Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Surfer du på internett med barna til stede?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Surfer du på nettet med barna til stede?
Alltid 5 2,34%
Ofte 143 66,82%
Av og til 61 28,50%
Sjelden 5 2,34%
Aldri 0 0%
Deltakere: 214. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-08, 01:04   #41
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Surfer du på internett med barna til stede?

Det hender!

Gammel 15-07-08, 01:48   #42
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av og til.

Som regel er det ikke tid til nettsurfing før etter at ungene har lagt seg,
men jeg kan godt sitte på nett med ungene rundt meg når jeg har tid til det.

Gammel 15-07-08, 11:35   #43
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Surfer med barn tilstede ja. Men jeg er veldig tilstede i virkeligheten, så er ikke bekymret for det =)

Gammel 15-07-08, 11:48   #44
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Det skjer nok titt og ofte

Gammel 15-07-08, 12:34   #45
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

oh yes, nå sitter Knoll og Tott å ser på Kaptein Sabeltann og jeg sitter nå her å glor.
Men jeg følger godt nok med til å synge med litt "skummel banditt lalala" og jeg minner dem nå å da på at Sabeltann ikke er farlig, å nå fikk jeg nettop høre at de ønsker seg sånne sko som Sabeltann har!
Men jeg synes det er helt greit å gjøre det med barne til stedet, så lenge man ikke lar de være alene ute eller noe sånt.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 15:31   #46
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Mine stebarn på 10 og 12 har spurt meg om jeg er avhengig av "den derre læppen"!
Hørt på makan!

Gammel 15-07-08, 23:07   #47
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Å ja, hver dag. Men jeg klarer å ha oppmerksomheten to steder samtidig.

Gammel 16-07-08, 01:43   #48
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja det gjør jeg innimellom, men har ingen problemer med å passe på dem samtidig..

Gammel 16-07-08, 08:19   #49
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Av og til.

Som regel er det ikke tid til nettsurfing før etter at ungene har lagt seg,
men jeg kan godt sitte på nett med ungene rundt meg når jeg har tid til det.

Gammel 16-07-08, 11:35   #50
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Jepp. For meg likestilles det med å titte på tv, lese avisen eller en bok.

Og det er da heller ikke noe problem å gjøre alt dette på en gang!! Samtidig som en har oversikt over hva som foregår..

Gammel 16-07-08, 13:31   #51
Kahlan

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Jepp. For meg likestilles det med å titte på tv, lese avisen eller en bok.

- lett sløving foran pcen

Gammel 19-07-08, 17:05   #52
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Det hender, men det skjer ikke ofte. Det henger rett og slett sammen med at han er så mye ute og borte at når han kommer inn på stua, så er det naturlig for meg å klappe sammen dataen hvis jeg er pålogget. Hvis han setter seg og holder på med noe på stua og jeg har lyst til å surfe litt, så lar jeg ikke være på grunn av at han er her.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 17:12   #53
VårVill
Fullverdig medlem

VårVill sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
VårVill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Å jada, det gjør jeg. Ofte.

VårVill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 17:29   #54
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, aldri.

:lyger så det renner:

Gammel 19-07-08, 19:28   #55
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Det hender at jeg forsøker, men det er som regel ikke verdt det
- en 3-åring som helst skal være med, og en 10-måneders typ som prøver å kaste seg utfor trappa hvert 10. sekund..

Gammel 19-07-08, 22:27   #56
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Eh ja, som regel. Har bærbar i stua.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 01:37   #57
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Av og til.. Stort sett gjør jeg husarbeidet når han er våken, slik at jeg får hvile og alenetid når han sover

Gammel 20-07-08, 19:55   #58
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg bruker nettet daglig hjemme og ungene er jo der. Jeg holder jo ikke på med noe som ikke kan avbrytes eller vente litt om det skulle være behov for mamma.

Gammel 20-07-08, 22:36   #59
Sansa

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det hender, men det er ikke bestandig jeg får sitte i fred og da logger jeg heller av.

Gammel 21-07-08, 09:56   #60
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Ja, det gjør jeg stadig vekk. Hvordan i all verden skulle jeg ha kommet opp i det antall meldinger jeg har hvis jeg ikke hadde vært på nett når barna var til stede.

Hohoho, det er da ingen sak.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ikke "alltid", nei. Det hender at jeg surfer uten at han er til stede også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.