Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Fortell meg om din tredveårsfeiring

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-08, 13:46   #41
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiring

Tror neppe du lar deg imponere eller inspirere av min feiring. Høygravid med tvillinger, mannen støvsugde huset. Mor og bestemor tok med en kake hver og så kom det et par stykker fra mannes familie også. Ikke akkurat hæla i taket.
Vi pleier egentlig å være flinke på feiring, men akkurat denne festen får jeg heller ta igjen en annen gang.

Gammel 20-02-08, 13:52   #42
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg feiret ikke sånn veldig masse, men hadde familien min og familien til mannen på koldtbord først. Vi var vel ca. 15 stk. Etter at alle mødre og bestemødre etc. var reist hjem og tatt med seg Vesla, så drakk jeg vin med søsteren min, kjæresten hennes og mannen min i et par timer, så dro vi ut og traff masse andre venner og hørte på konsert med bandet til mannen min. Jeg hadde det veldig, veldig gøy og angret ikke et sekund på at jeg droppet stort, lukket selskap.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 16:36   #43
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde temafest med ca 30 venner hjemme hos oss. Tema var fra eventyrverden og folk hadde kledd seg ut som: rødhette, de 3 små griser, poncahontas, hulder osv. Vi arrangerte en del leker både inne og ute og vi hadde fylte hele stuetaket med heliumsballonger. Skikkelig artig når noen åpnet noen av ballongene og inhalerte

En venninne av meg fikk arrangert 30 års dagen av samboeren, og da visste jeg og 2 til i forkant at vi skulle ut i skogen og oppholde oss på en lavvo. Alle var kledd for uteaktivitet, og det ble servert spekemat og aquavit. Vi hadde noen konkurranser ute i skogen som ble en suksess for alle.

Håper du får en uforglemmelig feiring. Det hadde jeg

Gammel 20-02-08, 16:49   #44
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Hele familien var samlet hos svigers på diger marsipankake. Når kvelden kom hadde mannen en overraskelse til meg; Fancy middag på resturant og påfølgende bytur (som kom spontant som et resultat av å dele 3 flasker vin til maten). Natten ble tilbragt på byens fineste hotell.

Et flott minne.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 22:32   #45
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fyllte 30 for litt over en uke siden. Siden barnevaktene var ute å reiste, så samlet jeg venner u/følge (mannen var hjemme med barna) i mine foreldres hus (som var bortreist). Der hadde vi velkomstdrink, tacobufe, og masse annen god drikke. Vi var 12 stykker. Ingen annen aktivitet enn å la skravla gå, og drikke litt Det var en helt perfekt feiring, og sistemann gikk 05.00

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 22:35   #46
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi leide lokale og feiret min 30års dag og mannens 35års dag. Hadde vel invitert sånn ca 40 venner (mine, hans og felles). Serveringen var ost og kjeks. Vi gjorde det samme 5 år senere da var det 35 og 40års dag. Da laget jeg pastasalat. Kjempekjekke fester begge to. Og til neste år er det på an igjen.

Gammel 24-02-08, 22:41   #47
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Håper du får en uforglemmelig feiring. Det hadde jeg

Det tror jeg på! De tre små griser og heliumsbalonger høres ut som en uslåelig kombinasjon.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 22:46   #48
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hyttetur med 15-20 av mine nærmeste venner og søsken. På fredag hadde vi kjøttsuppe med hjemmebakt brød og rundstykker, på lørdag hadde vi gulasj med knedleki. Vi hadde masse øl og vin, og på lørdagen og søndagen gikk de som hadde lyst en passe lang skitur. (jeg har bursdag i slutten av mars). Det var en superkoselig feiring.

Gammel 24-02-08, 22:55   #49
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var fullstendig utslitt. Snuppa var da ca 10 måneder og jeg hadde rømt tilbake på jobb to måneder i forveien. Vi fikk gjennomsnittlig 3-4 timers søvn om natta, og hadde det mildt sagt ganske rævva.

Da mannen ble 30 hadde jeg spandert tur til Thailand. Han ville også at vi skulle reise bort, men vi orket egentlig ikke. Så vi tok båten til København og hadde den aller mest fancy lugaren (som var nesten like stor som leiligheten vår). Vi hadde noen fine dager der nede, og vi fikk vært kjærester igjen. Snuppa var med, og forholdt seg veldig rolig på tur.

Jeg hadde egentlig tenkt til å ha en fest i etterkant, men det orket jeg ikke.

Gammel 24-02-08, 22:57   #50
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tjorven trenger en bra fest på 35-årsdagen.

Gammel 24-02-08, 23:01   #51
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg og en venninne leide Pigalle. Det er (var i hvert fall) gratis, dersom det kom fler enn rundt 80 gjester tror jeg det var. Da hadde vi med anlegg, og så kjøpte man drikke selv.

Vi inviterte alle vi kjente, og det var aldeles fantastisk super artig!

Der feiret jeg og en venninne også 30 års dagen vår, genialt

Gammel 24-02-08, 23:23   #52
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Vi hadde 30 års laget mitt på verandaen vår (jeg har bursdag i midten av mai)
Vi var vel 30 stk.
Serverte kyllingsalat (kylling, ris og salat) med masse forskjellig tilbehør i forskjellige skåler så folk kunne velge selv. I tillegg til gresk dressing og baguetter.
(lagde gresk dressing av 3 rømmebeger, 3 creme fresh beger og 9 poser dressing mix og det ble for lite....)

Gammel 24-02-08, 23:31   #53
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sånn i utgangspunktet hadde vi store planer, vi var 4 stk som fylte 30 i løpet av oktober, november og desember og vi hadde planer om å lei lokale og ha skikkelig fest. Vi er flinkest til å prate om sånne ting, så det endte med separate feiringer. Jeg hadde en stille og rolig feiring med ost og kjeks, mye mulig vi gikk ut etterpå.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 23:37   #54
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh, tja, S var 4 måneder og jeg var klar for å forbigå dagen i stillhet . Vi spiste lunsj hos mamma og hun hadde lagd et eller annet godt . Så kjørte vi ned til et vennepar som vi skulle besøke på hytta den helgen (tilfeldig at det var den helgen). Der tok vi en go' morgen yoghurt med ungene (de har eldre barn, S spiste naturlig nok ikke det den gangen) før vi hadde taco om kvelden. Jeg nattammet jo nærmest kontinuerlig den gangen, så det ble vel neppe mer enn 1 øl. Natten ble tilbragt med et hylskrikende barn, og neste morgen var vi på legevakten. Et trivelig minne . Bortsett fra dette var det en fin helg.

Jeg tenker 40 årsfeiringen blir MIN greie.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 13:03   #55
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Konsert med min favorittartist <- og middag med et vennepar helgen etter.

Når jeg blir 40 skal jeg jaggu ikke spare på festkruttet

Gammel 25-02-08, 13:07   #56
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

*driver og tenker ut en kjekk 35 årsdag om noen år*

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 13:56   #57
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var gravid, og følte ikke for noen stor feiring. Hadde 2 vennepar på middag.
Da jeg fylte 35 år hadde jeg "damelag" med hjemmelaget paella og masse god vin. Det var veldig hyggelig!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 14:43   #58
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Jeg har en tendens til å alltid styre for mye, så jeg hadde bestemt meg på forhånd at 30 års dagen skulle gjenomføres så enkelt som mulig. Har stresset nok med dette før, for jeg elsker å ha venner på besøk. Problemet er bare at jeg ikke greier å begrense meg
Så jeg leide inn kokk + servering/rydde/oppvaskhjelp. Leide alt av kopper, kar, stoler, bord, duk osv hos den flyvende tallerken.

Når maten var vel inntatt og vi var ferdig ved bordet, ryddet serveringsdamene opp alt og satte det i kasser inn på vaskerommet. Man kunne ikke se at det var blitt servert mye mat til 28 stk og vips så hadde vi dansegulv også!
Den flyvende tallerken kom å hentet alt søndag.
Så hva gjorde jeg? Jo, jeg festet og hadde det utrolig gøy + at jeg serverte nattmat. Pølser med tilbehør og ingenting smaker så godt som akkurat det når kl er 03.
Må jo ha vært den perfekte vertinne uten alt ansvaret

Det beste av alt er at man ikke trenger å vaske kopper og kar. Bare sette det i eskene sine, åpne døren dagenderpå og vende tilbake til sengen sin.

De gjestene gikk 0630, så jeg tror det var vellykket

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 14:50   #59
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg feiret 90-årsdag med to kamerater. Min kusine og en kamerat av oss laget festen, vi trengte bare å stille med gjesteliste, og å komme pyntet på fest. Det var knallgøy.

Gammel 25-02-08, 16:12   #60
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Hjemme alene med to barn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.