Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Til deg som slanker deg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva bruker du for å kontrollere vekta?
Jeg veier meg 71 77,17%
Jeg bruker målbånd 34 36,96%
Jeg kjenner det på klærne 44 47,83%
Jeg ser det i speilet 23 25,00%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-08, 21:09   #41
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Til deg som slanker deg

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Er det den vekta som fåes kjøpt på apoteket?Lurer på om jeg har sett en sånn.

De har vel noe lignende på ett eller annet apotek også. Jeg kjøpte min på nettet, husker ikke adressen. Koster litt, men jeg bruker den i arbeidssammenheng også

Maz: Er du "gammel" du da? Jeg begynte på 50 år - scanneren går kun til 50

Gammel 17-04-08, 21:37   #42
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den vekta scanner ikke kroppen, men analyserer utifra en tabell om jeg ikke husker feil. Vektene ble i allefall testet til å være lite pålitelige.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 21:53   #43
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Scanneren sender elektrosignaler eller noe sånt opp gjennom kroppen. Jeg anser den for å være meget pålitelig, da det som har skjedd med kroppen min denne perioden (som er synlig) stemmer helt overens med det scanneren viser.

Vet ikke hvilken tabell den skulle lest fra, at jeg har redusert fettprosenten min kraftig i løpet av disse månedene?

Gammel 17-04-08, 22:16   #44
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker vekten uanstendig ofte. Har ikke brukt målebånd, men merker det på klærne.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 22:17   #45
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Den vekta scanner ikke kroppen, men analyserer utifra en tabell om jeg ikke husker feil. Vektene ble i allefall testet til å være lite pålitelige.

Det er veldig mange forskjellige slike vekter. De små til hjemmebruk er nok mest tull, men de større og svindyre sakene analyserer faktisk.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 22:20   #46
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Alt, unntatt målebånd.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 01:08   #47
tvillingmamma83
høyt og lavt

tvillingmamma83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

vekt, med sånn fettprosent og bmi så lagrer den deg så du bare stiler den inn på deg før du hopper på

Gammel 19-04-08, 06:24   #48
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Vekt og målebånd. Også kjenner jeg det på klærne og ser det i speilet. Det vil si - jeg tror akkurat de to siste der sitter mest i hodet. For om jeg veier meg først og vekten ikke er tilfredsstillende/ det jeg håpet på osv., så føler jeg klærne strammer mer og kroppen i speilet ser mer blubbete ut. Gjør jeg derimot tingene i omvendt rekkefølge (altså veier/ måler etter å ha kjent på klærne og betraktet speilbildet) kan det føles helt motsatt. Ja, jeg er nok litt skrudd.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:09.