|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du jobbe i rot?Jeg foretrekker absolutt å ha det ryddig rundt meg og smårydder hele tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
trøtt
|
![]() Sv: Kan du jobbe i rot?Jeg kjenner at jeg burde vært flinkere til å smårydde, for jeg lager ofte mat på rotete kjøkken, og det er egentlig noe av det verste jeg vet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du jobbe i rot?
Jeg kan godt besøke deg, men jeg tror jeg hadde endt opp med å kaldkvele deg hvis jeg måtte flytte inn.
![]() |
#49 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan du jobbe i rot?Nei, det kan jeg ikke. Jeg må ha det ryddig, og føler jeg rydder hele tiden. |
![]() |
![]() |
#50 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan du jobbe i rot?Jeg kan fint jobbe en stund i rot, men må rydde HELT opp innimellom. På kjøkkenet må det være ryddig før jeg begynner. Jeg trenger nemlig mye plass.
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du jobbe i rot?Må ha det ryddig rundt meg når jeg jobber, enten det er på kjøkkenet eller med skolearbeid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Yes, we can!!
|
Nå er jeg interessert i tips. For hvis jeg har tid til det så holder jeg det også i orden på kjøkkenet fortløpende mens jeg lager mat. Men i det den serveres så blir det ALLTID rotete. Man tar maten ut av kjelene og over på fat, tar ut av visper og sånt, bruker grytekluter, setter frem langpanna på et gryteunderla.... Og så skal jo maten VARM på bordet, og da kan man ikke begynne å vaske gryter. Så det ser rotete ut mens vi spiser, nesten uansett (unntaket er ovnsretter).
![]() |
#54 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Kan du jobbe i rot?Jeg kan godt rote mens jeg jobber, og har ikke noe problem med å gå fra rotet eller å la det stå, men jeg vet at jeg allikevel må rydde når jeg skal begynne å jobbe igjen. Jeg jobber og trives best når alle ting har fastplass. Da er det heller ikke noe problem å rydde underveis.
![]() |
#55 |
Etylbarbital
Når det er jeg som lager maten så dekker mann og barn på bordet. Som regel anretter vi maten på tallerkner før servering hvis det ikke er ovnsretter (hvis det er en stor porsjon så tar jeg gjerne over i pyrexglass med lokk og pakker den inn i håndkle - da holder den varmen) og mens dette blir tatt bort til spisebordet og mann og barn har satt seg så rekker jeg helt fint å vaske gryter. (Det er jo bare schvupp-schvupp-rent med mindre det er fastbrent - da setter jeg den bare i vann.) Alle redskaper rekker jeg å skylle og sette inn i oppvaskmaskinen.
![]() |
#56 |
er grønn og fin.
|
Er du meg og bor i vår hus?
![]() |
#57 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan du jobbe i rot?Ja, jeg kan jobbe i rot. Men jeg prøver å rydde et minimum på kateteret hver dag før jeg går hjem.
![]() |
#58 |
Ferdig!
![]() Sv: Kan du jobbe i rot?På jobben foretrekker jeg at det er ryddig rundt meg og at jeg vet hvor ting befinner seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#60 |
kamerat
|
![]() Sv: Kan du jobbe i rot?Jeg er sertifisert ekspert på å hvile i rot.
![]() |
Emneord |
rot, salongbord, sjuske |
|
|