Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange barn har du/ønsker du deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange barn har du?
Har ett og er ferdig 9 4,43%
Har ett og ønsker fler 29 14,29%
Har to og er ferdig 65 32,02%
Har to og ønsker fler 40 19,70%
Har tre og er ferdig 41 20,20%
Har tre og ønsker fler 8 3,94%
Har fire og er ferdig 6 2,96%
Har fire og ønsker fler 1 0,49%
Har fem og er ferdig 3 1,48%
Har fem og ønsker fler 0 0%
Har seks og er ferdig 1 0,49%
Har seks og ønsker fler 0 0%
Har sju og er ferdig 0 0%
Har sju og ønsker fler 0 0%
Har åtte eller flere barn 0 0%
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-08, 16:55   #41
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange barn har du /ønsker du deg?

Tja, jeg har ikke stemt fordi jeg vet ikke helt hva jeg skulle ha stemt på. Vi venter nå vårt andre felles barn, men det er mannens fjerde. Hans to eldste bor i utlandet. Han sier han er ferdig etter den som kommer nå, men jeg ønsker meg egentlig flere. Så vi får se. Akkurat nå er jeg veldig fornøyd med at han gleder seg over at jeg er gravid, selv om det var uplanlagt.

Gammel 25-06-08, 16:59   #42
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Har to barn og ønsker meg bare de jeg har.

Mannen ønsket seg lenge et barn til, men har vel skjønt at det må bli med en evt. ny kone.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 17:04   #43
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har tre og er ferdig.

Gammel 25-06-08, 17:07   #44
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Her kommer nr 4 i august. Jeg tror nok vi stopper med det, men jeg har lært meg at man aldri skal si aldri.

Gammel 25-06-08, 17:13   #45
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg har to jenter og er ikke ferdig!
Må bare finne en mann først.
Har det ikke travelt da. Er ennda ung

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 17:15   #46
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har to, jeg ønsker meg tre, men er ferdig.

Gammel 25-06-08, 17:16   #47
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har to og har lyst på tre, men det går dessverre ikke. Vi er hvertfall veldig glad for de to vi har fått

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 17:27   #48
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Vi har tre barn hhv. 02, 05 og 06 modeller. Jeg ønsker meg minst en til, men det spørs om det blir noe av. Det blir iallefall ikke ennå.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 17:27   #49
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har 2 barn, men kun eldstemann som lever her på jorden. Minstemann vokser opp på den andre siden.

Ønsker meg 1 til men vi får nå se.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 17:31   #50
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Har to. Kunne godt tenkt meg fem, men regner med vi lander på 3 til slutt. Det blir noen år til, da

Gammel 25-06-08, 17:37   #51
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har to gutter, og er ferdige. Mannen ønsker seg nok egentlig et barn til (og da ei jente ), men kroppen min er nok ikke i stand til å gjennomføre enda et svangerskap. Jeg kan også føle det litt vemodig at vi aldri mer skal ha baby, aldri mer ett-åring, osv., men mest av alt er jeg lykkelig og takknemlig over de to perfekte barna vi har. De fortjener en mamma som er i fysisk stand til å ta seg av dem.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 17:59   #52
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har tre, og er ferdig. Og, Zoë: Det går bra med oss.

Xian: Det er ikke umulig at ventetid slutter å være et så skrekkelig begrep om en stund. Det er rart hva tiden kan hjelpe til med.

Gammel 25-06-08, 17:59   #53
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har to og er ganske sikkert ferdige.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 18:06   #54
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har ett barn og er fornøyde med det. Pga vanskelig svangerskap er jeg usikker på om jeg vil ha flere barn.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 18:06   #55
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Poden (3) og er ferdig.

Gammel 25-06-08, 18:14   #56
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ett barn, og er definitivt ikke ferdig.
Vi ønsker oss flere, men hvor mange vet jeg ikke enda. Det kommer an på hvordan det blir med nestemann.

Gammel 25-06-08, 18:14   #57
VårVill
Fullverdig medlem

VårVill sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
VårVill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har to, er definitivt ferdig!

VårVill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 18:28   #58
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av VårVill, her.

Har to, er definitivt ferdig!

Jeg også. + at jeg har 3 bonusbarn itillegg. Det får holde!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 18:33   #59
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Har to og er ferdig. Jeg er sterilisert.

Gammel 25-06-08, 18:40   #60
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Har ett og tror jeg er ferdig. Men det var det med å aldri si aldri osv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.