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis jeg var hiv-positiv ...

Jeg har en HIV-smittet bekjent. Som med alle andre mennesker jeg kjenner og som jeg ikke har møtt på lenge så får han en klem da vi treffes.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 01:34   #42
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en omgangsvenn med HIV på 80-tallet, og var ikke redd for å ta på ham, så du kunnet kommet hjem til meg, både med smitte og blått blod.

Gammel 11-08-08, 07:35   #43
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan ikke levende forestille meg at jeg hadde vært redd for å invitere en hiv-smittet med hjem, spise middag sammen med h*n, klemme han godt og grundig og være helt naturlig med h*n slik som jeg ville ha vært med en hvilken som helst annen. Jeg hadde ikke vært redd for å la personen omgås mine unger heller. Tror jeg da, man VET aldri før man faktisk står oppe i situasjonen selv. Mener jeg da

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 08:10   #44
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har jobbet på kontaktsenteret i Skien. Der vanket det flere hiv-smittede. Det skortet ikke på klemmer, for å si det sånn.
Frykten for hepatitt var mye større. Vi ble vaksinert, da.

Gammel 12-08-08, 07:10   #45
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis jeg var hiv positiv....

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

For mitt vedkommende er det fordi jeg synes dama er ufordragelig. Og jeg pleier ikke å invitere ufordragelige mennesker hjem, uansett om de er "kongelige" eller ikke.

Så du kjenner henne altså? Ikke verst.

Gammel 12-08-08, 13:22   #46
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvis jeg var hiv positiv....

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så du kjenner henne altså? Ikke verst.

Jeg håper nesten du kjenner henne, Ariel - ellers blir det jo litt underlig å dømme etter inntrykk i media?

Jeg er vokst opp i samme by og er på samme alder, men kjenner henne ikke annet enn at jeg var på hils med henne for 10 år siden. Mange her i byen mener mye om dama, men jeg vil ikke si at ufordragelig er det første som slår meg.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 13:25   #47
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig.

Nydelig bilde av krompinnen, btw.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.