Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva skal jeg ha oppå pianoet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-08, 12:09   #41
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha oppå pianoet?

Altså, hvor ellers skal man sette alt stæsjet? :stort piano, liten stue:

Sorry trådkuppingen, Ina...

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 12:14   #42
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Altså, hvor ellers skal man sette alt stæsjet? :stort piano, liten stue:

Sorry trådkuppingen, Ina...

Helt greit Jeg må nok uansett prøve meg fram.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 12:15   #43
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Man kan spille på det ja, men lyden blir ikke fin. Det blir omtrent som å dekke høyttalere med stæsj.

Jeg synes ikke det gjør så stor forskjell *spilt i 25 år*

Gammel 19-03-08, 12:20   #44
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor er det bilde av pianoet aC?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 12:20   #45
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. Har ikke tørket støv ennå. :kommer sterkere tilbake:

Gammel 19-03-08, 12:21   #46
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Litt støv er jo bare miljøvennlig. Det isolerer nemlig, lærte jeg i miljøtråden i går.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 12:22   #47
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Egentlig trenger man ingenting, og jeg ville aldri satt blomster eller noe med vann i på mitt deilige gamle svarte og blanke piano. Men jeg har mange små familiebilder i gamle rammer (noen av bildene er gamle og). Og en lampe og en haug noter. Spiller ikke så mye for tiden at skramling irriterer.

Gammel 19-03-08, 15:18   #48
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Litt støv er jo bare miljøvennlig. Det isolerer nemlig, lærte jeg i miljøtråden i går.

Er det sant? Åh, så deilig det var å lese akkurat dette.

Ellers er pianoet vårt litt kritisk plassert i rommet, det står rett innenfor når man kommer inn i stua. Med andre ord er pianoet veldig utsatt til mtp å få alt mulig dilldall plassert oppå seg.

Jeg vil egentlig ikke ha noe særlig oppå pianoet. En engel og et par stearinlys bare, men det fungerer ikke i den virkelige verden. Heldigvis er mannen så immun mot rot at han ikke dropper å spille selv om det er masse rot på det.

Gammel 19-03-08, 15:35   #49
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Man har spinnet off.

Gammel 19-03-08, 15:37   #50
Solblomst
Passiv

Standard

En bolle med gullfisker.

Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 21:10   #51
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Oppå mitt piano har jeg to innrammede bilder og en bordlampe. Og to nipsepynteting.

Notene har jeg stående på notestativet (nå ble jeg usikker på hva den lille utbrettbare notehylledingsen på pianoet heter...) og nede i pianokrakken.

Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 21:11   #52
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solblomst, her.

En bolle med gullfisker.

Dyreplager.

Gammel 19-03-08, 21:14   #53
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Standard

Jeg tror jeg skal ta opp jakten på en litt retroaktig vase (pianoet er fra 60-tallet) - tar sjansen på eventuell oversvømmelse.

Gammel 19-03-08, 21:15   #54
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Solblomst, her.

En bolle med gullfisker.

Da blir iallefall katten glad.

Gammel 20-03-08, 10:54   #55
Solblomst
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Da blir iallefall katten glad.

Det er bra noen hadde blitt glad for mitt ypperlige forslag.

Sist redigert av Solblomst : 21-03-08 kl 20:13. Årsak: Skriveleif.
  Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.