|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Fy søren så mange ubetenksomme folk det er der ute! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?DA jeg var så dum å spørre x'n om hvorfor han valgte ***** foran meg så var svaret: "hun er mye slankere enn deg" |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Det er noen kommentarer jeg husker bedre enn andre.
|
|
|
#4 |
|
både her og der
|
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Huff, for noen slemme kommentarer. Det er helt hårreisende.
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Jeg liker ikke overdreven bruk av smileyer, men her passer det med både |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg husker en kommentar på veien hjem fra barneskolen, det kom forresten fra fetteren min; "Blæ, du ser ut som et u-landsbarn!"
|
|
|
#7 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Sitter bare og måper jeg, utrolig hva folk får seg til å si. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg har fått noen uheldige kommentarer på utsende mitt jeg også. Bla sa sjefen min en gang at hun kunne ikke se meg fordi lyktestolpen sto i veien
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Er det meg du tenker på? Jeg går overhode ikke ut fra at det er dårlige holdninger til overvekt hjemme hos henne. Jeg mente at foreldrene syntes det far flaut at ungen deres kom med den komentaren. De var redd jeg ville ta meg nær av det. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Det var Mailmor sin kommentar jeg tenkte på og ikke din. Jeg har også en datter som kan lire av seg både det ene og det andre og det er ikke alltid like hyggelig
|
|
|
#11 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg har alltid vært slank, veide 50 kg til 1.63-høyde til jeg var mange og 20. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
En Som Trener
|
Jeg skjønner godt at du stusset over denne setningen jeg skrev tidligere:
Uttalelsen min er dessverre svært farget av at jeg kjenner disse barnas mor og VET veldig godt hvordan hennes forhold til vekt og overvekt er. Jeg mener ikke at barn generelt får dårlige holdninger hjemmefra selv om jeg ser at det er det jeg har skrevet direkte. Beklager! Skal utdype litt mer videre her:
|
|
|
#13 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Helt merkelig hva folk får seg til å si. Jeg vet ikke om det er noen spesielle kommentarer som har såret meg, det er mer det generelle maset fra flere familiemedlemmer som sakte med sikkert har brutt meg ned til et punkt der jeg nekter å slanke meg selv om jeg kunne trengt det.
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?"Du har det godt, ja. " Sagt av mormor, mens hun kløp meg i sideflesket.
|
|
|
#15 |
|
Det kommer seg
Hvor: På en gård
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Blir helt skjokkert jeg! Hva folk kan få seg til å si? Er de så fornøyde med seg selv at de tror de bare kan slenge ut hva de vil til andre som kanskje sliter litt den ene eller andre veien?? Makan!!
|
|
|
#16 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg blir litt småstresset av folk som skal overøse meg med komplimenter hvis jeg har gått ned i vekt, da det gjerne skinner igjennom hva de syntes om meg FØR jeg gikk ned i vekt.
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg har alltid vært "godt i hold", men har liksom ikke brydd meg noe nevneverdig om det - men kommentarer har jeg jo fått da...
|
|
|
#18 |
|
ekstremt trøtt
|
|
|
|
#19 |
|
Superaktiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?På bryllupsdagen vår, står utenfor kirken for å ta imot gratulasjoner og så kommer min daværende venninne og sier: jammen skal jeg si du er tynn. Neste skritt skjelett, så jeg håper du fråtser i middagen |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg har fått standard-frasene om skjelett-utseende i ungdommen og en GOD del om flate pupper. En hevdet at han ikke så forskjell på foran og bak på meg.
|