|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når barna er invitert i bursdagJeg husker første barnebursdag utenom familien som sønnen (nå 17 år) ble innvitert til. Han var 4 år og det kom bursdaglapp i posten. Gledesstrålende og entusiastisk fortalte jeg han om det morsomme han skulle få være med på. Da jeg tittet nærmere på innvitasjonen fikk jeg se at bursdagen hadde vært for tre dager siden. Hurra for posten! |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når barna er invitert i bursdagDenne tråden gir meg en smule dårlig samvittighet for en bursdag som lille S var invitert i 28.des. Invitasjonen var glemt hjemme, og vi var reist til fjells. Jeg fikk ikke gitt beskjed, siden tlf.nr lå 35 mil fra der jeg var, barnehagen hadde ferie, og jeg husket ikke navnet på foreldrene. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når barna er invitert i bursdagHar 4 barn som har vært i mange bursdager og jeg har faktisk glemt å varsle 2 ganger da ungene ikke har hatt mulighet til å komme, men da har det plutselig dukket opp noe som har gjort at bursdagen ble glemt. og en gang så fant jeg en innbydelse i bilen 1 uke etter at bursdagen hadde vært, mannen hadde glemt å ta den med inn. den lå i bildøra. og en gang så hadde innbydelsen blitt delt ut på en fredag, og jeg så ikke gjennom sekken før jeg skulle pakke den søndagskveld og da hadde bursdagen vært på søndag.
|
|
|
#44 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når barna er invitert i bursdagDet er en selvfølge å gi beskjed i god tid.
|
|
|
#45 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Når barna er invitert i bursdagNå er lille så liten at han ikke har vært bedt i så mange bursdager, men jeg har gitt beskjed både om at vi kommer eller ikke alt ettersom. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Når barna er invitert i bursdag
Jeg tror jeg bor i FP-land. Så langt har jeg ikke opplevd at noen ikke har gitt beskjed. Og jeg skriver selvfølgelig på innbydelsen at jeg gjerne vil vite om de kommer eller ikke.
GUD! Du har vært på B-lista!
|
|
|
#47 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Når barna er invitert i bursdagHelt enig, og det skjærer meg i hjertet at noen kan være så ondskapsfullt tankeløse at de ikke sier fra når det gjelder barneselskaper. Min mann ble sittende med EN kamerat på sin 5-årsdag da han var liten, 10-11 stykker dukket ikke opp, og ingen sa fra. Skjønner virkelig ikke at det går an, og jeg blir skikkelig forbanna!
|
|
|
#48 |
|
Epikur
|
Hva? JEG?
|
|
|
#49 |
|
Sv: Når barna er invitert i bursdagVi har opplevd å få invitasjonen samme dag som selskapet skulle være. I tillegg skulle det være karneval ... |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når barna er invitert i bursdagNår jentene mine får med innbydelse hjem, sender jeg SMS og takker for innbydelse på vegne av dem, og sier ifra om vi kommer eller ikke. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når barna er invitert i bursdagVi hadde barneselskap med 10 inviterte gjester i helga. Fem dukket opp, en meldte avbud og fire hørte vi ikke noe fra. Nå for en time siden ringte mor til to av disse, hun hadde funnet innbydelsen i sekken i morges. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
Sv: Når barna er invitert i bursdagJeg har glemt å gi beskjed. *inrømmer* Men ser egentlig på det som en selvfølge å gi beskjed. Det er bare det at av og til har ting gått litt fort i svingene.
|
|
|
#53 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når barna er invitert i bursdagDette skjer ofte her. Jeg sender alltid SMS eller ringer å sier om mine kommer eller ikke. Det har skjedd to ganger at vi ikke har fått gitt beskjed. Da hadde datteren min ferie hos faren sin hele uken og vi så først invitasjonene uken etter bursdagen hadde vært. Ellers svarer jeg med en gang jeg får invitasjonen fordi jeg er så glemsk.
|
|
|
#54 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Jeg synes ikke det er vanskelig å si i fra, det er lett som en plett. Ikke er jeg lite omtenksom heller, og det er ikke noe galt med oppdragelsen. Sist redigert av jane : 17-03-08 kl 12:14. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Når barna er invitert i bursdagJeg bor på en dannet vestkant, og her gis og fås det beskjeder.
|
|
|
#56 |
|
Fortynnet
|
Sv: Når barna er invitert i bursdagSom jane sier: Jeg er veldig for å gi beskjed om man ikke kommer. Men jeg kan forstå at det glipper en gang i mellom, i en hektisk hverdag. Det er virkelig utrolig mange ting som skal huskes og passes på, særlig med flere barn. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
|