Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilket mobilmerke har du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Mobilmerke?
Nokia 78 39,00%
Sony Ericson 94 47,00%
Samsung 11 5,50%
LG 1 0,50%
Annet - spesifer gjerne 20 10,00%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 200. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-08, 23:51   #41
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket mobilmerke har du?

Htc

Gammel 22-04-08, 00:11   #42
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nokia, fordi det er det eneste som går ann å ha.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 00:26   #43
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

HTC s710. Fordi da kan jeg synkronisere med kalenderen på jobb. (Og fordi det er jobben som spanderer mobil )

Gammel 22-04-08, 00:27   #44
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Har en gammel Nokia N70. Som har falt mange ganger i bakken og som virker like bra. Har tatt bildet til avatar med den. Og alle bildene som ligger på profilen med den.

Gammel 22-04-08, 00:48   #45
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Nokia.

Jeg skal ikke ha annet merke heller.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 01:09   #46
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hatt mye trøbbel med Nokia, så de siste 5 åra har jeg hatt SE og kommer neppe til å bytte til et annet merke.
Aldri vært trøbbel med de.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 01:18   #47
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Jeg har en nokia og en samsung. Men når jeg skal kjøpe ny telefon, så blir det så absolutt en Sony Ericsson. Har hatt siemens og LG også.. Men SE er og blir best

Gammel 22-04-08, 08:38   #48
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

SE og veldig fornøyd. Har hatt det privat, fått det på jobbb, byttet jobb til ny jobb også med SE.

Gammel 22-04-08, 08:40   #49
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt flere Nokiatelefoner og har en nå, men har hatt Sony Ericsson også. Jeg liker begge deler, kanskje jeg velger SE neste gang.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 08:59   #50
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sony Ericsson. Jeg hadde Nokia tidligere (mange), deretter SE, gikk tilbake til Nokia og fikk hetta , raskt tilbake til SE. Og der tror jeg at jeg blir. Har også hatt en Samsung innimellom, den var OK.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 09:01   #51
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nokia - fordi det er det vi får på jobb. Den er pyton. Neste uke bytter jeg til iPhone. Heldigvis.

Jeg har brukt SE i mange år før jeg fikk Nokiaen jeg har nå. SE er fantastisk mye bedre. Min mann har HTC gjennom jobben, og den suger big time. Dyrt og dårlig. Så her i huset er vi veldig klare for å konvertere til Apple.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 09:35   #52
Pludde
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2007
Pludde har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sony Ericsson - fordi gubben mente den var bra. Jeg har ikke peiling.

Pludde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 09:37   #53
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SE pga. batterikapasiteten. Nokiatelefonenene mannen har hatt gjennom jobben har hatt rævva batterikapasitet og ingenting gjør meg så gretten som rævva batterikapasitet. Mannen byttet omsider til SE på jobben også og har vært storfornøyd med batterikapasiteten ever since.

Gammel 22-04-08, 09:39   #54
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Har LG jeg da, men kommer ikke til å skaffe meg en ny LG når denne er utdatert nei. Tror det blir SE igjen. LG er litt tungvin å bruke. Fikk den i bursdagsgave av min datter for litt over et år siden fordi den var rosa.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 09:44   #55
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jeg har Motorola Razr. Er fornøyd med telefonen i seg selv, men det irriterer meg at den ikke har ordliste. Neste gang blir det SE igjen.

Gammel 22-04-08, 09:58   #56
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

HTC, er strålende fornøyd med å ha tilgang til outlokk med kalender på telefonen.

Har imidlertid med et sånt ekstra uttrekkbart tastatur, det skal jeg ikke ha neste gang, siden jeg skriver raskere på talltastene.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 10:02   #57
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

SE. Har vert innom motorola, siemens og nokia sånn inn i mellom. Men eg havner vist tilbake til Sony Ericsson. Trives best med den

Gammel 22-04-08, 10:26   #58
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

SE, men ønsker meg Nokia igjen. Liker best Nokia når det kommer til SMS.

Kjøpte SE fordi det var en walkmantelefon. Ikke at jeg har brukt den delen så mye.
Rapper heller jentas iPod.

Gammel 22-04-08, 10:29   #59
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Nokia av gammel vane.

Gammel 22-04-08, 13:07   #60
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt det aller meste, men nå har jeg en Nokia, fordi jeg kan bruke den som hammer, og fordi det alltid er noen som har en Nokialader liggende når jeg har glemt min.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.