|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen ...
Hvis du titter på innleggstallene, så ser du at for eksempel Skilpadda har postet over 10 000 innlegg i løpet av den tiden hun har vært medlem (sept 2006), mens hovedinnlegger har postet 100. Selvsagt har Skilpadda fått flere tilbakemeldinger enn HI, og ergo "bedre rykte"/høyere ryktepoengsum. Det skulle da også bare mangle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....
Og over hundre ganger så mange innlegg, ikke minst.
![]() |
#44 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....
Om du ser på profilen til Wit og min profil så ser du at hun har skrevet 0,21 meldinger daglig i snitt. Det vil si en melding per femte dag. I virkligheten er det jo mindre frem til denne intensiven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Shake it out!
|
Men det står jo respekt av å skrive nesten 12 000 sånne innlegg da
![]() |
#46 |
flisespikker
|
Det blir jo enklere etter hvert som man får laget seg noen makroer da, så man slipper å manuellskrive det samme om og om igjen.
![]() |
#49 |
Shake it out!
|
![]() |
#50 |
flisespikker
|
Det er egentlig litt sånn det er. Programmet plukker litt ord og uttrykk her og der fra tilfeldige nettsider og genererer setninger ut fra dem (og retter naturligvis i samme slengen opp de fleste språkfeilene), og analyserer de andre innleggene i tråden for å velge ut avsnitt som kanskje vil passe inn i sammenhengen, og så er det en liten randomgenerator som sørger for at ingen av innleggene blir helt like, og så er det å tilpasse smileybruken slik at den passer godt med det antatte innholdet i innlegget, men ikke for godt, slik at de blir overflødige. Det er faktisk ganske mye jobb å vedlikeholde det, og jeg har mange ganger tenkt at det antagelig ville vært enklere å skrive innleggene selv. Men når jeg nå først har lagt så mye jobb i programmet, synes jeg jo jeg må bruke det såpass at jeg får litt igjen for det også!
![]() |
#52 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Et godt eksempel på et innlegg som fortjener en grønn prikk. Men jeg får ikke lov å prikke skilpadda.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
kamerat
|
![]() Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen ...Og jeg har fått arve betaversjonen av Skilpaddas generator. Den er litt treigere og ikke fullt så gjennomtenkt.
![]() |
#57 |
<*(((<
|
Oj, se programmet har utviklet intelligens! For det er vel aldri Skilpadda selv som skrev dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen ...Dette ble litt for avansert, tror jeg melder meg ut av "prikkediskusjonen" for denne gang |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
emneordsklassiker, innleggsgenerator, klassiker, makroer, ortografiinjurier, prikker, robopadd, sure edderkopper, tråddigregering |
|
|