|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Båt Kristiansand-Hirtshals for en som er ekstremt sjøsvak
Flaaaut.
![]() |
#42 |
"De"
|
Det var TEMMELIG utrolig ja.
![]() |
#43 |
ekstremt trøtt
|
Og problemet ditt var??
![]() |
#45 |
ekstremt trøtt
|
Ikke jeg heller. Jeg hadde glemt å notere meg at man ikke svarer i vimsens tråder om man ikke svarer nøyaktig det vimsen vil at man skal svare. :noterer:
![]() |
#46 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvsagt har vi det, men det hjelper ikke noe særlig på hurtigbåtene. Men så lenge vi kan sove oss gjennom båtturen har vi funnet den besteste løsningen. Rett og slett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Javel
|
![]() Sv: Båt Kristiansand-Hirtshals for en som er ekstremt sjøsvakVi tok Mastercat for et par år siden og den var ikke god i bølger. Det var kjempefint vær og blikkstille da vi reiste ned; ingen problem. Det var også kjempefint vær da vi reiste hjem, men det hadde blåst godt dagen før; da var det ikke noe behagelig. Mannen var grønn i fjeset og på fanget hadde han eldste som var livredd (hun haaater båt sånn helt generelt og redd på ferja over Boknafjorden), mellomste spydde og jeg satt på gulvet og prøvde å underholde minsten som ikke brydde seg i det hele tatt.
![]() |
#48 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Båt Kristiansand-Hirtshals for en som er ekstremt sjøsvakVi tok den raske båten en gang, og det bølget noe vanvittig! Damene i parfymeriet sto med pålimte smil, og fanget opp parfymeflasker som ramlet ned fra hyllene, mens de holdt seg godt fast. Men da var det ganske så bølgete, så jeg tror ikke det pleier å være sånn hver gang.
![]() |
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Båt Kristiansand-Hirtshals for en som er ekstremt sjøsvakVi skal ta den nye superspeeden fra Kr.sand på fredag. Håper den er ok.
![]() |
![]() |
#50 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Båt Kristiansand-Hirtshals for en som er ekstremt sjøsvakKjenner jeg begynner å grue meg litt til mandagen. Da skal vi ta Superspeed fra Larvik kl. 8.00.
![]() |
|
|