|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva bruker du for å kontrollere vekta? | |||
Jeg veier meg |
![]() ![]() ![]() ![]() |
71 | 77,17% |
Jeg bruker målbånd |
34 | 36,96% |
Jeg kjenner det på klærne |
44 | 47,83% |
Jeg ser det i speilet |
23 | 25,00% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Glad
|
![]() Sv: Til deg som slanker deg
De har vel noe lignende på ett eller annet apotek også. Jeg kjøpte min på nettet, husker ikke adressen. Koster litt, men jeg bruker den i arbeidssammenheng også
![]() |
#43 |
Glad
|
![]() Sv: Til deg som slanker degScanneren sender elektrosignaler eller noe sånt opp gjennom kroppen. Jeg anser den for å være meget pålitelig, da det som har skjedd med kroppen min denne perioden (som er synlig) stemmer helt overens med det scanneren viser.
![]() |
#44 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til deg som slanker degJeg bruker vekten uanstendig ofte. Har ikke brukt målebånd, men merker det på klærne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til deg som slanker deg
Det er veldig mange forskjellige slike vekter. De små til hjemmebruk er nok mest tull, men de større og svindyre sakene analyserer faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
høyt og lavt
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Til deg som slanker degvekt, med sånn fettprosent og bmi så lagrer den deg så du bare stiler den inn på deg før du hopper på
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til deg som slanker degVekt og målebånd. Også kjenner jeg det på klærne og ser det i speilet. Det vil si - jeg tror akkurat de to siste der sitter mest i hodet. For om jeg veier meg først og vekten ikke er tilfredsstillende/ det jeg håpet på osv., så føler jeg klærne strammer mer og kroppen i speilet ser mer blubbete ut. Gjør jeg derimot tingene i omvendt rekkefølge (altså veier/ måler etter å ha kjent på klærne og betraktet speilbildet) kan det føles helt motsatt. Ja, jeg er nok litt skrudd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|