Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Norsk netthandel for oss med store pupper?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-08, 09:28   #41
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.019
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Jeg hadde tenkt å si noe, men så sa Scilla det. En god undertøysbutikk er gull verdt, særlig om du har vanskelig for å finne noe som passer perfekt. Jeg har til dags dato ikke funnet en eneste bh som har vært god nok i kjedebutikk.

Har kjøpt undertøy over nettet noen ganger, med vekslende hell. De gangene det har gått bra har det vært undertøy som jeg allerede hadde prøvd i min lokale undertøysbutikk eller hvor jeg hadde undertøy i samme merke, størrelse og fasong fra før av. Da har jeg bestilt fra Bravissimo.

For de av dere som bor i Oslo-området vil jeg anbefale Lalina på St.Hanshaugen. Fantastisk butikk, fatter ikke at jeg overlevde før jeg fant den.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:31   #42
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.965
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, jeg er helt på linje med deg der. Egentlig burde jeg rett og slett bare reise til Bergen for å kjøpe BH-er.

Jeg sliter med å finne noen som er fine under topper. Jeg er storforbruker av singletter og nå har jeg fått meg noen som er ganske så utringede og jeg finner ikke noe å ha under de, så jeg ender opp med at BH-en synes litt for mye.

Disse http://www.bravissimo.com/products/l...x?colour=White er veldig gode, uten sømmer, helt glatte, og sitter veldig godt. Du får runde pupper, ikke spisse (men det er plass til puppen inne i cupen). De får du kjøpt i velassorterte undertøysbutikker her i landet, kanskje ikke på øya, men i byen.

Jeg har 85 F, og skal snart bytte ut alt med 85C. Du skulle med glede fått hele stashet inkludert et par topper med innebygd bh om de hadde passet.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:49   #43
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.703
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Jeg kjøpte en Triump bh på cubus som er nesten lik den som bæret viste. Den er UTROLIG god! Og ingen dobbel pupp.

Den hadde de masse av i E. Cubus har veldig mye fra Triumph i større størrelser.

Du kan kommer her Sitron å kjøpe bher

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 12:04   #44
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Vil anbefale Oprah sin favoritt "Le Mystere"

Veit ikkje om norske butikker men har kjøpt mine på ebay, der er det mange greie selgere som gjerne merker som gave

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 12:10   #45
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

På Bravissimo, hvilken størrelse er riktig til meg som bruker 80 E? Noen som skjønner de størrelsene der?

80 er det samme som 36.
Cupen har jeg bare bestilt samme som vanlig - det har stemt bra for meg

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 12:44   #46
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.001
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, jeg er helt på linje med deg der. Egentlig burde jeg rett og slett bare reise til Bergen for å kjøpe BH-er.

Jeg sliter med å finne noen som er fine under topper. Jeg er storforbruker av singletter og nå har jeg fått meg noen som er ganske så utringede og jeg finner ikke noe å ha under de, så jeg ender opp med at BH-en synes litt for mye.

Jeg syns jeg har fått god hjelp i underetasjen på Kløverhuset. Netty? Ta med deg en singlet eller to, så får du sett hvordan bh'en passer under.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 13:01   #47
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Jeg mine FANTASIE bh`er...
De løfter og her helt fantastiske. Koster 400 kr.

Her er den typen jeg bruker - FA51


Vet dessverre ikke om det er noen norsk nettbutikk som selger de
Men de har de på Stjørdal her, så i "verste fall" kan jeg kjøpe - sende - og så får du prøve. Du får sikkert returnere de, jeg er en god kunde

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 20-04-08 kl 13:11.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 13:02   #48
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg syns jeg har fått god hjelp i underetasjen på Kløverhuset. Netty? Ta med deg en singlet eller to, så får du sett hvordan bh'en passer under.

Netty skal ha Fantasie og tror jeg

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 16:40   #49
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.730
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Netty skal ha Fantasie og tror jeg

Det har de. Jeg har en haug med den varianten som du har, Guniss + noen av den litt nettere modellen.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 16:41   #50
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.703
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Det har de. Kjøpte den jeg brukte til bryllupet i Netty i vaskerelven. Men var ikke imponert over servicen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 18:12   #51
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Faen søkke, jeg er misunnelig på dere som faktisk har pupper.

  Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:22   #52
Asolia
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 63
Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Jeg sliter også med å finne bh. Trenger ikke så kjempestor cup, men med omkrets på 70 cm rundt og cub i D eller DD, så er det vanskelig å finne bh på kjedebutikkene. Det er dårlig med undertøysbutikker her nord i gokk, så jeg blir litt frustrert til tider. Syns den bhen fra Fantasie som var linket til lengre opp her så ut til å være en god hverdagsbh

Asolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:43   #53
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av Asolia, her.

Jeg sliter også med å finne bh. Trenger ikke så kjempestor cup, men med omkrets på 70 cm rundt og cub i D eller DD, så er det vanskelig å finne bh på kjedebutikkene. Det er dårlig med undertøysbutikker her nord i gokk, så jeg blir litt frustrert til tider. Syns den bhen fra Fantasie som var linket til lengre opp her så ut til å være en god hverdagsbh

Før jeg ble gravid brukte jeg 70 FF fra Fantasie
Det jeg synes er så bra med disse er at de er av et materiale som støtter og løfter. Jeg har hatt bh`er med litt "stretch" - og da henger puppene bare enda mer
Men disse er glimrende. Finnes i både rosa, hvit, beige og svart. Veldig fin under topper og kjoler også. Men direkte SEXY er den jo ikke

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 20:13   #54
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg mine FANTASIE bh`er...
De løfter og her helt fantastiske. Koster 400 kr.

Her er den typen jeg bruker - FA51


Vet dessverre ikke om det er noen norsk nettbutikk som selger de
Men de har de på Stjørdal her,

Hvilken butikk? :bor i kjøreavstand:

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 21:54   #55
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Hvilken butikk? :bor i kjøreavstand:

Brit`s undertøy.

Oppi gata, like ved "Mitt ditt hus" (rett ovenfor Rema).
Hun er KNALLFLINK!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 22:21   #56
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.


Her er den typen jeg bruker - FA51

Oi de så gode ut Guniss!
Trenger nye bh-er som ikke er ammebh

Noen som vet hvor man kan få kjøpt disse i Oslo?

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 23:07   #57
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Må nok en tur til Bergen, jeg også. Blit helt matt av Stavanger, altså, har dem noe her i det heletatt??
Bruker forøvrig 70H eller 75G nå, men de begynner og bli små. Og når jeg føder og melken kommer finner jeg hvertfall ikke noe her.
Vurderer Bravissimo, men er skeptisk til å bestille over nett når man ikke får prøvd.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 23:21   #58
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.197
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Oi de så gode ut Guniss!
Trenger nye bh-er som ikke er ammebh

Noen som vet hvor man kan få kjøpt disse i Oslo?


La Lina selger Fantasie, men om de selger akkurat denne vet jeg ikke. Unasett er butikken fantastisk.

Bravissimo i UK er jo også topp, de har butikker i flere byer om man skal til UK, bla like ved Covent Garden og Oxford circus.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 23:41   #59
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Faen søkke, jeg er misunnelig på dere som faktisk har pupper.

Jeg hadde gledelig gitt bort mine. :drittlei store pupper: :sukk

Jeg har forøvrig funnet noen på Lindex, i Generous-merket, koster ikke mer enn 169,- Jeg bruker nesten kun de.

KappaAhl og XLNT-bhene er jo en fornærmelse! Jeg prøvde meg på bikiniprøving ifjor, og spurte en ansatt om de hadde en større str, og fikk til svar at de var jo ganske store, da!! Særlig jeg hadde vist meg noe sted i den størrelsen. :nope:

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 00:23   #60
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Må nok en tur til Bergen, jeg også. Blit helt matt av Stavanger, altså, har dem noe her i det heletatt??
Bruker forøvrig 70H eller 75G nå, men de begynner og bli små. Og når jeg føder og melken kommer finner jeg hvertfall ikke noe her.
Vurderer Bravissimo, men er skeptisk til å bestille over nett når man ikke får prøvd.

Du trenger ikke reise lenger enn til Haugesund. På Hanskemagasinet der er de kjempeflinke syns jeg. Har ikke vært borti flinkere damer jeg iallefall.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no