Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når skal du slutte å være på forum?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-08, 10:32   #41
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når skal du slutte å være på forum?

Det med forumbruk går i bølgedaler for min del, men kommer den dagen at forum ikke tiltaler meg mere, da slutter jeg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 10:44   #42
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet ikke. Jeg vet ikke hvordan den teknologiske utviklingen blir. Vet ikke hvordan livet mitt blir. Jeg er veldig glad i fellesskapet, fjasejuntaen, all lærdommen og refleksjonen som FP gir.

Gammel 16-03-08, 10:44   #43
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Når jeg blir 66. For da tar livet til.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 11:03   #44
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Det kan jeg ikke svare på idag.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 11:08   #45
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Når skal du slutte å være på forum?

Si det?
Kan på opptil flere i denne tråden, Miss Norway, Veronal, Madam Mim

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 11:16   #46
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Kaller ikke dette for hobby. Men tidsfordriv. Har siden 2000 hengt på diverse fora.
Er ikke så aktiv på flere fora nå som tidligere.
Begynner å bli lei av forumverden også nå når det begynner å bli lyst ute igjen.

Hva tid jeg kommer til å slutte med dette tidsfordrive? Tja når jeg finner meg noe annet tidsfordriv kanskje!

Gammel 16-03-08, 11:27   #47
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å svare på hovedspørsmålet, uten å egentlig svare på det: Jeg kommer til å slutte når jeg ikke synes jeg får noe igjen for den tiden jeg bruker på det.

Jeg kan derimot ikke se for meg at jeg kommer til å slutte med å delta i sosiale grupper via Internett. Siden jeg fikk Internettilgang for første gang i 1991 har jeg vært aktiv med mange ulike nettsamfunnsaktige ting - forskjellige mailinglister, newsgrupper, IRC, hjemmesider, blogging, fansiter, Facebook og flere ulike webfora av noenlunde samme form som FP. Noen har jeg faset ut, andre er jeg fremdeles aktiv på i større eller mindre grad. Det har variert hvor jeg har trivdes best, og trivselvariasjonen ligger mer i hvem jeg har møtt de ulike stedene enn i akkurat hvilken form kommunikasjonen har tatt. For en som er så glad i å skrive og så introvert-kombinert-med-sosial som jeg, er nettet en nær perfekt måte å treffe og omgås venner (og å finne nye), og det tror jeg alltid kommer til å være sant.

Gammel 16-03-08, 11:38   #48
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis det kommer en dag da jeg finner ut at de eneste vennene som er igjen finnes på forum, da vil jeg nok sterkt vurdere om jeg bruker for mye tid på nett.

Sånn som jeg bruker forum idag er det ingen fare. Jeg greier fint å fordele tiden min mellom familie,venner,forum,dyrene mine, hobby,kollegaer og alt som kreves av meg.

Jeg har vært/er på flere forum, men fp er det forum jeg trives best på. Noe av grunnen til det tror jeg er at jeg føler at jeg ikke trenger å veie ordene mine på gullvekt. Om jeg går over noens grense så sender de en rød prikk og får sinne sitt over meg ut på den måten. Sånn burde det egentelig vært i RL også:"Det du sa nå gjør meg skikkelig sinna. Se her får du en rød prikk!".

Men jeg ønsker meg et nytt nick.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 11:41   #49
Solblomst
Passiv

Standard

Aldri. Håper å sitte med en laptop i fanget på sykehjemmet, og et vinglass på nattbordet.

Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 11:58   #50
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det er ikke noe jeg kan svare på. Jeg er på forum så lenge jeg finner det interessant.

Gammel 16-03-08, 12:04   #51
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når det ikke gir meg noe lenger. Regner med at det ikke blir bråstopp, har en del andre forum som jeg er på, og noen av de er er jeg nesten aldri inne på lenger. Kan gå 14 dager mellom hver gang jeg titter innom for å lese, og da vil jeg egentlig si at jeg har sluttet der.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 12:05   #52
Left
Passiv

Standard

Så lenge jeg synes det er gøy. Om det er til jeg blir 41 eller 101, vites ikke.

Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 12:13   #53
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Det er vansklig å spå synes jeg. Jeg tror at den dagen det ikke er flere kjente "nick" igjen, da kaster jeg inn håndkle.
Fortsatt så er det kjente nick her som jeg ble "kjent" med i min debutt på sm og modne mødre. Har prøvt meg på andre forum som hobby ol. men finner ikke tilhørighet der. Er vel litt avhengig av de som forbarmet seg over meg i starten.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 12:18   #54
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Så lenge jeg har glede og nytte av å henge på forum, så ser jeg ingen grunn til å spå noen avslutning. Og Miss Norway har et viktig poeng, den teknologiske fremtiden kommer fryktelig plutselig og hvem vet hva som blir det neste?

Signerer denne.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 12:27   #55
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Hm...Forumliv har gitt meg mange, verdifulle venner, gode, nære venner.
Det har også vært kilde til inspirasjon, irritasjon, glede, latter, ja nesten hele spekteret.
Jeg har perioder hvor jeg er seriøst nettlei. Og da mener jeg ikke bare forum, men internett generelt.
Men å ikke skulle være i fora der jeg har mine nettvenner, det ser jeg egentlig ikke for meg,
Nå når jeg bor alene, blir det nok muligens mer nett enn før, noe som selvsagt også kan føre til at jeg oftere blir nettlei.
Men det går alltid over. Savnet etter nettvennene styrer mye det.

Gammel 16-03-08, 20:45   #56
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slutte? Hva skal jeg da drive med? Jobbe?

Gammel 16-03-08, 21:07   #57
Sulla
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2007
Sulla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg skal bli på de forumene jeg tilhører til jeg blir 100

Sulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 21:09   #58
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Den dagen mannen min slutter å spille wow eller annet nettbasert spillegalskap så kan jeg i allefall vurdere det.

Gammel 16-03-08, 23:12   #59
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solblomst, her.

Aldri. Håper å sitte med en laptop i fanget på sykehjemmet, og et vinglass på nattbordet.

Ihvertfall på sykehjemmet, ja. Kjekt å ha noe å fordrive tida med mens jeg venter på at barn og barnebarn skal komme på besøk. Men vinglasset er hakket viktigere, lell.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 23:36   #60
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Det har jeg ikke tenkt over, eller planlagt på noe vis.
Foreløpig så liker jeg forumlivet godt og har ingen planer om å slutte.
Har faktisk ikke tenkt på at det går an å slutte engang.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.