|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SitronenOg slik går no dagan.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Sitronen
Litt sukker, litt sitron. Smakelig måltid
|
|
|
#12 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Du har lov til å være glad. Det er jo en av grunnene til at vi trives så godt her inne.
|
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: SitronenJeg syns egentlig det er bedre å slenge med kjeften i en prikk enn å gjøre det åpent jeg. Om noen mener at jeg er en idiot, eller at jeg "burde se å få hue utav ræva", så vil jeg jo ikke at vedkommende skal få med seg flere på den løypa. Prikk passer fint.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: SitronenOi, denne tråden som var så seriøs på førstesiden, utviklet seg i en muligens litt foruroligende usaklig retning! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Jeg tror de som har snakket om "bakrommet" her bare har ment "ikke offentlig", altså PM eller prikker.
Neida, ikke så lenge man smisker. :billig_og_lettlurt:
|
|
|
#17 |
|
Epikur
|
Ja, der kan du tro det skjer! Der sitter vi og konspirerer om å tulle til alle trådene, så folk blir glade igjen og blir gode venner og alt blir gøy og koz og klemz og så har vi det så fint og tar frem gitaren og sitter i ring og synger sanger og er armiarmiarm og
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: SitronenHe he Har dere sett hvor mange tilskuere dere har her eller? : peker ned:
|
![]() |
|
|