Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gravid-antrekk i bryllup

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-08, 19:40   #41
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gravid-antrekk i bryllup

camperskoene dine (som jeg tror jeg vet hvilke er) tror jeg forøvrig passer bedre til kjolen enn de dødlekre du har på bildet..(ja, for de var rett og slett lekre)...

Gammel 25-05-08, 20:17   #42
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bauche: Det er de lysegrønne sandalene med blomsterbroderi jeg tenker på. Tror kanskje det kunne blitt en fin kontrastfarge til den grågrønne kjolen.

Mange takk for alle tilbakemeldinger! Jeg har nå satt kjoler og sko tilbake i skapet, så får jeg tygge litt på det. Det er ingen tvil om at jeg kunne hatt noe mer spenstig, men det får bli en annen gang - når magen forhåpentligvis er flat igjen. Nå gidder jeg ikke kjøpe meg noe nytt for én dags bruk. Jeg liker å bruke lange, ensfargede kjoler i bryllup, så får jeg heller kose meg med jakt på kule smykker og sjal til. Denslags kan jo også brukes flere ganger seinere.

Sist redigert av Bluen : 25-05-08 kl 22:34.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 21:16   #43
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Stemmer den til venstre her også.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ellers tenker jeg at man har "lov" til litt av hvert når man vagger med mage, særlig i skoveien.

Ærlig talt. Man vagger da ikke.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 21:21   #44
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Stemmer den til venstre her også.

Ærlig talt. Man vagger da ikke.

Nei, det er strengt forbudt å vagge - da gjør man seg selv en virkelig bjørnetjeneste....sa fysioterapeuten til meg da jeg gikk der.

Gammel 25-05-08, 21:24   #45
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei da, jeg er ingen vagger, tror jeg - det var bare en talemåte (og en unnskyldning for å ikke bruke altfor elegante sko).

Gammel 25-05-08, 21:42   #46
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det får du selvsagt lov til å være, dog påberober jeg meg retten til å si at jeg hadde valgt noe annet når noen er ute etter ærlige svar. Jeg synes rett og slett at kjolene var sekkete og traurige og at Elinblu hadde vært nydelig i noe annet.

Ja selvfølgelig får du være ærlig, har vel ikke sagt noe annet? Jeg er bare uenig. Det er vel også lov? Men sekkete? Den venstre er vel alt annet en sekkete?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 21:58   #47
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den til venstre var best av de to. Men jeg tror kanskje jeg ville stukket på Den Kule Mage og kjøpt denne silkekjolen (Proud)
som de har i mange farger. Jeg har dessverre for store pupper for den, men guuuud så nydelig den er!

Jeg endte opp med denne grå silkekjolen (kombo gravid/ammekjole) fra 2wear:

Gammel 25-05-08, 21:59   #48
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er utrolig nett og vakker, forresten.

Gammel 25-05-08, 22:04   #49
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

VENSTRE!!! Den kledde du godt!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 22:32   #50
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Takk for det, Mim og Joika!

Flott kjole du har kjøpt deg, Mim! Og den øverste hadde en veldig fin farge, men den blir for flagrende over magen for min smak - i alle fall såpass tidlig i svangerskapet. (Sant å si har jeg faktisk en kjole i skapet som likner litt, når jeg tenker meg om - også fargemessig. Kanskje den også bør plukkes fram. )

Her er den - noe mørkere i virkeligheten:

Sist redigert av Bluen : 25-05-08 kl 23:21.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 22:52   #51
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Den likte jeg best faktisk! - og skoene er helt klart fine til de også...Skikkelig sommerlig til et sommerbryllup!...

Gammel 25-05-08, 22:54   #52
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Den var flott, Elinblu.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 22:57   #53
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Den likte jeg best faktisk! - og skoene er helt klart fine til de også...Skikkelig sommerlig til et sommerbryllup!...

Det er hverdagsskoa mine , men de er i eksakt samme farge som kjolen (som jeg for øvrig tror jeg ga 100 svenske kroner for). Og så sitter den ikke pent over brystet :flat:, men noe kan rettes opp ved å stramme stroppene. Tekkelig tilknappet blir den uansett. Og så har den en lengde som ikke er kledelig til lille meg. Men fargen er fin. (Det er fargen på kjole 1 også, faktisk, den står til øynene mine. )

Gammel 25-05-08, 22:59   #54
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei da, jeg er ingen vagger, tror jeg - det var bare en talemåte (og en unnskyldning for å ikke bruke altfor elegante sko).

Regnet med det. Det måtte imidlertid kommenteres, siden jeg mener å ha sett deg ytre noen meninger om vagging ved tidligere anledninger.

Den siste likte jeg også godt. Bedre enn den grå også, tror jeg. Litt mer pyntet?

Gammel 25-05-08, 22:59   #55
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den siste var utvilsomt den flotteste på deg!

Gammel 25-05-08, 23:02   #56
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Den siste likte jeg også godt. Bedre enn den grå også, tror jeg. Litt mer pyntet?

Den er grønn, den andre. Bildet yter den nok ikke helt rettferdighet. Jeg synes det er omvendt, faktisk - at denne siste er en sånn uformell flagrekjole (som jeg i grunnen ikke trives så godt i). Jeg skal prøve å legge opp stroppene og se om jeg tror jeg kan føle meg vel. Den er dessverre dimensjonert for noen med litt større pupper.

Gammel 25-05-08, 23:02   #57
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes du burde ha en grønn kjole!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 23:10   #58
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Standard

Jeg synes det er omvendt, faktisk - at denne siste er en sånn uformell flagrekjole (som jeg i grunnen ikke trives så godt i). Jeg skal prøve å legge opp stroppene og se om jeg tror jeg kan føle meg vel. Den er dessverre dimensjonert for noen med litt større pupper.

Så på den andre igjen, og jeg tar det tilbake- den er ikke mindre pyntet. Imidlertid virket den siste mer sommerlig. Når det er sagt - føler du deg ikke vel i en kjole, er det neppe en du vil velge til et bryllup.

Gammel 25-05-08, 23:21   #59
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den siste kjolen var jo utrolig flott. Den passer perfekt i bryllup. Skoene var jo også fine til, selv om det er hverdagsskoene dine.
Er det lenge til du skal i bryllup? Kanskje puppene vokser i dem.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 23:22   #60
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Den siste kjolen var jo utrolig flott. Den passer perfekt i bryllup. Skoene var jo også fine til, selv om det er hverdagsskoene dine.
Er det lenge til du skal i bryllup? Kanskje puppene vokser i dem.

Det er fem uker. Sist begynte de å vokse først to dager etter fødselen. Skulle da ha fylt ut denne kjolen med stroppene i full lengde, måtte jeg nok opp i 70F, og dit kommer jeg aldri.

Forresten er det litt grønnskjær i denne siste også, Missa, selv om det ikke framgår av bildet. (Alt hva jeg eier, det er grønt som den etc.)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:03.