|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?Vi bruker veldig lite body nå som han skal kle seg selv. Han er 2 år og 4 mnd og bruker str. 98. Vi har vel to bodyer i Janus ull, så det hender de kommer på men ellers går det i ulltrøye og ullstillongs her. Fungerer like bra det.
|
|
|
#2 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?LilleVenn brukte body sålenge hun brukte bleier. Hun sluttet med bleier da hun var knappe 2,5 år. På den tiden brukte hun str 92 i body. Kan ikke huske at det var noe problem å få tak i. Mener å huske at Cubus har bodyer i store størrelser. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Smugleser
|
Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?Røkla. Andungen brukte body så lenge han brukte bleier, og Cubus var stedet for de store størrelsene.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?Tror det er siste sesong nå. Han blir 3 i mai, og har brukt ullbodyer i vinter. Da var det vel str. 100 eller 110 som passet best. Han er ikke så lang da. Ca. 90 cm kanskje. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?Vi brukte frem til bleieslutt, 92 var de største vi brukte, de fant vi overalt. Men jeg mener å ha sett bodyer i str. 104 på Cubus, blant annet.
|
|
|
#6 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?Knerten brukte body så lenge han brukte bleie. Han sluttet med bleie rett før han ble 2,5 år. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
villende
|
Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?Snupp bruker noen bodyer fra Cubus (han er snaue meter'n lang og bruker str. 98/104). Ellers gikk jeg over til t-skjorte og boxer i fjor sommer og har brukt mye lange ulltrøyer med stilongs i vinter. Hvis han bare har bukse, ikke strømpebukse, setter jeg på ham en boxer for å holde bleia på plass. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?Poden bruker fortsatt body hver eneste dag, og han bruker størrelse 98. Jeg vet ikke hvor lang han er, og han bruker fortsatt bleie. Det går mye i bodyer i str. 100 fra Cubus, og bodyer fra Hanna Andersson som er gode i størrelsen - og som har to ulike kneppelengder, og dermed større tilpasningsmulighet i forhold til armlengden.
|
|
|
#9 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?Vi har akkurat sluttet med det og mini er 19 måneder...
|
|
|
|
#10 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?Så i reklamen til Europris idag at de har bodyer opptil str. 104. Men hvor bra de er,det kan jeg ikke svare på. Kostet ikke stort, 40 kr for 2pk tror jeg..kan hende jeg lyver nå
|
|
|
#11 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?Lille A brukte body til han slutta med bleie då han var 2,5 år. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?Mine har brukt helt til de har sluttet med bleier, elsker bodyer, synes det er så praktisk. Har bodyer opp til 98. Mine eneste bodybruker er 2 år og 2 mnd, han bruker altfra 86-98, 98 er litt stort, 86 begynner å bli litt snaut, så 92 er nok de som passer best.
|
|
![]() |
|
|