|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
Se resultatene: Hvem "identifiserte" du deg med | |||
Sarah Jessica Parker |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 18,06% |
Cynthia Nixon |
18 | 25,00% |
Kim Cattrall |
1 | 1,39% |
Kristin Davis |
9 | 12,50% |
Likte ingen av dem |
11 | 15,28% |
Så aldri på den serien |
20 | 27,78% |
Deltakere: 72. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
This is normal!
|
![]() Sv: Sex og singelliv og kvinneikon?
Har vi sett samme serie?
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Sv: Sex og singelliv og kvinneikon?Jeg skjønner ikke helt inntrykket ditt jeg, Nenne. Jeg fniser jo fryktelig av alle de enkle løsningene og Store Problemene som i mitt hode er bare tull, men serien er akkurat det den gir seg ut for å være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Sex og singelliv og kvinneikon?Jeg har heller ikke samme inntrykk som Nenne. De lever jo selvstendige liv, Miranda er f.eks. en veldig vellykket advokat som etterhvert blir partner i et stort firma, men vi får bare se henne på fritiden da serien handler om disse venninnene, det er jo ikke en advokatserie. Samantha driver med PR, Carrie er forfatter og Charlotte jobber i et galleri. Jeg synes ikke livsstilen deres er det minste patetisk, det er fire veldig forskjellige kvinner som prøver å finne sin egen lykke. I mellomtiden har de hverandre.
![]() |
#44 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I likhet med Embs kan jeg ikke fatte at det er samme serie vi snakker om. Jeg kan til nød forstå at det kan være inntrykket man sitter igjen med hvis man bare såvidt har zappet innom serien. Ikke noe galt i det, men det er er litt tynt grunnlag å bedømme den på, synes jeg.
Ullungen 2006 og Lillebror 2015 Vegen er lystig, og vegen er vrang. Sist redigert av Xian : 08-07-08 kl 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Jepp... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Pauset
|
Ja jeg skjønte det var det du sa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Pauset
De som kom på topp 5 har nok mer "fylde" bokstavelig talt, enn henne. Sist redigert av Dronningen : 08-07-08 kl 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Introvert optimist
|
Det er jo grenser for hvor mange episoder man gidder å se av en serie man oppfatter som overflatisk og teit da. Så ukomplisert er jeg liksom.
![]() |
#50 |
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
Det skjønner jeg godt.
![]() |
#52 |
Pauset
![]() Sv: Sex og singelliv og kvinneikon?Kanskje mer interessant ja, hvem man virkelig identifiserer seg med... |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Sex og singelliv og kvinneikon?Jeg identifiserer meg ikke med Dana Scully, ihvertfall.
![]() |
#54 |
Pauset
![]() Sv: Sex og singelliv og kvinneikon?Jeg må dessverre si at jeg kan kjenne meg igjen i Debra i Alle elsker Raymond i blandt. Ellers er det vel litt her og litt der. Det er vel det som gjør hverdagsserier og filmer litt morsomme. At de tar tak i noe mange kan relatere seg til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Enig med Kasia jeg!
![]() |
#56 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Sex og singelliv og kvinneikon?Jeg har virkelig forsøkt å like denne serien, opptil flere ganger har jeg gitt den en ny sjanse og har sett noen episoder. Som regel hjelper det å bli litt kjent med karakterene og stemningen i en serie synes jeg. Men nei, jeg er nok av den lille prosentandelen som ikke liker den noe særlig.. jeg ser ikke helt sjarmen, og synes Carrie er et fjollete nek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Sex og singelliv og kvinneikon?Carrie er kun frustrerende. Måtte jeg så absolutt identifisere meg med en av dem, måtte det blitt Cyntia Nixon. Spesielt under den "karriere, graviditet og venner-biten". Men det er far-fetched det og.
![]() |
#58 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sex og singelliv og kvinneikon?Har kun sett noen episoder av serien, jeg liker den virkelig ikke.
![]() |
#60 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Sex og singelliv og kvinneikon?Jeg elsker Sex & The City, men identifiserer meg ikke med noen av rollefigurene. M.a.o.. var det ikke noe alternativ i undersökelsen som passet for meg. Jeg er forresten ofte slik, saa det lönner seg aa legge til et eget alternativ som jeg kan krysse av. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|