Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fredagshunk

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-08, 22:38   #41
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredagshunk

Che i Evita.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 22:41   #42
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som tenåring var nok Brian Flanagan er favoritt!

Gammel 02-03-08, 22:47   #43
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg aner ikke hvem nesten noen av disse er jeg. Ser jo knapt tv og nesten aldri film.

Men jeg henger meg på Jordan Catalano fra My so-called life!

Gammel 03-03-08, 00:45   #44
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Starter uken med en lekkerbisken Iallefall er kroppen verdt å studere synes nå jeg da

Gammel 03-03-08, 00:48   #45
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Standard

ikke noe bilde! Prøver på nytt

Gammel 03-03-08, 00:54   #46
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Sjekk Jared Leto i bandet hans 30 Seconds To Mars

Gammel 03-03-08, 01:38   #47
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Som tenåring var nok Brian Flanagan er favoritt!

Mm- henger meg på den før jeg river meg løs fra skjermen!!

Gammel 03-03-08, 12:28   #48
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

ikke noe bilde! Prøver på nytt

Jeg synes muskuløse mannekropper tar seg best ut med noe på nederst, og uten noe på øverst.

Gammel 03-03-08, 13:12   #49
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Eli:

Gammel 03-03-08, 13:40   #50
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gutta i Boondok Saints!! :finnerikkebilde:

Gammel 03-03-08, 16:19   #51
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg aner ikke hvem nesten noen av disse er jeg. Ser jo knapt tv og nesten aldri film.

Her og

Gammel 03-03-08, 16:26   #52
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Teller sportshunker som fredagshunk om de har fredagskamp?
Svært få skuespillere på min hunk-liste, men desto flere idrettsmenn!

Kunne vel alltids overlevd en kveld med Sawyer, da

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 16:30   #53
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Snippa: You made my day!

Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 18:10   #54
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Myrsnipa:

Gammel 03-03-08, 18:16   #55
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Dette får bli mandagshunker, men jeg kommer ikke på hva de heter eller serien de spiller

Det er han eldste i en den serien om de som ble foreldreløse og måtte klare seg selv. Gikk på tv2 igjen for lenge siden.. De var fem i familien og hun ene spilte fiolin, og de hadde en liten babygutt som heter Owen. ++

Og han som er forfatter, og som har gått på onsdagskveldene en stund på tv2. Jeg kommer ikke på hva eller hvem, men han er dødskjekk ( synes jeg.. )

Orlando bloom i LOTR, men _kun_ som den alven. Han egner seg ikke ellers..

Gammel 03-03-08, 18:23   #56
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Dette får bli mandagshunker, men jeg kommer ikke på hva de heter eller serien de spiller

Det er han eldste i en den serien om de som ble foreldreløse og måtte klare seg selv. Gikk på tv2 igjen for lenge siden.. De var fem i familien og hun ene spilte fiolin, og de hadde en liten babygutt som heter Owen. ++

Party og five. Han er med i Lost, er han ikke?

Gammel 03-03-08, 18:24   #57
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Ja, han ja.. Er han med i lost? Jeg følger ikke med der, men det har jeg ikke hørt.

Gammel 03-03-08, 18:31   #58
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Ja, han ja.. Er han med i lost? Jeg følger ikke med der, men det har jeg ikke hørt.

Matthew fox. Han er ikke vond å hvile øynene på:

Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 18:32   #59
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Joda, er her han fra Lost. Jeg ser ikke serien jeg heller.

Gammel 03-03-08, 18:59   #60
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Peter Krause som Nate Fisher i Six Feet Under - den søteste og mest sympatiske skikkelsen jeg kan tenke meg:

Søt kanskje, men hjelpe meg for en naiv og i grunnen ganske dum karakter! Kan ikke for det, men jeg synes han har litt sånn tomt "Bush-blikk".

Emneord
hunks, sikling

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.