|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?
Jeg tok deg på ordet jeg, og har søkt etter diverse feriesteder i Canada. Men ærlig talt ... Bildene fra disse stedene gir meg vibber til åttitallets mange speiderleirer. Jovisst er det flotte strender. Men hotellene lokker med gapahauker, horseback riding, flanellskjorter og, vel, ikke mye palmeliv akkurat. Tru'kke det nei. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Come what may...
|
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?2 uker i Rhodos i juni. Kanskje 1 uke i Hovden i juli.
|
|
|
#43 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Vi skal begynne å restaurere på et gammelt hus.
|
|
|
|
#44 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Vi skal gifte oss, og om jeg får overtalt mannen så blir det Lofoten-tur. Han vil helst bygge garasje, og bli hjemme. Jeg kunne også tenkte meg en fjelltur. Kanskje blir det en tur til Dyreparken i Kristiansand. (håper det er ca 10 ukers ferie på alle i år?
|
|
|
#45 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Vi har jo kjøpt leilighet på fjellet, så det blir nok noen "gjøre-i-stand-turer" dit på våren/sommeren. Foreldrene mine har hytte på sørlandet så vi blir nok der en del. Og så skal jeg en uke til Portugal på jentetur i slutten av august.
|
|
|
|
#46 |
|
trøtt
|
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Vi reiser tre uker til Karpathos i mnd.skifte mai/juni, og kommer ellers til å være litt på hytta. I tillegg vurderer vi en liten tur til Dyreparken, ev. Legoland.
|
|
|
#47 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Det blir en tur til min søster og hennes lille familie i Danmark. Så blir det å være endel på hytta. Vi har igjen å mure peis bl.a. Nå som vi endelig har funnet ut hvordan den skal se ut, er det bare å sette i gang. Vi har også hatt flaks å fått tak i gamle rundstokker til peishyllene.
|
|
|
#48 |
|
Quiet, please
|
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Jeg jobber hardt med å overtale mannen til å dra til San Diego, CA, være der noen dager, kjøre derfra til San Fransisco, være der noen dager og ta fly til Seattle og være der noen dager. Kanskje får vi tid til å besøke slektningene mine helt nord i staten Washington.
|
|
|
#49 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Vi skal en uke til Kypros og en uke til Lofoten. En uke hjemme.
|
|
|
#50 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#51 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Planen er foreløpig noen dager i dyreparken i Kristiansand i juli og kanskje en uke i Stockholm i august. Ellers er svært lite planlagt før vi vet hvordan den nye blir.
|
|
|
#52 |
|
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?En uke på Senja med fiske, gleder meg! Ellers blir det vel hytta tenker jeg.
|
|
|
#53 |
|
Nå også i farger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På Senja er det vakkert. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Jeg håper å få låne en bedrifthytte ved sjøen en uke. Ellers vil vi vel forsøke å elge oss inn på broren min. Svigerfamilien hans har sommerhus i Sverige, og en drömsommar der er ikke å forakte.
|
|
|
#55 |
|
*_*
|
Gleder meg massevis!
|
|
|
|
#56 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Drar til Hellas i mai - en uke.
|
|
|
|
#57 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Vi skal til Hellas, Mani. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?Vi skal til Spania 18 dager i august, til mamma og pappa as usual..
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln" Sist redigert av syllan : 04-04-08 kl 00:19. |
|
|
|
![]() |
|
|