Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva betaler du hos frisøren?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-08, 21:49   #41
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Jeg pleier og betale ca 12-1300 kroner for klipp, farge, kur og styling.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 21:50   #42
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Jeg kan få gjort my for rundt 600-700 hos min faste frisør, farge/stripe, klipp og vask. Vanlig klipp hos henne betaler jeg rundt 200 kr for.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 23:55   #43
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Jeg NEKTER å betale mer enn 100 kr hos frisøren. 100 kr for klipp + 100 for bleiking/striping/farging til nøds.

Et råd til alle: Prøv å få time hos nærmeste videregående skole med frisørlinje. Dere får en skandaløst billig klipp, og elevene får verdifull praksis. Lærern er uansett der og veileder, ofte er det de som ender med å gjøre endel av jobben. Jeg som har kort hår ender alltid opp med å bli klippen av lærern.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 08:53   #44
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.226
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Jeg klipper meg stort sett hos en frisør på Grünerløkka, han har studentpriser og jeg betaler 150 kr for klipp. Mange av venninnene mine klipper seg også der. Jeg har aldri farget håret hos frisøren, det pleier en venninne å hjelpe meg med. Ellers pleier jeg å klippe meg når jeg er i utlandet. Nå sist i Tyskland: 20 euro for vask, klipp og styling. (Jeg fønet det selv, og fikk dermed 5 euro avslag. )

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:07   #45
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Betalte 1600 for klipp, striper og føning sist.
Synes det er dyrt nok men kommer å fortsette å gå til denne frisøren, er så deilig med en frisør du er fornøyd med hver gang !

Har opplevd å gå ut fra frisøren og berre ha lyst til å grine, da hjelper det lite om det er billig

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:13   #46
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

250,- for klipp, med striper i tillegg kommer det på 500. Klipper meg hos en kamerat av broren min, og får det ekstra billig for at jeg ikke skal "oute" at jeg har sett han i bleier.



Ikke rart du får billig klipp, kanskje?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:26   #47
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Var hos Nikita i dag og betalte 1550,- for klipp og striper. Hun la striper gjennom hele håret, så det tok mye tid. Prisen var som forventet.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:36   #48
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.637
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Jeg betaler mellom 1500 og 2000, alt etter som. Det er vask/klipp/striper/kur. Jeg har tykt og MYE hår, og det tar sin tid å legge stripene ja. Det er en liten ikke-kjede-frisør på OsloVest - sinnsykt flinke!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 19:07   #49
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Jeg klipper meg litt her og der, for tiden mest på Løkka. Betalte rundt 600 sist, men det var bare klipp og en sinnsvakt deilig hodebunnsmassasje. Beste klippen jeg har fått på lenge var i Stavanger på det gigantiske handlesenteret der, klipp, striper og styr for skarve 1200 og jeg var der i timesvis.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 19:12   #50
Line
Just me
 
Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 220
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

I dag har jeg vært hos frisøren. Jeg bestilte time hos Nikita i en storby jeg besøker for tiden. Jeg måtte betale over 2000 kr for klipp, minicolour og striper. Til vanlig har jeg pleid å betale rundt 1300 kr for det samme, men da hos en frisør som ikke tilhører en kjede. I mine øyne er 2100 kr veldig drøyt!
Det er jo mulig jeg er helt på bærtur, så jeg må bare spørre hva du betaler for tilsvarende frisørtjeneste der du bor.

Ja det var litt i overkant. Syntes ca 15-1600,- er en grei pris for klipp og fargedesign (hvis du ikke har VELDIG langt og tykt hår).

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 19:14   #51
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Opprinnelig lagt inn av Line, her.

Ja det var litt i overkant. Syntes ca 15-1600,- er en grei pris for klipp og fargedesign (hvis du ikke har VELDIG langt og tykt hår).

Jeg har tynt hår sånn ca til haka.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 19:55   #52
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Jeg betaler rundt 2000 for klipp og farge - mye, men vel verdt pengene (det eneste jeg virkelig unner meg av egenpleie). Har hatt samme frisører (en på klipp og en på farge) i 5 år nå.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 20:15   #53
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Jeg betalte 960 for klipp, farge, noen få striper, vask og føn i sommer. (Ikke kjedefrisør)

I dag var jeg der igjen og gjorde det samme hos en av sisteårslærlingene, og betalte 610.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 20:18   #54
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg har tynt hår sånn ca til haka.

Og pga den bartediskusjonen leste jeg "Jeg har tynt hår på haka".



jaja. Sånn går nu dagan.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 20:21   #55
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Opprinnelig lagt inn av Sildre, her.

Oi, det var da veldig mye - selv for å være hos Nikita.
Har du langt hår?

Jeg betaler mellom 800-1000 kr når jeg striper og klipper hos min frisør, som ikke er i en kjede.

Samme her.
Syns det var veldig dyrt jeg

Jeg betaler ca 800,- for klipping og striping,og jeg har halvlangt hår.
Går ikke til kjedefrisør jeg heller.

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 21:44   #56
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Har aldri annet enn klippet meg hos frisør (i salong, god venninne pleier egentlig ta farge+klipp hjemme hos meg ). Sist betalte jeg 280 kr for klipp.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 10:27   #57
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.637
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Betalte rundt 600 sist, men det var bare klipp og en sinnsvakt deilig hodebunnsmassasje.

Åh ja, hodebunnsmassasje! Det er heldigvis alltid inkludert på salongen her, det er jo så deilig!!! Eller inkludert og inkludert, fru Blom, man betaler vel rikelig for det. Men det er verdt pengene uten tvil!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 11:57   #58
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Jeg er ikke noe glad i å gå hos Nikita, mest fordi jeg aldri har vært fornøyd etter å ha vært der. Men det blir fort 1000 kroner uansett hvor jeg er.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 12:02   #59
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

For klipp, farge og striper (har kort hår) betalte jeg sist kr. 1.162,-. Det er ikke en kjede, men en frisør som ligger på lokal "senteret" hos oss.

Er veldig fornøyd med frisøren min.

Produkter til håret kjøper jeg hos lookfantastic. Det er svindyrt i forhold hos frisøren.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 12:06   #60
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?


Jeg betaler ikke en krone!
Noen fordeler skal man ha med en mamma som er utdannet frisør.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no