|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Favoritt fornøyelsepark?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
flisespikker
|
Sv: Favorittfornøyelsepark?Denne er nok favoritten - der har vi vært et par ganger før vi fikk barn. (Og kjørte en gang gjennom mye av New Jersey for å komme til denne søsterparken.) Men Legoland var også bra, og Tivoli i København var hyggelig - det er de eneste stedene vi har vært med barn så langt. Kanskje det blir Disneyland neste år.
|
|
|
#44 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Favorittfornøyelsepark?Hunderfossen: kjedelig, grei nok når en bare har med små barn opp til skolealder.
Jente -96, gutt -04 Sist redigert av turi : 16-06-08 kl 12:25. Årsak: Hukommelsen kicka inn.. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Favorittfornøyelsepark?Jeg har fått noe å tenke på her jeg. Så kom jeg plutselig til å tenke på at jeg skal på "husmor"ferie til København. Da skal jeg dra med meg de andre husmødrene på tivoli. Tror ikke de er vanskelige å få med. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Favorittfornøyelsepark?I Norge synes jeg dyreparken i Kristiansand er flott ellers er favorittene Disneyland og Sea World og Universal Studios i California. Gleder meg til barna er litt større og vi skal dit igjen
|
|
|
|
#47 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Favorittfornøyelsepark?Besøkte Disneyland i Paris i fjor, og det var veldig bra. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Favorittfornøyelsepark?Dyreparken i Kristiansand er koselig, men for oss fartsgale blir den fort uhyre kjedelig. Tømmerrenna er kjekk, men det er vel det eneste de har og. Nei, takke meg til parker med svære skumle berg- og dalbaner og karuseller som nesten tar livet av en! Helst uten barn.
|
|
|
#49 |
|
I farta!!
|
Sv: Favorittfornøyelsepark?
Digger SpeedMonster på Tusenfryd. Eg og svigerinna mi satt fremst i den no når me var der og det var litt av ein opplevelse ja.
Strong is the new skinny Sist redigert av Zip : 24-06-08 kl 12:37. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Favorittfornøyelsepark?Jaaa!! Jeg elsker den jeg også, og alle de andre på Tusenfryd. Vesla mi på snart 5 år står og hyler etter å ta de største banene men hun er jo for liten, stakkars. Gleder meg til hun kan kjøre hun også.
|
|
|
#51 |
|
I farta!!
|
Heidi var med på den gamle berg og dalbanen med loop, berre 110 på den og ho var akkurat over.
|
|
|
#52 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Favorittfornøyelsepark?Dyreparken kommer veldig høyt. :inhabil:
|
|
|
|
#53 |
|
Nymotens gammeldags
Er det bare 110 på den?? Seriøst?
|
|
|
#54 |
|
I farta!!
|
Ja ho fekk hvertfall vere med og dei slepp nok ikkje for små med på den. Er vel veldig strengt alt slikt. Ho er berre rett over 110.
|
|
|
#55 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Favorittfornøyelsepark?Hadde vi bodd nærmere hadde vi vært der flere ganger i året (jeg er besatt av sånt), men det blir for dyrt å reise helt fra Stavanger.
|
|
|
#56 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Favorittfornøyelsepark?Tusenfryd er faktisk veldig bra, også i internasjonal målestokk. mnage gøyale berg og dalbaner og veldig fine omgivelser. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Favorittfornøyelsepark?Legoland |