|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lykkelig
|
Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?Det blir virkelig ikke det samme med blogger som med et underforum som er lukket. På et forum får man opp alle trådene samtidlig, skrevet av de ulike brukerene. Jeg kan hoppe glatt over de jeg ikke kan bidra i eller ikke er interessert i før jeg svare på de jeg ønsker. For å oppnå det samme med blogger må jeg fort bla meg gjennom 15 blogger, for å sjekke om noen i det hele tatt har lagt inn ett nytt blogginnlegg før jeg kan vurdere om jeg skal svare på det eller ikke. Det blir så tungvint at det ikke blir gjort. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
En Som Trener
|
Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?
Blogg vil aldri bli det samme som forum.
|
|
|
#3 |
|
tankefull
|
Det er jo ikke sikkert at andre på forumet her har så mye erfaring når det kommer til enkelte slankerelaterte ting. Jeg har en spesifikk ting i tankene nå, men vil ikke fortelle akkurat hva det gjelder, nettopp pga at det er folk jeg kjenner her inne på forumet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?Nå har jeg lest denne tråden og tråden om en lukket gruppe for pedagogene, og jeg må si jeg er litt forvirret. Dette er så vidt jeg kan se begrunnelsen for at pedagogene har fått sitt forum:
Gjelder ikke dette mange av underforumene? Jeg er så og si aldri innom barneutstyrshjørnet eller jåleforumet, og det er også andre forum som har liten interesse for meg. Men det at noen diskuterer noe i et forum som har liten interesse for andre, er vel egentlig ingen grunn for å stenge det? Jeg ser det dessuten som en konsekvens av at pedagogforum lukkes, at "slankerne" også får sitt lukkede forum. Jeg ser at det blir brukt som argument mot slankeforum at det er bra om andre brukere kan gå inn å delta i diskusjonen som en slags motvekt - om nødvendig, og det tror jeg kan være lurt. Men det gjelder vel også et pedagogforum?
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?Jeg likte forslaget. Jeg har problemer med å åpne meg slik jeg burde, for å kunne få den støtten jeg kunne ha trengt. Slankeforum er ikke noe for meg, der føler jeg at det blir for ensidig fokus. Blogg er jeg redd for at liksom ikke hadde funket helt for meg (og da tenker jeg at det kan gjelde for flere enn meg), jeg mener jeg er liksom ikke "inne" med noen her i form av "vennelistekontakt". Det betyr at jeg enten må legge bloggen helt åpen, eller bare skrive for meg selv. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Administrator
|
Du kan bruke den sosiale gruppen til å knytte kontakter, du kan gi tilgang til de du ønsker å gi tilgang til. Post en melding i den sosiale gruppen om at de som ønsker det kan følge bloggen din. Hvis flere gjør det så kan dere bygge et godt nettverk i bloggene, det kan nok fjaserne skrive under på. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
En Som Trener
|
Jammen jeg vil ikke blogge! :sta forumist:
|
|
|
#9 |
|
lykkelig
|
Jo selvfølgelig finnes det andre forum for slanking osv, men der kjenner vi ikke hverandre. Det er jo her inne vi er og trives og har de vi har blitt nettvenner med. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Jo det er det. Men der er det ikke noe morro. Det er omtrent like morro som resten av nm. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
En Som Trener
|
Skal vi bli dyttet tilbake dit også nå?
|
|
|
#16 |
|
lykkelig
|
Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?Ok, for å oppsummere argumentene mine for et lukket forum, har jeg samlet dem under her: |
|
|
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?Knerten, som sagt ser og skjønner jeg alle argumentene dine. Men ett av dem vil jeg gjerne kommentere:
Slik jeg ser det, er dette i like stor grad et argument for å ikke ha et slankeunderforum.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?Egentlig er det ikke så viktig for MEG om det er lukket eller ikke. Men tråden blir så innmari lang og det er vanskelig å holde seg oppdatert. Det er mange som trenger litt ros og klapp på skulderen, deriblant meg selv....... Og de forsvinner litt i mengeden..... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?Skulle også gjerne hatt et slikt underforum.
|
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
Hva synes du ville være passende opptakskrav for et eventuelt slankeforum? Og er det viktigst at det er få brukere, eller at det er brukere som har vært aktive en stund (slik poenget er med MI og MII), eller er det f.eks. viktigst at alle brukerne selv har vektproblemer?
|
![]() |
|
|