|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låner ut barna sine
Hvem kunne ikke det? Men sansynligvis snakker vi bare om det når vi er som mest slitne. Jeg mener det ikke hvert fall. Det programmet håper jeg aldri kommer til Norge.
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: Låner ut barna sine
Det tror jeg også.
|
|
|
#5 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Låner ut barna sineJeg tror ikke barna nødvendigvis vil ta skade av å lånes bort i tre dager, for jeg er så naiv at jeg vil anta foreldrene er i nærheten om det skulle skje noe alvorlig, at barna blir overvåket og passet på.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Låner ut barna sineSkjønner ikke at de kan behøve levende barn for å gjennomføre dette konseptet sitt. Det finnes som nevnt over her dukker som er omtrent som babyer. Eller de er antakelig "verre", eller mer korrekt mer krevende. |
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låner ut barna sineEnig med dere. Jeg kjenner jo til og med at jeg smågruer meg litt når minsten skal være borte i 2 dager, men jeg vet han har det EKSTREEEMT bra (bedre enn hos slitne meg for tiden). Men jeg hadde aldeles aldri i livet turt å låne bort noen av barna mine, ikke engang fireåringen, til noe sånt som dette. Enkelte foreldre er vel bare så PR-kåte at det er tragisk.
|
![]() |
|
|